Si una cosa ha quedat clara és aquesta, d'aquest fil: cada poble, un truc i retruc, no és diferent, és ver que hi ha pobles que juguen jocfora>tots i n'hi ha que tots>jocfora. Que a retruc sigui d'una forma no vol dir que sigui LA forma, i per dir això no fa falta ni discutir, ni barallar-se ni haver de saber qui en sap més.
ENVITS O JOCFORA
Moderadors: lafaltaenvide, jocfora
- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Si una cosa ha quedat clara és aquesta, d'aquest fil: cada poble, un truc i retruc, no és diferent, és ver que hi ha pobles que juguen jocfora>tots i n'hi ha que tots>jocfora. Que a retruc sigui d'una forma no vol dir que sigui LA forma, i per dir això no fa falta ni discutir, ni barallar-se ni haver de saber qui en sap més.
que he anomenat a colqu jo

perque permi no
o tas sentit aludit

mira ni dire que saps jugar ni dire que no saps perque per jugar a truc no fa falta anar a escola
ara be jo amb tu a una taula perque me guanyis i adamunt tenc fotis se burla pues companyero no ho voras tu a aixo,jo si jug es per pasar es rato i posar-me fins es cul de birres
________
PROTEST!
perque permi no
o tas sentit aludit
mira ni dire que saps jugar ni dire que no saps perque per jugar a truc no fa falta anar a escola
________
PROTEST!
- Pasdetot
- Truquer novell

- Entrades: 15
- Membre des de: dv. abr. 25, 2008 0:00
- Ubicació: Palma de Mallorca
Ja xerres con un copero. Es un aprimera passacocs ha escrit:que he anomenat a colqu jo![]()
perque permi no![]()
![]()
o tas sentit aludit![]()
mira ni dire que saps jugar ni dire que no saps perque per jugar a truc no fa falta anar a escolaara be jo amb tu a una taula perque me guanyis i adamunt tenc fotis se burla pues companyero no ho voras tu a aixo,jo si jug es per pasar es rato i posar-me fins es cul de birres
________
PROTEST!
Viva el Vino..........., siempre para dentro por el centro
________
PROTEST!
el jocfora va devant els envits de tota sa vida,a caimari,a pollença i per tot mallora.Es clar que a retruc.net no,ja es va xerrar aquest tema fa temps i els jugados o em aceptat,ara be,les regles son akestes
ale a jugarr!!!!que derrerament esta molt mort pel ccr.
Yo siempre he entendido tambien que el jocfora va por delante de los envits,lo que no sabia que hay es que en la pagina no consta asi.

Cocs diu:
jo si jug es per pasar es rato i posar-me fins es cul de birres
Aqui nomes xerram d´un dubte en un moment determinat i lo que deim mes d´un es que si ja saps que guanyes "segurs" els envits(no du 34 amb amo i sis si no ets ma,que aqui sol pasar molt,molt,molt,si no 35 o ser ma),es una tonteria seguir amb pujant s´aposta de truc,be,a mes d´una tonteria,una falta de respecte als contraris.
S´ha fet una enquesta sobre si es prefereix jugar a la web o a una taula al bar o a on sigui,i la resposta per la majoria sira clara,ara be,lo que aquesta web fa,a mes "de poder jugar a truc", i amb diferencia amb altres webs de jocs importants,es algo,que despres d´anar al primer dinar a Inca a l´abril passat,i encara no haver jugar mai aqui( i l´havia escoltat nomenar),es fer uns llaços d´amistats entre gent que mai,mai,maiiiiii,s´hauria segut a jugar junts a una taula,entre altres coses perque o no son dels mateixos pobles,o no juguen competicions,etc...
Jo soc es primer que m´agrada molt jugar a truc i cuant vaig a cualque bar i veig jugar m´acost a mirar,pero com sol pasar a molt de puestos,si no ets de la zona,bar o no tens parella,probablement no hi jugaras.
Aquesta web mos dona sa ventatge de poder jugar amb cualsevol i poder gaudir "normalment" d´una bona estona,independentment de guanyar o perdre,i lo que es mes important,coneixer bona gent;que un sap mas o menos
,com cualsevol joc d´atzar(i amb l´amic aleatori donant cartes
),pos eso...
Ah,un altre cosa vull dir,tant de ni puta idea,ni puta idea,conyo que me feis dir
,mem si ara me sortira un clon a jo.
Venga,disfruteu des joc i dels companys i mos veim per aqui
jo si jug es per pasar es rato i posar-me fins es cul de birres
Aqui nomes xerram d´un dubte en un moment determinat i lo que deim mes d´un es que si ja saps que guanyes "segurs" els envits(no du 34 amb amo i sis si no ets ma,que aqui sol pasar molt,molt,molt,si no 35 o ser ma),es una tonteria seguir amb pujant s´aposta de truc,be,a mes d´una tonteria,una falta de respecte als contraris.
S´ha fet una enquesta sobre si es prefereix jugar a la web o a una taula al bar o a on sigui,i la resposta per la majoria sira clara,ara be,lo que aquesta web fa,a mes "de poder jugar a truc", i amb diferencia amb altres webs de jocs importants,es algo,que despres d´anar al primer dinar a Inca a l´abril passat,i encara no haver jugar mai aqui( i l´havia escoltat nomenar),es fer uns llaços d´amistats entre gent que mai,mai,maiiiiii,s´hauria segut a jugar junts a una taula,entre altres coses perque o no son dels mateixos pobles,o no juguen competicions,etc...
Jo soc es primer que m´agrada molt jugar a truc i cuant vaig a cualque bar i veig jugar m´acost a mirar,pero com sol pasar a molt de puestos,si no ets de la zona,bar o no tens parella,probablement no hi jugaras.
Aquesta web mos dona sa ventatge de poder jugar amb cualsevol i poder gaudir "normalment" d´una bona estona,independentment de guanyar o perdre,i lo que es mes important,coneixer bona gent;que un sap mas o menos
Ah,un altre cosa vull dir,tant de ni puta idea,ni puta idea,conyo que me feis dir
Venga,disfruteu des joc i dels companys i mos veim per aqui