Saleta CCR

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Imatge

Bé, avui me axecat proteston, cosa no molt nova i he vist això :scratch:

A mem, si això és una saleta exclusiva pels CCR quan se satura la sala principal, com és que hi ha usuaris no CCR a dins la sala o inclús jugant?

En principi no l'haurien ni de poder veure :study:

Badéu no tenc res en contra de ningú jo APART DU MODERADORES ke diven coses k no son! /:X/

AU PROTESTO PERQUÈ NO NAM!
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

es una cosa ke me va sorprendre ke la sala ke s'activa de CCR es igual ke l'altre i pot jugar tothom

lo de vorerla trob ke es normal, igual ke se pot entrar a mirar a una taula CCR, noems faltaria ke no se ves la sala si no se es CCR, encara seria mes mafia aixo (ke ja u es un poc)

SALUT I RADICALISME
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 181
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

jo tmbe me pensava que aquesta sala era per els jugadors del ccr,a mi tmbe me va sorprende veure que hi podia jugar tothom.PROTEST ALE :xx: :xx:

I PROTEST TAMBE PQ FEIA ESTONA QUE NO PROTESTAVA :mrgreen:

Au ido,dit aixo, mem si vos animau tots els que no sou del ccr i pagau sa cuota!!Que 30 euritos amb s'any no es pagat comparat amb les vantanjes k tendreu,es molt mes divertit :wink: i ja diven que "com mes son,mes riven :D
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

kaima ha escrit:jo tmbe me pensava que aquesta sala era per els jugadors del ccr,a mi tmbe me va sorprende veure que hi podia jugar tothom.PROTEST ALE :xx: :xx:

I PROTEST TAMBE PQ FEIA ESTONA QUE NO PROTESTAVA :mrgreen:

Au ido,dit aixo, mem si vos animau tots els que no sou del ccr i pagau sa cuota!!Que 30 euritos amb s'any no es pagat comparat amb les vantanjes k tendreu,es molt mes divertit :wink: i ja diven que "com mes son,mes riven :D
una de els avantatges es u torneig i mira com va :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :few: :few:

SALUT I RADICALISME
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual

molt be RODOLET :ditr:

Aixi va espanya :xx:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

:sick: up! idò no hauria de ser així... ho miraré. Bugs n'hi ha per tot, jeje :mrgreen:
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
ponseti
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 70
Membre des de: dt. des. 04, 2007 0:00
Ubicació: llucmajor

cabesaaaaaa no siguis tan protestón que aquesta saleta no lleva cap avantatge a ningú, més que rés jo l´he vista funcionar quan sa principal falla, i me pareix lògic que si sa principal no va be, ningú sa quedi fora poder fer trucs
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

ponseti ha escrit:cabesaaaaaa no siguis tan protestón que aquesta saleta no lleva cap avantatge a ningú, més que rés jo l´he vista funcionar quan sa principal falla, i me pareix lògic que si sa principal no va be, ningú sa quedi fora poder fer trucs
a ke si ponseti, nomes volen jugar u rics :few: :few: :few:

SALUT I RADICALISME
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Badw idoi que jugui tot cristo ale, per avall. No vui sebre res
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

capdemul ha escrit:Badw idoi que jugui tot cristo ale, per avall. No vui sebre res

fuera ja se rebaixa
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO perque se va dir que era exclusiva pels CCR i no es aixi :no: :no: ara que ho volgueu canviar alla voltros pero protestooooooooooooooo

________
PROTEST!
Imatge
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual

Crec k hi ha poca gent k sigui tan pobre com x no poder pagar 30 euros amb s'any(he dit crec)Jo som pobre i els a pag.
Si mos posam amb akest pla i feim tan mala propaganda com:

una de els avantatges es u torneig i mira com va(entre altres coses )

ido aixo es una mala propaganda pels k no han pagat i pot ser ho estiguin pensant,i crec tambe k n'obrador no estara massa content(jo tmpoc hi estiria)

El torneig es una ventatje ccr i no ha anat massa be,ido que no sen organitzin mes i ja esta.I l'altre i unica ventatje que tenim son les veus,aixi k es ben just que si la pagina esta averiada tenguem la vetatje de poder jugar "EXCLUSIVAMENT" els de ccr.Ja que aixo pot incentivar a la gent a que pagui la ridicula cuota de 30 euros a l'any,ja no per jugar amb veus :no: sino pq la pagina pugui tirar endevant.

