cocs, el debat ha anat molt bé fins que s'ha embrutat. Ha estat molt positiu per la pàgina.
Gràcies a tots per la vostra col·laboració, és molt important per a nosaltres.
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
cocs ha escrit: Cal recorda que tots els CCR som els que mantenim amb vida sa pagina
jocfora ha escrit: Ara bé, baix el meu punt de vista, qui vulgui jugar gratuitament, ho hauria de fer sense cap aventatge, es a dir, jugar per jugar, fora GRI, fora veus, fora poder participar a tornejos, etc.
Ho volguem o no, s'ha de prendre una decisió, ara que hi som a temps. Retruc.net, ha de viure de les quotes dels CCR, i es això lo que hem de defensar.
MoLLeRo ha escrit:lafaltaenvida, les dues puntuacions podrien conviure si es vol, ja q hi ha gent q defensa el GRI pq li agrada més q la puntuació CCR, doncs molt fàcil i com és va diguent que els que paguin la quota tenguin les dues puntuacions, no fa falta llevar-ho, i els q no paguin doncs fora punts ni res. Per lo q veig a la llarga lo més efectiu de lo q anau diguent es lo de montar una sala de "pràctiques" (q amb una permi bastaria) per la gent q entra nova vagi provant (vamos a on pugui entra qualsevol) i després la resta de sales pels que paguen,
SALUD
maribel, jo trob que quan més distintes siguin ses puntuacions millor. Una que baixi amb es temps i s'altre que baixi quan perds només, sinó acabaré a 0 per totnamarlon ha escrit:M pareix be!!:8:8
I el 0,18 diaris se llevaran a tothom,o nomes en es gri?Jo pens que ja que serem tots iguals hauria de baixar es gri i ccr,així tothom haurà de jugar i ningú podrà guardar.O no?Mateixes ventatges xs gri que per ccr.