És desquiciant...

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Ara pensava amb l'alternativa que havia plantejat en JAUMARRO, perquè el repartiment de cartes fos una mica més just, allunyant-se una miqueta de l'aletorietat... que tothom durant una partida pogués veure alguna peceta i xalar de tant en quant... perquè quan no dus, has de robar, el problema es que l'altre parella sempre va carregada, literalment, sempre!

Jo no parlo de guanyar partides, guanyar punts, escalar posicions, està al top...jo parlo de gaudir una miqueta d'es truc, que puguis disfrutar de veure l'amo algun cop sense companyia de negres, de que te prenguin un truquet i duguis una carteta amagada per guanyar-lo, de complicitat amb la parella per col.locar estratègicament dos cartetes interessants en cada ronda, de poder pendre un envit del rival o un truquet per provar sort amb el treset o la manills que portes... i sentir satisfacció perquè algun cop te surti bé... Però, últimament (2 setmanes), el meu cas és sagnant, seguríssimament com molts de voltrus, però jo ho vull expressar. Veig poquíssim i la meva parella habitual (envida) menys encara, però només quan juga amb mi... són coses que no entenc i que no me consider tant dolent com per perdre una partida rera l'altre (açò sí, quan algun cop jugo a café guanyo de tant en quan). A tothom li agrada guanyar puntets, a mí també, però principalment vull gaudir i il.lusinar-me al començar una partida nova... però es començar una partida amb desil.lusió i a vore que me tocarà rebre dels carregats dels rivals...

El tòpic és dir que són raxes, paciència, ja arribaràn les peces... però de totes formes no ho entenc, i no tenc ganes d'obrir la pàgina per patir un assejament abrumador del rival on no pots ni respirar, ni gaudir d'un farolet,... res de res...

Suposo ja se m'espassarà, i que hi ha coses més importants a la vida, I TANT QUE SI I HO TENC BEN ACLARIT (estimar, que t'estimin i salut), però bé, són les petites nimietats de cadascú que em porta a enfosquir-me per jugar al truc.

Me sap greu aquesta parrafada, no ha sigut obligatori llegir-la, de totes formes espero ajudar a qui es trobi en la meva situació en el món virtual, perquè el món real sóc plenament feliç :uep: :D

Au, salut a tothom i...
Imatge
KRUSENSTERN!!
tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

totalment d'acord amb en krus, pero molt! a jo tb me pasa q ultimament he perdut les ganes d'entrar a fer un truc... jo d'informatica no en tenc ni idea, i ja me poden xerrar d random i semillas q jo... pero si hi ha una manera q es joc estigui igualat, crec q s'hauria d mirar, pq crec q no som tant dolenta jugant a truc com pq me vagi axi... lo q no entenc es com pot ser q, començant des d baix tots, al top hi hagi varies persones q a l'antic ja hi eren, o persones q hi tenen dos niks... q no tenc res en contra, que quedi ben clar, pero es q aço te fa pensar q com puc tenir tant mala sort i d'altres tant bona... realment es questio d ratxes?? :||: de fet s'altre dia jugant contra dos moderadors feiem sa broma d q tenien es "boto" d moderador pitjat i a aquella partida no vaig veure RES, absolutament res... per aço, jo tb vull ser moderadora!! jeje! :liar: ara en serio, quan he vist s'escrit dn krus, m'he sentit identificada i per aço aqt sermonet... res, qda dit!

au, salut i bon truc!! :salut:
HAVE A NICE DAY
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

krus, no soc jo el mes indicat per parlarte de males ratxes o de no veure res, ja que estic al top i dec de ser un deixos que veuen cartes asobint, pero tu saps millor que jo que jugant amb envida sempre et predisposes a pedre de 14 a 16 punts per la puntuada que du ell, encara be que ell es un dels millors que volta per asi en no vore cartes no es cap mag i tambe pert, a en tiano tambe li pasa amb mi, es mes, dire que jo vaig dependre de ell mirant com jugaba i ara no hi ha manera de que fasa els 1550 si quiera, i aixo que jo a dell el considere el mestre meu i aixo es per que al jugar amb mi en pedre una partida, que en perdem, pert 16 punts i despres mos costa tres recuperarlos.

A jo al principi tambe me pasaba, es mes vaig posar un fil de queixa al foro i tot, pero despres jugant be i cercant bones parelles que hi han i moltes i controlant un poc els punts que me jugaba cada partida vaig poder anar putgant fins avui, jo te recomane que ho proves aixo, ojo, no deixes de jugar amb manu, que es un crack i guanyaras mes que pedras pero el meu consell ahi esta. Au sort Amic i avore si s'acaba la dolenta ja redeu :pray:
Imatge

Amunt Sempre!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Uep!