Estic expresant el que pens,no sigui cosa sa torni liar i acabem com jo me se :study:
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Totalment d'acord amb tu Xisca

:clap: :clap: :clap: :clap:
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

kaima ha escrit:Crec k hi ha poca gent k sigui tan pobre com x no poder pagar 30 euros amb s'any(he dit crec)Jo som pobre i els a pag.
Si mos posam amb akest pla i feim tan mala propaganda com:

una de els avantatges es u torneig i mira com va(entre altres coses )

ido aixo es una mala propaganda pels k no han pagat i pot ser ho estiguin pensant,i crec tambe k n'obrador no estara massa content(jo tmpoc hi estiria)

El torneig es una ventatje ccr i no ha anat massa be,ido que no sen organitzin mes i ja esta.I l'altre i unica ventatje que tenim son les veus,aixi k es ben just que si la pagina esta averiada tenguem la vetatje de poder jugar "EXCLUSIVAMENT" els de ccr.Ja que aixo pot incentivar a la gent a que pagui la ridicula cuota de 30 euros a l'any,ja no per jugar amb veus :no: sino pq la pagina pugui tirar endevant.

Estic expresant el que pens,no sigui cosa sa torni liar i acabem com jo me se :study:

menos mal ke colcu s'enrecorda de jo, dir ke u torneig es una avantatge i va com va no es mala propaganda, es una realitat com una casa,
si colcu li sap greu llegir aixo no dire ke me sap greu perke no men sap gens, ke s'espabilin un poc i s'intenti millorar la cosa, ke nomes he vist diguent coses a 3 o 4 i contats

"I l'altre i unica ventatge que tenim son les veus" tu mateixa fas mala propaganda diguent ke nomes hi ha akestes dues avantatges, i per cert, antes de dir lo que penses, crec ke t'agradaria sebre, ke per la sala, mes de dues perosnes noves m'han demanat mem ke es aixo de CCR i no me cansat de dirlis les avantatges i ke estaria bastant be ke si fesen, i no som CCR i ni me va ni me ve si se fan CCR o no ( si u ke sou CCR dedikaseu un poc de temps a n'aixo alomillor hi hauria mes gent ke si faria)

I per acabar, la gent ke no se fa CCR, no si fa perke no li dona la puta gana, no per mala propaganda ni tonteries, ke la unica "mala propaganda" ke he psoat i ke cec ke sa psoat a nu foro es aixo ke e dit jo du torneig i no u veu masa gent i menos nova, perke ni cristo entre a nu puta forum, ni u 90% de gent de CCR i entra

si a colcu li molesta tot aixo ke e dit ke estrengui u cul i si se vol borrar u comentari ke se borri, ke estic tai du coions de tanta tonteria i de ke la gent vagi de tonteta i de ke no ha romput mai un plat a la vida ( akesta darrera frase no va per tu Kaima :wink: )

SALUT I RADICALISME
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual

mem rodolet si mos entenem,

dir ke u torneig es uan avantatge i va com va no es mala propaganda, es una realitat com una casa

**mem tu jugues es torneig?**

si colcu li sap greu llegir aixo no dire ke me sap greu perke no men sap gens, ke s'espabilin un poc i s'intenti millorar la cosa, ke nomes he vist diguent coses a 3 o 4 i contats

** I que han de millorar????No te basten els canvis que s'han fet???que mes vols???tambe jugar de gratis amb les "ventatjes" dels altres???
Els 3 o 4 contats que han xerrat,tots son del ccr...I tots,be o malament han colaborat amb el torneig(per algo sera...)**

"I l'altre i unica ventatje que tenim son les veus" tu mateixa fas mala propaganda diguent ke nomes hi ha akestes dues avantatges

** :study: te pareixen poques????t'has olvidat sa part que he posat k no domes s'han de pagar els 30 euros per les veus...tambe PER MANTENIR SA PAGINA(aixo se ta passat per alt :scratch: **

, i per cert, antes de dir lo que penses, crec ke t'agradaria sebre, ke per la sala, mes de dues perosnes noves m'han demanat mem ke es aixo de CCR i no me cansat de dirlis les avantatges i ke estaria bastant be ke si fesen, i no som CCR i ni me va ni me ve si se fan CCR o no

**Ido si dones tantes lliçons als altres perque no ti fas tu?Me sona un poc raro aixo...**

( si u ke sou CCR dedikaseu un poc de temps a n'aixo alomillor hi hauria mes gent ke si faria)

