Bon vespre a tots es truquerss!!!
En primer lloc vull demanar disculpes pels comentaris que hagi pogut un poc grossers, o fora de tó que hagi pogut fer sobre algún jugador, moredador de sa pàgina, o simplement qualsevol truquer!!!
He d'admetre que me passat un poc en segons quins comentaris realitzats durant aquests dies, però ho vaig dir en calent pq anava cremat per diverses coses que m'havien passat aquests dies, fent un truquet plàcida i divertidament (com tothom que ve aquí m'imagin), i me vaig crusar... Per això voldria demanar disculpes a les persones que s'hagin sentit ofeses en aquest sentit!!!
Però heu d'entendre que no és gens agradable tenir sempre al damunt que t'observin i vigilin per amem que fas, o que deixes de fer i arribant a fer en alguns casos sa pua i es coio... Però bé, ja està... A partir d'ara intentaré canviar, (no se com... XD pq jo crec, o almenys intent estar crear un bon ambient al voltant meu, i fer sobretot, i per damunt de tot amics... Que n'he fet molts

) I ja està!!!!
Per part meva està tot arreglat i amem si ara seguim amb es bon rollo que hi havia un poc abans de tota aquesta moguda i ningú es "molestava" com aquell que diu... I podem seguir disfrutant d'una de ses millors aficions que una persona pot tenir, a part de ser del BARÇA a mort, que és jugar a truc!!!
Au, hem despedesc!! Una forta aferrada i disculpes als implicats!!!
PD: jocfora artista, lo darrer que hauries de fer és deixar aquesta pàgina, ja que "rifirafes" sempre n'hi ha, et deman disculpes personalment i pots deixar ja sa huelga de no fer trucs i posar-ti com un comdennat!!! jejeje
I amb tu pek3, estic d'acord com sempre!!:D jejeje
Veintanyeros i trenta i coranta i.............

4ever!!!!

rOss3_viCi