com conseguir que aquesta pagina torni ser lo que era

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Wep en primeres! :salut: bones a tots. En primera vull dir que m'agradaria que se li otorgàs de nou el titol de KEFE SUPREMO DE S'OPOSICIÓ al meu gran admirat Ayayay.

Ell n'és el Kefe original i sempre ho serà per jo. Així que si n'Ayayay no hi posa cap contra, jo, l'acutal Kefe de s'Oposició li torn aquest garrot florit que he agontat durant uns mesos en la seva ausència.

Si es vera que has tornat Ayayay, ho has de fer amb força i assumint lo que ets i que sempre has estat. Ara bé PROTESTOOO per si colcu se dedica a emprenyar (si, axo va per tu MASET copero des ous que envers de Centristes vos podrieu dir TOCACOLLONS) li fotré una garrotada ben florida antes de tornar u meu garrot de flors.

-----------------------------------------------------------------------------

Bé, dicho lo dicho de moment no tenc moltes opcions per millorar l'estat de retruc.net. Simplement m'agradaria que tots aquests que participam dins aquest fòrum siguem més asidus alhora de jugar i que fagem correr la veu per tot per tal de que hi hagi renou a tope.

I bueno, un temps permi vaig proposar que a les trobades hi hagués un deposit, una hucha especial amb destinació a recaudar fondos per a la pàgina. Ja se que pot sonar una obra de caridad però ja són fondos que poden servir al igual que el merxandising. Cobrar-lo 2 o 3€ més car per recaudar fondos tampoc no estaria malament.

Nose si m'he explicat sufisientemente bien però por ahí van los tiros.
Imatge
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

capdemul ha escrit:Wep en primeres! :salut: bones a tots. En primera vull dir que m'agradaria que se li otorgàs de nou el titol de KEFE SUPREMO DE S'OPOSICIÓ al meu gran admirat Ayayay.

Ell n'és el Kefe original i sempre ho serà per jo. Així que si n'Ayayay no hi posa cap contra, jo, l'acutal Kefe de s'Oposició li torn aquest garrot florit que he agontat durant uns mesos en la seva ausència.

Si es vera que has tornat Ayayay, ho has de fer amb força i assumint lo que ets i que sempre has estat. Ara bé PROTESTOOO per si colcu se dedica a emprenyar (si, axo va per tu MASET copero des ous que envers de Centristes vos podrieu dir TOCACOLLONS) li fotré una garrotada ben florida antes de tornar u meu garrot de flors..

es kefe ets tu rei,jajaja domes faltaria aixo ,crec q tens ses floretes mes q merescudes au ido,
me toca a jo recolsarte i no amollis
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Es problema es que sa gent que arriba nova no ha viscut es naixement i creixement de la pàgina. Jo mateix si entr en una web nova... i veig que me comencen a demanar dobbers no en don ni mig!! Sa gent està molt escalivada...

Aquí pagam es que hem viscut això desde fa anys infinits... coneixem en Jaume i tota sa feina que hi ha darrera.

Per incentivar a sa gent a pagar jo posaria emfasi en que els eurillos son per mantenir sa web. Per pagar servidors. Es una web no lucrativa. Des de sa pàgina inicial ja podria sortir. Aquí no hauria de jugar ningú sense sabre que sa web es sense fins lucratius. Actualment un % moolt elevat de gent que juga i no sap ni qui es n'obrador ni pq existeix sa web ni res. Venen, juguen i se'n van.

una opinió més
AL CENTRO I PA'DENTRO!
morey
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 31, 2008 0:00
Ubicació: Muro ciutat

Soc el que menys té a opinar perque no soc usuari CCR però soc de l'opinió de'n CapdeMul ( i no puc dir kefe dels bastos, perque pereix que la posició de kefe està cau no cau) mitjançant un dinar o un sopar en vers de pagar 20€ per el dinar pagarne 30€ o 35€ i obtenir a part del dinar, mitja temporada de CCR gratuït i òbviament part al torneig que s'organitzaria a través de la pàgina que duraria aquesta mitja temporada ( lo de gratuït seria un dir ja que aniria inclòs a dins el preu) però com que es fan 2 dinars si no ho record malament, la cosa aniria perfecte ja que el preu no es modificaria però tampoc suposaria un excés per a ningú i gent que només pot jugar mitja temporada no li suposaria un de més la gent que volgués pagar el complet podria pagarlo, d'aquesta manera, a part d'incentivar la pàgina, vendria molta més gent als dinars o trobades.

