Basta ja demprenya!!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

_pek3_
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dg. des. 24, 2006 0:00

joder na trukera, kins 40 anys mes ben emprats.. tot sa de dir, es una dona de molt bon veure! :D :mrgreen:
berny
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 49
Membre des de: dj. set. 28, 2006 0:00
Ubicació: InCa

Estic tOtalmenT d'acOrd amb en pek3!!!! si senyOr... qUins 40 anyS méS ben cOnserVats!!!! :lol:
i aqUell q "si sOma" per allÀ darrerA... qUi esS???
etS tu Wil??? xD :wink: jejejeje
per cert... a6 per expliCar totsS es meUs puntsS de sa mVa redaCcio gUillem, segUr que aixI hO han enteS tOt!!! :wink:
I jO nOo empleI cap tO de veU alT ni reS... perÒ a n'aqUellsS mOmentS staVa mOlt cremAt, xQ m'haviEn tOrnat a fOgir d'Una parTida... i puUuffff! creMa mOlt aixÒ... perdOna si he pOgut ofenDre a nIngú de Sa pÀgina... eS que faN de pUretS... cOm per eX. aQest que mA fUit a jOo... nI aigOo elS hi haUriem de dOnar... :evil:
wenOo, amEm sI acOnsigUim fer cualQue cOsa per pOder eVitar aQestS signeS de sAbOtatGe i pOdem dIsfrUtar deS trUc cOm deU manAa!!!
eNga uNa abraÇada per tOts!! :lol:

8O rOss3_viCi 8O
rOss3_viCi
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 29, 2006 0:00
Ubicació: inCa

sOm jO esS qUi ha cOnteStat... nO men haVia dOnat q era a sA cOnta deS meU germÀ!
engaAa!! dewWwWw!!!:D

8O rOss3_viCi 8O
_pek3_
Truquer novell
Truquer novell
Membre des de: dg. des. 24, 2006 0:00

22 / 03 / 07 , 00:17 rOss3_viCi & dejan37

Top 10

01: Reservada 1824
02: estel 1819
03: ayayay 1814
04: rOss3_viCi 1808
05: collonsdepuput 1801
06: secretari 1786
07: samadona 1766
08: espardenya 1762
09: dejan37 1762
10: jocfora 1757

* Arnavet . Ara . Faltam . Tu . I . Jo * _ jejeje_

VeinteañerOs fOreveR ! ;)
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Ni a es Cirque du Soleil ho farien millor!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Per es 40 anys de sa TRUQUERA i es montatje den WILL

Mirel bé on sa posat
aquest pollastre estufat
darrera sa lloca s' ajesat
i a s'aguait esta esperant
que prest des niaró, es cul hagui aixecat

Bé despres d'aixó nomes diré a tots que tant emprenyats estau, per cualque motiu serà i sino recapacitau.

D'aquests insurectes que tant malament xerrau, vos ho confirm son uns insurrectes en Queralbs, Jocfora, Angeldelaguarda, Esmotxador, Formatje etcc. i jo en puk afegir uns cuans més, pero ho deixarè anar per no ferne cap de falló per no haver-lo anomenat.
Pero ara si vos diré a tots voltros universitaris que ho sabeu tot, no teniu ni PUTA idea des significat de sa paraula insurecte. Inclús posarè amb dubte sa definició d'es diccionary si sa emplear per fer referencia a nes citats insurectes, jejejeje.

Hou empleat unes paraules per definirlos, insultarlos, etc. per jo un poc violentes. "Mongolics" preferesc no fer cap comentari al respecte. "Prepotents" , "Gentussa", no cercarè cap definició de cap d'elles pero si vos diré, NO TENIU NI PUTA IDEA de com som, son persones que si les coneguesiu en directe canviarieu tota opinió al respecte.

Que més vos puc dir, sense anim d'ofendre, jo de voltros si no agradàs s'ambient demanaria que em tornassin els EUROS abonats i punt. Es collons ara que hi pens no se on vaig posar es rebut, reputes i es que no hem pagat. I amb tot aixó, trobau que en sa feinada que hi ha encara heu de recriminar a n'es personal que mos guarda, perque per desgracia mos han de guardar, es trist pero es aixì.

Au perdonau pero tenc son i no sé que més dir-vos per donar-vos a entendre que vos heu pasat, simplement dir Recapacitau, pensau, que ningú pot pegar sa primera pedrada.

