Ell n'és el Kefe original i sempre ho serà per jo. Així que si n'Ayayay no hi posa cap contra, jo, l'acutal Kefe de s'Oposició li torn aquest garrot florit que he agontat durant uns mesos en la seva ausència.
Si es vera que has tornat Ayayay, ho has de fer amb força i assumint lo que ets i que sempre has estat. Ara bé PROTESTOOO per si colcu se dedica a emprenyar (si, axo va per tu MASET copero des ous que envers de Centristes vos podrieu dir TOCACOLLONS) li fotré una garrotada ben florida antes de tornar u meu garrot de flors.
-----------------------------------------------------------------------------
Bé, dicho lo dicho de moment no tenc moltes opcions per millorar l'estat de retruc.net. Simplement m'agradaria que tots aquests que participam dins aquest fòrum siguem més asidus alhora de jugar i que fagem correr la veu per tot per tal de que hi hagi renou a tope.
I bueno, un temps permi vaig proposar que a les trobades hi hagués un deposit, una hucha especial amb destinació a recaudar fondos per a la pàgina. Ja se que pot sonar una obra de caridad però ja són fondos que poden servir al igual que el merxandising. Cobrar-lo 2 o 3€ més car per recaudar fondos tampoc no estaria malament.
Nose si m'he explicat sufisientemente bien però por ahí van los tiros.