Això del "botó de moderador" ho tenim espatllat, perquè jo en quinze dies he passat de 1780 a 1677 punts. :scratch:

Ara en sèrio, podeu estar segurs que són ratxes. Tots en tenim de bones i de dolentes. ¿Quants trucs heu vist que arriben a 22-22 del darrer cantó? molts, segur. I arribats a aquest punt, guanya qui du més bones cartes al final. Te pot passar que així en guanyis 5 o 6 de seguits, però també que els perdis. I en qualsevol cas, han estat trucs igualats.

La sort és loca, toca a qui toca.

Au, salut i ... sort! :salut:
Imatge
jaumarro
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 28
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 0:00
Ubicació: Palma

krusenstern_1977 ha escrit:Ara pensava amb l'alternativa que havia plantejat en JAUMARRO, perquè el repartiment de cartes fos una mica més just, allunyant-se una miqueta de l'aletorietat... que tothom durant una partida pogués veure alguna peceta i xalar de tant en quant... perquè quan no dus, has de robar, el problema es que l'altre parella sempre va carregada, literalment, sempre!

Jo no parlo de guanyar partides, guanyar punts...
Krus, estic totalment amb tu. Perds les ganes de jugar quan passen aquestes coses. Però he de matisar una afirmació que crec que m'atribueixes a mi. En el missatge que vaig enviar on parlava del repartiment de cartes, no pretenia que aquest fos més igualat en el sentit d'assignar cartes als jugadors segons uns criteris, més aviat el que volia és que el repartiment fos MËS aleatori. Sembla ser que no s'hi ha fet res al respecte. És una pena, perquè la gent es va desencisant.

Ànims.

Salutacions a tothom.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bones, primer de tot voldria solidaritzar-me amb tots aquells que estau en "mala ratxa", teniu tota el meu conhort, em sap greu.

jaumarro: com que no s'hi ha fet res!!!

Ara, perdonau que em repeteixi un cop més, supòs que no em cansaré de dir-ho mai, és la meva "feina": el repartiment de cartes és TOTALMENT ALEATORI I NO CONEIX A LA GENT, per tant no hi podem fer res per arreglar-ho perquè és perfecte així com està (basant-nos sempre en la funció random() de java de Sun Microsystems). Una altra cosa és fer-lo més "real", i que surtin cartes repetides en l'anterior rodada, cosa que ho fa MANCO ALEATORI, alerta.

El que segurament voldríeu i el que proposau és canviar el programa perquè surtin els mateixos cops l'amo, el segon, les peces... a cada parella, però així funciona el truc??? imaginau-vos la conversa:

- mira, a noltros mos ha vengut 3 pics l'amo, ara vos toca a voltros dur-lo 3 pics, venga, posa'l davall de tot 8O...

Té raó de ser això? no sé com dimonis vos ho puc fer entendre, són ratxes, mala sort... el programa reparteix les cartes d'una manera aleatòria perfecta, el problema és que a vegades l'aleatorietat fa que durant molt de temps et vengi magre, i això no vol dir precisament que després hagis de tenir una bona ratxa, tots sabreu per la llei de probabilitat que no és condicional, encara que pareix que això és el que voldríeu molts. Posaré un exemple:

Jugau a parxesi i treis deu 6 de tira, la pròxima tirada teniu exactament la mateixa probabilitat de treure un 6, no manco, però clar, pensam que no perquè no pot ser mai, després de treure deu 6 seguits, és impossible treure'n un altre! idò no, sembla impossible, però qualsevol jovenet amb el batxiller fet vos ho podrà confirmar.

Un altre exemple: te toca la loteria una setmana, idò la pròxima setmana tens exactament la mateixa probabilitat de que te toqui... protestaríeu a l'ONCE perquè no vos toca mai la loteria? que és això mala sort o que no està ben dissenyat el sistema de treure números? a mi no m'ha tocat mai, i no pos en dubte el seu sistema, simplement "duc mala sort".

Ara unes petites dades per acabar: del 23 de setembre fins avui, el programa ha enviat als jugadors:

1966 vegades l'amo
1962 vegades el segon
1987 vegades la llengua d'espases
1958 vegades el 4 de copes
1989 vegades el 4 de bastos
1970 vegades el 4 d'oros
1961 vegades el 4 d'espases

Sembla prou aleatori, no? a més tenint en compte que el programa NO SAP A QUI DÓNA LES CARTES, NO EN TÉ NI IDEA, SI ÉS EN KRUS O EN PARRUS O N'ENVIDA.