Enhorabona a tots els insurectes "rectes o torts" que feis posible que seguem 3000.
** Xisco MASET **
estelada
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 121
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY

be dons
jo com q mai puc callar dire sa meva:
ahh jo no he tengut cap problema amb voltros ,trob q es vocabulari no es adecuat hem de tenir un poc de respecta i educasio.no tenc res a dir de voltros per ross i pec magradaria saber quan vos han descontat es punts q anomenau q no le vist i me fixat,ok si en dejan a fet mangarrufes no se
pero puc asegurar q sa gent de sa wep es bona gent i jo de pelotilla poc tot lo contrari com voltros tambe sabeu a jo maldament tengui 5 comtes q sempra e dit q som no he tengut cap problem amb ningu.
bueno prou de ninades q mestra obrador sensendra i mos enviara a tots a fer putes,,,ahhh
roosssss aixo de discutir no serveix per res jo tambe soc per es top i ningu sa ficat mai amb jo. ses reputasions san de guanyar no demenar i es respecta com la vida misma suaulo.I vos o diu un q mai vos a faltat a nes respecta i sempra e rigut amb voltros i amb tots,,,,i per lo ultimo en formatgeeeeeeeee
si no diu res mai,q vos ha fet.
enga basta de tonterietes.per favor q en sa meva puta vida via escrit una cosa tan llarga i no ahuria davurrir sescriura,si no me explicat be pq vull dir massa coses a la vegada i dortografia ben poquet perdonau

una afarrada a tots i BASTA DE NINADESSSSSSSS
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones,

No se si per sort o per desgràcia, però he estat de viatge i no havia vist res de tot això. No m'en puc avenir !!, o sigui que ara resulta que sa gent que fa trampes, les hi trobes, o reconeixen, a damunt que no les passa res, ara els hem d'aguantar que mos insultin d'aquesta manera ?

Be, no seré jo qui proposi lo que ha de passar o deixar de passar, lo que si dic es que a partir d'ara i fins que no s'arregli sa situació, deix de jugar a sa pàgina, no hi trob cap motivació, segur que me pos a jugar i apareixen aquests personatges i que si "gentusa", que si "mongols", au au, jo venc per passar gust i no per agafar enrabiades, que darrerament son moltes.

No se si aquesta desiciò es encertada o no, pero es sa meva.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Senyors... faig una crida sensata a la calma, mentre vos deix un parell de punts sobre la taula que esper que serveixin per posar fi a aquesta inútil discussió.

1.- Hi ha un reglament sobre s'us d'aquest fòrum, i cal que es segueixi sinó podriem haver de agafar postures extremes

2.- Els retrets, insults i discusions de caràcter particular s'han de fer mitjançant missatge privat, no públicament, ja que d'aquesta manera l'únic que s'aconsegueix és crear un ambient a tota la web de desmotivació i crispació que de cap manera volem

3.- Deman que ningú més contesti aquest tema SI NO ÉS PER DEMANAR DISCULPES. De totes formes ja hem pres mesures diplomàtiques amb els responsables perquè rectifiquin la seva conducta

No és el primer cop que alguna situació ens fuig de les mans i sorgeixen discusions i bauxes com aquesta i cada cop hi hem posat remei d'una manera més o manco extrema, però vos deman una mica de responsabilitat a tots per que no hagem d'arribar a determinats extrems.

Gràcies.
arnavet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
Ubicació: inca i eu moll...i barcelona

jo vaig ser es primer que que va contestar al'escrit d'en dejan i no m'he botat cap punt des reglament des forum ja que no he anomenat a ningú, ni he usat cap insult amb la meva referència al tema, ja me va bastar un pic que me vaig excedir...dit això: aquí ningú vol que deixi sa pàgina ningú, ni que hagi de passar res més enllà de lo que s'enten per normal
mestre obrador, anam allà mateix: jo de lo que me vaig queixar, va ser que de les queixes que puguin tenir sobre jo no no se'n faci eina per descalificar-me davant els altres, i lo que proposava era qixò que tu mateix has dit:un MISSATGE PRIVAT, que per això estan...torn a repetir que jo no he faltat al respecte a ningú i comparteixo lo que han dit els que ens han defensat, ara bé, ho comparteixo en CONTINGUT, NO EN FORMA, mos varem equivocar i punt...lo que se demanava era que ens deixessin tranquils per poder esmenar l'error i seguir disfrutant com sempre hem fet a sa pàgina.
torn arepetir que jo no crec que ningú se cregui l'amo de res i molt bona feina feis senyors, però intentar descalificar colqu davant els altres no són maneres...si això ho voleu prendre com una disculpa ho feis, simplement vull que quedi ben clar com ho veig jo INDIVIDUALMENT
au salut!! i amem si ho arreglam... :roll:
rOss3_viCi
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 29, 2006 0:00
Ubicació: inCa

Bon vespre a tots es truquerss!!!

