mem rodolet si mos entenem,
dir ke u torneig es uan avantatge i va com va no es mala propaganda, es una realitat com una casa
**mem tu jugues es torneig?**
si colcu li sap greu llegir aixo no dire ke me sap greu perke no men sap gens, ke s'espabilin un poc i s'intenti millorar la cosa, ke nomes he vist diguent coses a 3 o 4 i contats
** I que han de millorar????No te basten els canvis que s'han fet???que mes vols???tambe jugar de gratis amb les "ventatjes" dels altres???
Els 3 o 4 contats que han xerrat,tots son del ccr...I tots,be o malament han colaborat amb el torneig(per algo sera...)**
"I l'altre i unica ventatje que tenim son les veus" tu mateixa fas mala propaganda diguent ke nomes hi ha akestes dues avantatges
**

te pareixen poques????t'has olvidat sa part que he posat k no domes s'han de pagar els 30 euros per les veus...tambe PER MANTENIR SA PAGINA(aixo se ta passat per alt

**
, i per cert, antes de dir lo que penses, crec ke t'agradaria sebre, ke per la sala, mes de dues perosnes noves m'han demanat mem ke es aixo de CCR i no me cansat de dirlis les avantatges i ke estaria bastant be ke si fesen, i no som CCR i ni me va ni me ve si se fan CCR o no
**Ido si dones tantes lliçons als altres perque no ti fas tu?Me sona un poc raro aixo...**
( si u ke sou CCR dedikaseu un poc de temps a n'aixo alomillor hi hauria mes gent ke si faria)
** jajajja aixo si k ma fet graci...noltros pagam el que hem de pagar...jugam reim i els moderados i sobretot n'obrador es el que ha de dir el que s'ha de fer i el que no**
I per acabar, la gent ke no se fa CCR, no si fa perke no li dona la puta gana, no per mala propaganda ni tonteries, ke la unica "mala propaganda" ke he posat i ke cec ke sa posat a nu foro es aixo ke e dit jo du torneig i no u veu masa gent i menos nova, perke ni cristo entre a nu puta forum, ni u 90% de gent de CCR i entra
*Res, k no compartesc resss del que dius...pero com k jo no pint res...no arreglarem res aixi,es k vulguin jugar que juguin i els que no que juguin a poker k ara esta de moda**
QUE PASEU UN BON NADAL I FELIÇ ANY 2010