No ho puc entendre

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

:lol: Amb aquesta la claves mul, el random, no cobra. Caimarienca, estic amb en jocfora, no pot ser fer pagar a tothom per jugar, en 1 anys hauria desaparescut retruc.net, pensa que un que entra que no sap res de res de la web, no pagarà 20, ni 20, ni 1 euro per "provar" mem que es això de jugar a truc. El que hem d'aconseguir és que a la llarga la gent es vagi fent del CCR, oferint més avantatges i facilitat per ser-ho, no sé si m'explic, però sempre s'ha de poder jugar gratis a retruc.net, més fàcilment o més difícilment. És evident que si el nombre de CCR minva molt, haurem de llevar sales o estudiar altres mesures més dràstiques, però abans, farem el que podrem.

cocs, el debat ha anat molt bé fins que s'ha embrutat. Ha estat molt positiu per la pàgina.

Gràcies a tots per la vostra col·laboració, és molt important per a nosaltres.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

cocs ha escrit: Cal recorda que tots els CCR som els que mantenim amb vida sa pagina
:ditr: :ditr: :ditr:
jocfora ha escrit: Ara bé, baix el meu punt de vista, qui vulgui jugar gratuitament, ho hauria de fer sense cap aventatge, es a dir, jugar per jugar, fora GRI, fora veus, fora poder participar a tornejos, etc.
Ho volguem o no, s'ha de prendre una decisió, ara que hi som a temps. Retruc.net, ha de viure de les quotes dels CCR, i es això lo que hem de defensar.
:ditr: :ditr: :ditr:

Efectivament, li podeu pegar totes les voltes que vullgau, pero...
És impossible que convisquen gri i ccr,
Simplement per que la gent sempre
Triarà jugar per la via fàcil i gratis.

Sense un bon CCR no tirarem endevant :||:
La gent s'ha de concienciar d'aixó :pray:

LLARGA VIDA RETRUC.NET!! :uep:
Imatge

Amunt Sempre!!
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

lafaltaenvida, les dues puntuacions podrien conviure si es vol, ja q hi ha gent q defensa el GRI pq li agrada més q la puntuació CCR, doncs molt fàcil i com és va diguent que els que paguin la quota tenguin les dues puntuacions, no fa falta llevar-ho, i els q no paguin doncs fora punts ni res. Per lo q veig a la llarga lo més efectiu de lo q anau diguent es lo de montar una sala de "pràctiques" (q amb una permi bastaria) per la gent q entra nova vagi provant (vamos a on pugui entra qualsevol) i després la resta de sales pels que paguen, ara bé, no sabria si es millor aixi com es manté les dues puntuacions si posar-ho tot junt, es a dir com està a ccr ara q si jugues tb te compte amb el GRI, o bé dues de separades, una pq te compti amb el GRI i l'altra amb CCR (no se si m'explic gaire bé).

I ARA.... PROTESTARE UN POC! es darrers pics q he entrat a CCR pq man convidat per jugar... trob q la torra un poc eu puta timbre de quan entra la gent, se q es una manera d'avisar a la resta de q qualqú ha entrat però... si vas fent altres feines... toca una mica los webs. No se podria mirar de fer d'una altra manera? x exemple, q kuan es digui el nick de qualqu es faci un renou a akesta persona en concret (se q es xungo però era lo q se feia abans amb IRC i ho trob bastant pràctic).

SALUD
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Ok, mollero, estic d'acord amb tu. Podriem estudiar aquesta possibilitat... tot pel CCR! :uep:
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Envers de timbre posau..

AVE MARIA PURISIMAAAAA :lol:
Imatge
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

jo estic molt dacord amb ses solusions donades per na xisca i en jocfora.
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
parrus
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

:clap: :clap: :clap: :ditr: :ditr: :ditr:
ImatgeImatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

MoLLeRo ha escrit:lafaltaenvida, les dues puntuacions podrien conviure si es vol, ja q hi ha gent q defensa el GRI pq li agrada més q la puntuació CCR, doncs molt fàcil i com és va diguent que els que paguin la quota tenguin les dues puntuacions, no fa falta llevar-ho, i els q no paguin doncs fora punts ni res. Per lo q veig a la llarga lo més efectiu de lo q anau diguent es lo de montar una sala de "pràctiques" (q amb una permi bastaria) per la gent q entra nova vagi provant (vamos a on pugui entra qualsevol) i després la resta de sales pels que paguen,

SALUD
:clap: :clap: :clap: :clap:
Estic d'acord molle, tens rao, pero soles per els que paguen, qui vullga clasificacions ja sap i si no a jugar per jugar. :ditr:

La veritat de tot aso i amb es numeros amb la ma es.

Cuant es va fundar el CCR erem davora 200 usuaris
Desde que funciona el GRI 137 i baixant

Els numeros canten.
Imatge

Amunt Sempre!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

au ido
tot de pago!
la cuestio sera:
una sala sense punts i...
2 sales de grii i una de punts elo o a la inversa? :scratch: :scratch: :scratch:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Jo no separaria ses sales de CCR, que tots puntuin ELO y GRI, seria lo millor crec.
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

jocfora ha escrit:Jo no separaria ses sales de CCR, que tots puntuin ELO y GRI, seria lo millor crec.
Exacte jocfora :ditr:
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

M pareix be!!:8:8
I el 0,18 diaris se llevaran a tothom,o nomes en es gri?Jo pens que ja que serem tots iguals hauria de baixar es gri i ccr,així tothom haurà de jugar i ningú podrà guardar.O no?Mateixes ventatges xs gri que per ccr.
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

jo som partidari de que baixi una cosa... :few:
exactament com hi ha ara!
i si s'arriben a fer 4 duros mes...
destinats a nu random eh!
jajajaja
SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

namarlon ha escrit:M pareix be!!:8:8
I el 0,18 diaris se llevaran a tothom,o nomes en es gri?Jo pens que ja que serem tots iguals hauria de baixar es gri i ccr,així tothom haurà de jugar i ningú podrà guardar.O no?Mateixes ventatges xs gri que per ccr.
maribel, jo trob que quan més distintes siguin ses puntuacions millor. Una que baixi amb es temps i s'altre que baixi quan perds només, sinó acabaré a 0 per tot :lol: :lol:
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

K diusss locoooooooo!!!Ara mos i tornarem posar tu i jo,i ja saps 1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111:8:8:8:8 ooeoeoeeoeoeoeo!!!!
Bloquejat