En primer lloc vull demanar disculpes pels comentaris que hagi pogut un poc grossers, o fora de tó que hagi pogut fer sobre algún jugador, moredador de sa pàgina, o simplement qualsevol truquer!!!
He d'admetre que me passat un poc en segons quins comentaris realitzats durant aquests dies, però ho vaig dir en calent pq anava cremat per diverses coses que m'havien passat aquests dies, fent un truquet plàcida i divertidament (com tothom que ve aquí m'imagin), i me vaig crusar... Per això voldria demanar disculpes a les persones que s'hagin sentit ofeses en aquest sentit!!!
Però heu d'entendre que no és gens agradable tenir sempre al damunt que t'observin i vigilin per amem que fas, o que deixes de fer i arribant a fer en alguns casos sa pua i es coio... Però bé, ja està... A partir d'ara intentaré canviar, (no se com... XD pq jo crec, o almenys intent estar crear un bon ambient al voltant meu, i fer sobretot, i per damunt de tot amics... Que n'he fet molts :D) I ja està!!!!
Per part meva està tot arreglat i amem si ara seguim amb es bon rollo que hi havia un poc abans de tota aquesta moguda i ningú es "molestava" com aquell que diu... I podem seguir disfrutant d'una de ses millors aficions que una persona pot tenir, a part de ser del BARÇA a mort, que és jugar a truc!!!
Au, hem despedesc!! Una forta aferrada i disculpes als implicats!!! :wink:

PD: jocfora artista, lo darrer que hauries de fer és deixar aquesta pàgina, ja que "rifirafes" sempre n'hi ha, et deman disculpes personalment i pots deixar ja sa huelga de no fer trucs i posar-ti com un comdennat!!! jejeje
I amb tu pek3, estic d'acord com sempre!!:D jejeje
Veintanyeros i trenta i coranta i............. :wink: 4ever!!!!

8O rOss3_viCi 8O
dejan37
Truquer novell
Truquer novell
Membre des de: dt. nov. 21, 2006 0:00
Ubicació: Torelló

Escric aquest missatge, perquè estic dakord amb en rosse_vici que ell millor que podem fer és demanar disculpes pk segurament m'he excedit amb algun comentari. Ho he fet amb calent, però no havia d'haver dit certes coses, que ara me'n arrepenteixo. Però que quedi clar que demanu perdó per les ofenses que he pogut ocasionar a la gent, és a dir les formes, peró contingut de les meves acusacions es del tot veritable. No puc entendre com hi ha gent que pot emprenyar tot lu dia i anar critican. Jo, poder me equivocat amb coses, però que quedi clar no he fet mai trampes i tampoc em considero mala persona, perquè els que em koneixen ho saben!! No puc arribar entendre la gent que s'ha posicionat en contra meva posant-me negatius sense parar, que jo considero que són sense motiu. Haven dit això, donu el tema per tankat i que tothom disfruti jugan a aquest joc tan meravellós com és el truc.
Una salutació cordial DEJAN37
PD: jocfora si t'has sentit ofès demano perdó i crec que podries tornar a jugar a truc pk aket joc sense tu perd un fenomenal truker. Au haven dit aixó: Salut i BON TRUC!
arnavet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
Ubicació: inca i eu moll...i barcelona

estic content de veure que es meus companys, amics i jo mateix haguem agafat es bon costum de rectificar ses formes i veure que insultant no se va enlloc, eh dejan, rosse, peke...?xD
be dit això, jo trob que ja ho podem deixar anar i fer ses paus com a bons truquers que som, no trobau? que més dona si mos han fotut 20 negatius en 2 dies...és igual, mos ho mereixiem segurament XD
una altra cosa...JOCFORA, no deixis de jugar, que coincideixo amb els altres, perdem un bon jugador,cony!!!jo disfrut de veure't jugar, en serio...
au idò, meam si ho deixam correr ja, i QUERALBS, tu també ets un ídol de masses...perdona si te vaig ofendre...
fes el truc i no la guerra!peace and truc! 8)
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Ben fet NOIS, vos heu asaguts una estona a sa cadira des pensar i heu recapacitat aixi com amb bones intencions havia recomanat, un aplaudiment per voltros.

Pero meam una cosa, qui heu dit que paga ses cerveses. :P :wink:

salut per tots que lo millor d'un temporal es després cuan ve sa calma. :roll:
** Xisco MASET **
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Imatge
Respon