ENVITS O JOCFORA

No en saps? On puc jugar a truc? Aquest és el lloc on demanar

Moderadors: lafaltaenvide, jocfora

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

:||: :||: :||: jo és que arrib de classe a casa, després d'haver aguantat al·lots tot el dematí, que si baralles, que si aquell m'ha fet o si l'altre no fa, o si per amunt o per avall... idò arrib, din i m'assec a llegir, i que trob??? idò més de que si aquell diu, que si és així, que si no que si tu no en saps, que si per amunt o per avall... au nins, que ja som grandets i discutir en sabem tots, el que no sabem fer tant bé és "dialogar".

Si una cosa ha quedat clara és aquesta, d'aquest fil: cada poble, un truc i retruc, no és diferent, és ver que hi ha pobles que juguen jocfora>tots i n'hi ha que tots>jocfora. Que a retruc sigui d'una forma no vol dir que sigui LA forma, i per dir això no fa falta ni discutir, ni barallar-se ni haver de saber qui en sap més.
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

que he anomenat a colqu jo :think: :think:
perque permi no :think: :think:
o tas sentit aludit :think: :think:
mira ni dire que saps jugar ni dire que no saps perque per jugar a truc no fa falta anar a escola :think: ara be jo amb tu a una taula perque me guanyis i adamunt tenc fotis se burla pues companyero no ho voras tu a aixo,jo si jug es per pasar es rato i posar-me fins es cul de birres

________
PROTEST!
Pasdetot
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 15
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 0:00
Ubicació: Palma de Mallorca

cocs ha escrit:que he anomenat a colqu jo :think: :think:
perque permi no :think: :think:
o tas sentit aludit :think: :think:
mira ni dire que saps jugar ni dire que no saps perque per jugar a truc no fa falta anar a escola :think: ara be jo amb tu a una taula perque me guanyis i adamunt tenc fotis se burla pues companyero no ho voras tu a aixo,jo si jug es per pasar es rato i posar-me fins es cul de birres

________
PROTEST!
Ja xerres con un copero. Es un aprimera passa :uep: :uep: :uep:
Viva el Vino..........., siempre para dentro por el centro
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

:||: :||: :||:

________
PROTEST!
Pasdetot
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 15
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 0:00
Ubicació: Palma de Mallorca

cocs ha escrit::||: :||: :||:

________
PROTEST!
jajjajajajajajajajajajajajajjaj :ditr: :ditr:
No te preocupis, en voler ets mes que benvingut amb noltres M:-)
Viva el Vino..........., siempre para dentro por el centro
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

:hand: :hand: :hand: :hand: :hand:

el jocfora va devant els envits de tota sa vida,a caimari,a pollença i per tot mallora.Es clar que a retruc.net no,ja es va xerrar aquest tema fa temps i els jugados o em aceptat,ara be,les regles son akestes :study: .

ale a jugarr!!!!que derrerament esta molt mort pel ccr.

:salut: :salut:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Yo siempre he entendido tambien que el jocfora va por delante de los envits,lo que no sabia que hay es que en la pagina no consta asi.
:doh:
Imatge
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

Cocs diu:
jo si jug es per pasar es rato i posar-me fins es cul de birres
:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:
Aqui nomes xerram d´un dubte en un moment determinat i lo que deim mes d´un es que si ja saps que guanyes "segurs" els envits(no du 34 amb amo i sis si no ets ma,que aqui sol pasar molt,molt,molt,si no 35 o ser ma),es una tonteria seguir amb pujant s´aposta de truc,be,a mes d´una tonteria,una falta de respecte als contraris.
S´ha fet una enquesta sobre si es prefereix jugar a la web o a una taula al bar o a on sigui,i la resposta per la majoria sira clara,ara be,lo que aquesta web fa,a mes "de poder jugar a truc", i amb diferencia amb altres webs de jocs importants,es algo,que despres d´anar al primer dinar a Inca a l´abril passat,i encara no haver jugar mai aqui( i l´havia escoltat nomenar),es fer uns llaços d´amistats entre gent que mai,mai,maiiiiii,s´hauria segut a jugar junts a una taula,entre altres coses perque o no son dels mateixos pobles,o no juguen competicions,etc...
Jo soc es primer que m´agrada molt jugar a truc i cuant vaig a cualque bar i veig jugar m´acost a mirar,pero com sol pasar a molt de puestos,si no ets de la zona,bar o no tens parella,probablement no hi jugaras.
Aquesta web mos dona sa ventatge de poder jugar amb cualsevol i poder gaudir "normalment" d´una bona estona,independentment de guanyar o perdre,i lo que es mes important,coneixer bona gent;que un sap mas o menos :think: ,com cualsevol joc d´atzar(i amb l´amic aleatori donant cartes :lol: ),pos eso... :few:
Ah,un altre cosa vull dir,tant de ni puta idea,ni puta idea,conyo que me feis dir :lol: ,mem si ara me sortira un clon a jo.
Venga,disfruteu des joc i dels companys i mos veim per aqui :salut:
Imatge
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

Ja ho saps miquelet :dance: :dance:,cuant te vulguis fer copero tens ses portes obertes,perque aixo de trucs i birres :study: ,si no hi es,hauria de ser un de les nostres regles,jajajaja
Venga,salut i bon rollito
Imatge
Respon