** jajajja aixo si k ma fet graci...noltros pagam el que hem de pagar...jugam reim i els moderados i sobretot n'obrador es el que ha de dir el que s'ha de fer i el que no**

I per acabar, la gent ke no se fa CCR, no si fa perke no li dona la puta gana, no per mala propaganda ni tonteries, ke la unica "mala propaganda" ke he posat i ke cec ke sa posat a nu foro es aixo ke e dit jo du torneig i no u veu masa gent i menos nova, perke ni cristo entre a nu puta forum, ni u 90% de gent de CCR i entra

*Res, k no compartesc resss del que dius...pero com k jo no pint res...no arreglarem res aixi,es k vulguin jugar que juguin i els que no que juguin a poker k ara esta de moda**

QUE PASEU UN BON NADAL I FELIÇ ANY 2010

:salut: :salut: :salut:
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

kaima ha escrit:mem rodolet si mos entenem,

dir ke u torneig es uan avantatge i va com va no es mala propaganda, es una realitat com una casa

1-**mem tu jugues es torneig?**

2-** I que han de millorar????No te basten els canvis que s'han fet???que mes vols???tambe jugar de gratis amb les "ventatjes" dels altres???
Els 3 o 4 contats que han xerrat,tots son del ccr...I tots,be o malament han colaborat amb el torneig(per algo sera...)**

"I l'altre i unica ventatje que tenim son les veus" tu mateixa fas mala propaganda diguent ke nomes hi ha akestes dues avantatges

3-** :study: te pareixen poques????t'has olvidat sa part que he posat k no domes s'han de pagar els 30 euros per les veus...tambe PER MANTENIR SA PAGINA(aixo se ta passat per alt :scratch: **

, i per cert, antes de dir lo que penses, crec ke t'agradaria sebre, ke per la sala, mes de dues perosnes noves m'han demanat mem ke es aixo de CCR i no me cansat de dirlis les avantatges i ke estaria bastant be ke si fesen, i no som CCR i ni me va ni me ve si se fan CCR o no

4-**Ido si dones tantes lliçons als altres perque no ti fas tu?Me sona un poc raro aixo...**

( si u ke sou CCR dedikaseu un poc de temps a n'aixo alomillor hi hauria mes gent ke si faria)

5-** jajajja aixo si k ma fet graci...noltros pagam el que hem de pagar...jugam reim i els moderados i sobretot n'obrador es el que ha de dir el que s'ha de fer i el que no**

I per acabar, la gent ke no se fa CCR, no si fa perke no li dona la puta gana, no per mala propaganda ni tonteries, ke la unica "mala propaganda" ke he posat i ke cec ke sa posat a nu foro es aixo ke e dit jo du torneig i no u veu masa gent i menos nova, perke ni cristo entre a nu puta forum, ni u 90% de gent de CCR i entra

6-*Res, k no compartesc resss del que dius...pero com k jo no pint res...no arreglarem res aixi,es k vulguin jugar que juguin i els que no que juguin a poker k ara esta de moda**

QUE PASEU UN BON NADAL I FELIÇ ANY 2010

:salut: :salut: :salut:
1. ke te a veure si jug u torneig o no? nomes se pot xerrar sobre u torneig si se juga? :think: :think: :think:

2. ke s'ha de millorar? te pareix poc ke u torneig vagi de puta cul i ke ningu se faci CCR? (jo no som CCR i e intentat ke u torneig s'acabar, coses ke gent ke juga no ha intentat fer :study: )

3- no se ma pasat per alt lo de pagar tambe per mantenir la pagina, lo ke aki estam xerrant sobre u torneig i sobre ventatges, no mesclem ous amb caragols :study:

4, no importa te soni gens raro ke no me faci CCR, no hi ha mes explicacio ke, ke no mi faig perke no me dona la gana, pocs doblers ke tenc no me dona la gana gastarlos amb una cosa ke PER JO no funciona aixi com m'agradaria

5 aixi m'agraa, ke almenos te faci graci, kuan dic ke u de CCR vos i dedicaseu un poc, me referesc a explciar a la gent ke hi ha per la sala, totes les ventatges de CCR i per ake se paga(per mantenir la pagina), nose com u hauras interpretat tu :think: :think:

6- akesta ke era la ke mes esperava ke contestases :doh: , ke crec ke es la mes encertada, u foro es transparent, perke ningu el veu. i tambe estic content ke no comparteskis res de res, me basta amb ke amb bastantes coses( per no dir totes, es vera tot lo ke dic)

SALUT I RADICALISME
Respon