Simplement és una opinió per incentivar-ho i sé que soc el que te menys a opinar amb aquest aspecte. ( no sé que putes havia fet)
morey l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 17, 2010 14:18, en total s’ha editat 2 vegades.
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

capdemul ha escrit:(si, axo va per tu MASET copero des ous que envers de Centristes vos podrieu dir TOCACOLLONS)[/color]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

bud_ice ha escrit:Es problema es que sa gent que arriba nova no ha viscut es naixement i creixement de la pàgina. Jo mateix si entr en una web nova... i veig que me comencen a demanar dobbers no en don ni mig!! Sa gent està molt escalivada...

Aquí pagam es que hem viscut això desde fa anys infinits... coneixem en Jaume i tota sa feina que hi ha darrera.

Per incentivar a sa gent a pagar jo posaria emfasi en que els eurillos son per mantenir sa web. Per pagar servidors. Es una web no lucrativa. Des de sa pàgina inicial ja podria sortir. Aquí no hauria de jugar ningú sense sabre que sa web es sense fins lucratius. Actualment un % moolt elevat de gent que juga i no sap ni qui es n'obrador ni pq existeix sa web ni res. Venen, juguen i se'n van.

una opinió més
+1
Imatge

ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

morey ha escrit:Soc el que menys té a opinar perque no soc usuari CCR però soc de l'opinió de'n CapdeMul ( i no puc dir kefe dels bastos, perque pereix que la posició de kefe està cau no cau) :mrgreen: mitjançant un dinar o un sopar en vers de pagar 20€ per el dinar pagarne 30€ o 35€ i obtenir a part del dinar, mitja temporada de CCR gratuït i òbviament part al torneig que s'organitzaria a través de la pàgina que duraria aquesta mitja temporada ( lo de gratuït seria un dir ja que aniria inclòs a dins el preu) però com que es fan 2 dinars si no ho record malament, la cosa aniria perfecte ja que el preu no es modificaria però tampoc suposaria un excés per a ningú i gent que només pot jugar mitja temporada no li suposaria un de més la gent que volgués pagar el complet podria pagarlo, d'aquesta manera, a part d'incentivar la pàgina, vendria molta més gent als dinars o trobades.

Simplement és una opinió per incentivar-ho i sé que soc el que te menys a opinar amb aquest aspecte.
si tens tota sa rao.NO POTS OPINAR JAJAJAJAJ,i me deman pq opines si no pots?
redeu ses copes no canviaran mai,a si.i si cau no cau jo personalment te dic q tu no podras tenir res mes alt q siguin es prinsipis des garrots
jajaja
au ido dit i sort
Imatge

Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

:salut: En bud te tota la raó, la gent que no sap el que valen les coses i el que realment és la pàgina no te ganes de pagar.
Es senten comentaris de que si el servidor no val tant, que si els diners que sobren els altres els utilitzen per fer sopars... Igual si la gent estigués més informada del que val tot realment pagaría amb mes gust.
També es una bona opció que al anar als dinars es pogues pagar ser un any de CCR, i qui no pugui anar a dinar igual coneix algú que hi va i li pot pagar.

I ara no puc xerrar més, que aquesta setmana m'ha passat i encara no he pagat CCR :oops: :oops: :oops:
S' ha de possar en marxa lo d'enviar missatges quan caduca CCR, jo no en vaig enterar quan el meu va caducar :||: :||:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Crec que tots estam carregats de raó, però la solució definitiva encara no la veig.

És ver que en lafalta ha proposat dues coses ben interessants que pràcticament estan acordades de fer, el problema és la manca de temps que tenc enguany i que no me deixa posar-me a fer-hi feina. Estan pendents i em sap greu no poder afrontar-les més decididament i ràpidament, però vaig escopetat de per tot.

No ens aniria gens malament qualque jefe de "marqueting" per aquí que ens ajudi amb la promoció i tot això, no vos penseu que no aniria bé!

