Cocs diu:
jo si jug es per pasar es rato i posar-me fins es cul de birres
Aqui nomes xerram d´un dubte en un moment determinat i lo que deim mes d´un es que si ja saps que guanyes "segurs" els envits(no du 34 amb amo i sis si no ets ma,que aqui sol pasar molt,molt,molt,si no 35 o ser ma),es una tonteria seguir amb pujant s´aposta de truc,be,a mes d´una tonteria,una falta de respecte als contraris.
S´ha fet una enquesta sobre si es prefereix jugar a la web o a una taula al bar o a on sigui,i la resposta per la majoria sira clara,ara be,lo que aquesta web fa,a mes "de poder jugar a truc", i amb diferencia amb altres webs de jocs importants,es algo,que despres d´anar al primer dinar a Inca a l´abril passat,i encara no haver jugar mai aqui( i l´havia escoltat nomenar),es fer uns llaços d´amistats entre gent que mai,mai,maiiiiii,s´hauria segut a jugar junts a una taula,entre altres coses perque o no son dels mateixos pobles,o no juguen competicions,etc...
Jo soc es primer que m´agrada molt jugar a truc i cuant vaig a cualque bar i veig jugar m´acost a mirar,pero com sol pasar a molt de puestos,si no ets de la zona,bar o no tens parella,probablement no hi jugaras.
Aquesta web mos dona sa ventatge de poder jugar amb cualsevol i poder gaudir "normalment" d´una bona estona,independentment de guanyar o perdre,i lo que es mes important,coneixer bona gent;que un sap mas o menos

,com cualsevol joc d´atzar(i amb l´amic aleatori donant cartes

),pos eso...
Ah,un altre cosa vull dir,tant de ni puta idea,ni puta idea,conyo que me feis dir

,mem si ara me sortira un clon a jo.
Venga,disfruteu des joc i dels companys i mos veim per aqui