Vamonos a la playa
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
En vista que todo el mundo dice que los jugadores de truc están en la playa y como yo tengo ganas de jugar uno. ALQUIEN ME PUEDE DECIR EN QUE PLAYA ESTAN?

Bueno, suposo que t'agradaria que ens veiesim a la platja de's Trenc, però ja et dic ara que està un poc enfora per jo...
Mira, seria un luxe que poguesis venir a jugar a truc a Cala Agulla, però ara es a tu que et queda lluny...
Buenoo, ja ens anirem notificant els dies i les platjes
SALUT I RADICALISMEEEEEEE
SALUT I RADICALISMEEEEEEE
- lafaltaenvide
- Truquer expert

- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Lladre a la playa no ahora si quieres venir de pesca
o de paseo con la barca,lo que siempre nos encontramos al playboy que va con su barquita solo i con tanga
no se de donde sale pero redell da escalofrios el mirarlo
________
PROTEST!
________
PROTEST!
mallorquins!! no hi aneu!!lafaltaenvide ha escrit:Si t'acostes per valencia estas convidat a un arroset en la plaja de la malvarrosa
jo hi vaig anar un hivern a menjar una paella a una terrassa abans d'anar a veure un valència-mallorca, i tot valencià/na que passava per allà mos deia de tot...
així que no en xerrem de per s'estiu
això sí, sa paella sa millor que he menjat en sa meva vida
Si quieres ven a Can Quiros i ponemos una piscina de goma fuera...jajjajaaa...serà mel,paellita,trucs i la piscinita.Que más quieres.
jajajajajjajajajajajajajaajjajajajajajajjajajajajjajajajajjaja. que buena pakete. pero tienes razon. es raro que si toda la gente que tocaria estar en ccr jugando este en la playa no encontremos a nadie alli no?
be, pues ahi queda, si al llegar de la playa veis esto nos decis a la playa que vais y pakete y yo iremos a jugar con TODOS VOSOTROS!!! un abrazo a los bañistas!!!!!!
be, pues ahi queda, si al llegar de la playa veis esto nos decis a la playa que vais y pakete y yo iremos a jugar con TODOS VOSOTROS!!! un abrazo a los bañistas!!!!!!
Si trobau sa platja,m´avisau.Ah!!! i pensa a dur es "manguitos"k vos pegaré un baño k te cagues!!!!jojojojoojojoo...!!CULETE,CULETE!!!!!
Etoo; no és que no hi hagui gent a CCR. Com a mínim hi ha 50 persones me diuen pero com que tu no ets des club no les pots veure. Están ocultes...
Yo me fijare este finde a ver si encuentro una mantita verde en la arena con gente jugando a truc. seria una graaaaan sorpresa.
[quote="cocs"]Lladre a la playa no ahora si quieres venir de pesca
o de paseo con la barca,lo que siempre nos encontramos al playboy que va con su barquita solo i con tanga
no se de donde sale pero redell da escalofrios el mirarlo
Yo me apunto,pero alerta con el del tanga que espantara a los peces

Yo me apunto,pero alerta con el del tanga que espantara a los peces

- pifol
- Truquer habitual

- Entrades: 95
- Membre des de: dt. feb. 26, 2008 0:00
- Ubicació: Sa Capital de Muro
Si voleu podem fer un campionat de truc per barques.
En cocs que cerqui parella, contra en pesero i sa seva parella, o contra mi i en porxet.
Se podria organitzar una jornada truquera-barquera que podria ser l'ostia.
Senyors organitzadors aqui queda s'idea.
A partir d'aki feis lo que trobeu.
En cocs que cerqui parella, contra en pesero i sa seva parella, o contra mi i en porxet.
Se podria organitzar una jornada truquera-barquera que podria ser l'ostia.
Senyors organitzadors aqui queda s'idea.
A partir d'aki feis lo que trobeu.