Au, he dit!
Besos.
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

En Queralbs en sap molt d'això de mala sort, les varem passar per sa pedra, a Sa Colonia. I donavem cartes noltros.
No vull sentir mes pardalades d'aquestes, si perdeu en tornar canviau de cadira, i tornareu perdre, je, je...
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Uroooooooooooo:
lafaltaenvide-mestre ha escrit:... a en tiano tambe li pasa amb mi, es mes, dire que jo vaig dependre de ell mirant com jugaba .... i aixo que jo a dell el considere el mestre meu...
8O

Amos hombre!! Jose, Jose...amic meu... agraesc les teves paraules, pero jo de mestre no hi tenc ressssss. El que passa és que tu has aprés fantàsticament com es juga en aquest joc, de fet ja me pots començar a donar classes a mi, ehhh!!. :ditr:

Al.lots, com tots els jocs, aquest, primordialment és sort, sense aquesta poques coses podem fer,... paciència, que lo millor és poder disfrutar de moments amb sa bona gent de per aquí i si veim peces i adamunt guanyam, aixó ja és la ostia!!

Au salut!
Al Centro y Pa´dentro!!
Imatge
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Obrador, me diras el que vulguis de les ratxes, però jo continuu caiguent en picat sense entendre perquè m'ha passat de repent quan des de que sóc aquí mai m'havia passat. De 1571 punts vaig pels 1428 i caiguent, ja me diràs i tot en una setmana on s'agreujat encara més. NO sé que dir-te! me tornat dolent de cop o me veuen ses cartes, o les dues coses, jo que sé. :|
Imatge
KRUSENSTERN!!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Vist que quan tanco la pàgina me'n vaig de disgust i desaforat, el millor serà un parèntisi. :cry:

Salut a tots companys!
Imatge
KRUSENSTERN!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

krusenstern_1977 ha escrit:Vist que quan tanco la pàgina me'n vaig de disgust i desaforat, el millor serà un parèntisi. :cry:

Salut a tots companys!
Molta salut per tu i els teus krus, ets de lo milloret que volta per asi i me sap molt greu esta desmotivada que dus. Ja ta donat anims en directe i ara ho faig per asi, va tio animat i pasa gust per jugar que son els punts, agafa els meus si vols, pero no te vingues aball. animmmmmm
Imatge

Amunt Sempre!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

tiano ha escrit: Amos hombre!! Jose, Jose...amic meu... agraesc les teves paraules, pero jo de mestre no hi tenc ressssss.

Au salut!
Com que no si jo al principi cuant te veia frisaba per jugar amb tu, bueno i amb un tal paparra que fa temps que no el veig :lol:

Ets un crak tia i si jo estic alla dalt es gr6 a la teva ajuda i la de algu mes com en manu i krus i si no mireu el meu perfil de partides, per mi sempre seras tu el mestre :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones,

Estic cansat de sentir animalades per aqui...

Krus, si en els darrers 15 dies tu i n'envida veis poc i te queixes, no vaig veure que te queixassis perque abans guanyassiu i duguessiu bo, o si?

I cuant jugau a nes bar? com ho feis? si no vos ve bo, no seguiu jugant? no pagau es boure? si te ve l'amo cuatre vegades seguides, la dones a sa parella contraria per igualar? jo crec que no...

Au venga, dedicau-vos a jugar, vengui lo que vos vengui i deixau-vos de animalades.
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Gràcies Jose i tià, disfruto amb voltrus jugant a truc, i molt, per mi sou sa millor parella d'aquí. De fet Jose, en els meus començaments, tú eres el mirall i amb qui volia jugar :clap: ... Però jocfora, des de dalt on estàs tu se veuen molt millor les coses, i és més complexe que guanyar o perdre punts (per cert, no només és amb envida, sinó amb tots els que jugo). Per cert, tu quan guanyes te lamentes?, crec que no ho fa ningú, igual que jo, per tant es comentari sobre; ses coses surten quan vas malament, i torno a repetir, no és tant simple o animalades que dius, no només jugar, sinó xalar jugant, cosa que no aconsegueixo últimament, i perquè no ho puc expressar es meu malestar?? està mal vist?? és un problema meu i prou. I per cert, crec que a pesar que pugui ser una decissió trivial i sense cap ni peus i una tonteria i ara aquest es queixa perquè no guanya bla bla bla, és la meva decissió, i no crec que s'hagi de pendre com si fos una simple animalada i rabieta de fiet petit, amb respecte.
Imatge
KRUSENSTERN!!
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Estic amb tu Krus, jo ja fa una setmaneta tambe que estic desmotivat, per es mateix tema,pero weno!!! Reconesc que antes esteia molt enganxat, pero per el mateix motiu que tu m'he anat desmotivant un poc! Antes era capaç de fer 6,7 o mes trucs amb un dia, pero ara..........
No hi ha gent, no veus peces, ............ Lo dicho un parentisis no cau malament, i a lo millor un truquet de tant en tant m'hanira millor que no 5 o 6 en un dia!! Si ja ho diuen que tot lo bo s'acaba!! Pero aixi i tot i desde aqui igualment vull donar ses gracies a n'Obrador per mantenir aquesta pagina en peu, que tants bons moments m'ha donat, i se que es dificil mantrenir sempre en condicions la pagina, i que te critiquin i tot aço. Pues lo dicho gracies per sa feina desinteresada que fas Obrador!
Respon