Gràcies a tot pels vostres comentaris.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
estel-caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 75
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

cristo lo que faltaba mas espadas
teniendo en cuenta que en cuanto les ponen galones desaparecen. debe ser por el sueldo que cobran que en lugar de jugar a truc se van de cenas
digo yo
bueno la otra razon es que les da miedo jugar contra los bastos.son flojitos
una buena manera de apoyar la pagina es salir a jugar y que os conozcan
GANDULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Oposició pura i dura
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

pacotorres69 ha escrit:
capdemul ha escrit:(si, axo va per tu MASET copero des ous que envers de Centristes vos podrieu dir TOCACOLLONS)[/color]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:think: :think: meam si vos aclariu d'una puta vegada opositors de socafluridadepodridaqueesta i enterauvos no son floretes lo que surten a soca es fluridura :few: meam KEFESILLO, que son els OUS a ca teva? perque a ca meva OUS, COIONS, SENYALS, ...... es tot el mateix, Aixi que si ja som un Copero des OUS perque mos han de dir altre pik el mateix TOCAOUS, TOCACOLLONS :think: sa veritat que no teniu masa credibilidat amb so dir ses coses, ja li pots tornar es puntal de mando a n'AYAYAY que al manco era JEFE i no com tu que no arribes a KEFESILLO :few:

:scratch: :scratch: Bueno, bueno, bueno, bo de veritat i que men direu d'aquests pardillos de radikals, aquesrt si que se saben expresar de veritat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:clap: :clap: :clap: :clap: trankils arribareu enfora, amb aquest coenixements podreu arribar casi casi a la MONCLOA, sa putada que tendrieu COLLONS de voler anar-hi nedant <:o)>

Estarieu salvats gracies alds COPEROS que son un TOCAPELOTAS i no vos i deixarien anar perque no fessiu es ridicul :few: :few: .

I Per es meu Gran BUD :clap: acertades paraules ses dites.

I per es meu amic PLANOTESERO gran TOMEU, no mi contis a mi dins els que tenen por de jugar :few: :few:, que amb voltros no en ternc gens de por, tenc panic igual que cuant vas a caçar amb un que no en sap i no saps mai cap a on apuntará ido amb voltros es iguals no saben mai si tirareu ses cartes al aire o fareu castells amb elles, salut amiguet <:o)> <:o)> que sempre estic disposat a doinar cualque clase particular de vuit a ocho X:)
** Xisco MASET **
dssastre
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 24
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 0:00
Ubicació: INCA

Bon día a tots,

No se si soc jo ningú per opinar pero lletgint les vostres paraules m'animare a fer-ho.
Jo soc un d'aquests novatos a la pagina (poc mes d'uny any) pero sa veritat es k me te enganxat, i no es per la pagina en si (que esta bastant ben feta i no dubt que du bastanta feina) sino per la gent que hi ha en ella. Es a dir, entre truc i truc vas fent coneguts i amb el temps amistats.
Tinc una opinió contradictoria sobre els 30 € dels que parlau, per una part jo tambe els demanaría i explicaría b que son per el manteniment de la pagina pero tambe pens que si aixo fos obligatori per poder entrar i jugar, la pagina es resentiria i molt (l'exemple mes clar era la saleta CCR que al final es va haver de juntar amb la normal ja que no hi havia molta vida a la primera).
Tambe e de dir de que aixo de que la pagina ja no es lo que era no o tinc molt clar :scratch: :scratch: , jo no se com era abans pero lo que si puc dir es com la veig ara. Darrerament veig molta mes vida (sobretot els capvespres i els vespres) i hi ha molts de dies (per no dir tots) que men vaig a dormir amb una rialla a la boca per cupa de la pagina i de la gent que hi ha en ella (sempre ets trobes cualque cap de fa.... que altra pero axio forma part de la pagina).
Be, perdonau el meu rollo :doh: :doh: pero o soc un pardillo o pens que la pagina no esta tant morta com es diu.

Salut i visca el truc
:uep: :uep: :uep:
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

be idooooo,es foro ha reviscolat,jejejej i masset no me critiquis en capdemul q es un bon jefe.i de kefesillo res de res
Imatge

morey
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 31, 2008 0:00
Ubicació: Muro ciutat

Tualmon.. un jefe que vol abandonar es càrrec de jefe... pfffff no em fasis riure.. porou dir que es grup de s'¡oposicio esta a dins una crisis presidencials... ningú vol un garrot florit a nes cul... :P

Trob sincerament Jefe maset que els hauriem de convidar a un poc d'herbes dolces d'aquestes que tens a dins sa copa major... a mem si aprenen a utilitzar ses floretes... i no intenten fer de olivera milenaria no morta amb un boci de fregai axut decorat amb quatre margalides prodides....

I es Ràdicals pereix que estan de etapa caida.. es seu jefe no llegeix... es membres no saben que han de dir i tothom s'embulla fora dir res.... l
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

has de jugar a muro dia 23 i 30,morey?
jo sere per alla,si me coneixes feim un parell de gins tonocs i aixi mem si ses floretes tornen vives jejejej.
Imatge

Respon