per mestre cobrador

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 181
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

mem com no em de tenir les parelles fetes!!!! si no hi ha mes de 5 o 6 persones cada nit????
enga no me conteu xistes tot aixo ha passat per envejes i rabietes,redell pareixem al.lots de 14 anys.Uns no volen jugar pq sempre perden,altres pq no veven res,altres pq es ccr es una estafa i es cafe reparteix mes el joc 8O es k no saps k nem de sentir de desbarats es cap des dia.Si preferiu mes jugar al cafe i agafar rebietes cada 2x3 amb sa genteta,clons etc....pues domes hi ha dues solucions o llevar ses sales de no pago o llevar es ccr i fora jugar pus i per avall /:X/
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

uffff no se
un poc masssa radical pero es una opinio i per sert molt aproximada a sa meva-jo a sa cunyadeta un poc de recolsamentmmmmmm
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

alomillor es el que tu penses, però a mi me a pasat i se ben cert lo que passa.
I es el que jo e dit.
Diras que no, pero es si.
Tu fa temps que jugues a CCR i coneixes a tothom, pero hi ha alguns jugadors de CCR, que no tenen ningú!
i per això no i juguen.
i en conec a un, i mai ningú seu amb ell, i son coses.. que no hem semblen be.
Amb això que deis de que han de tenir prioritat les sales que paguen, estic d'acord!
Pero no crec que siguin maneres, i al forum crec que estar per debatir les coses.
No volia molestar, hem sap greu. simplement això.
Ja ho e dit tot.
I amb això de que paraixem anl.lots de 14 anys.. :few: :few: :few:
jo acab de fer els 16 :dance: :dance: :dance:
Hem sap greu si t'he molestat :(

Au va.
a TRUCAR!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

caimarienca ha escrit:mem com no em de tenir les parelles fetes!!!! si no hi ha mes de 5 o 6 persones cada nit????
enga no me conteu xistes tot aixo ha passat per envejes i rabietes,redell pareixem al.lots de 14 anys.Uns no volen jugar pq sempre perden,altres pq no veven res,altres pq es ccr es una estafa i es cafe reparteix mes el joc 8O es k no saps k nem de sentir de desbarats es cap des dia.Si preferiu mes jugar al cafe i agafar rebietes cada 2x3 amb sa genteta,clons etc....pues domes hi ha dues solucions o llevar ses sales de no pago o llevar es ccr i fora jugar pus i per avall /:X/

ke no hi ha mes de 5 o 6 persones es vera, pero tambe es vera ke basicament les parelles son les mateixes i la gent li costa molt canviar, la majoria ja sigui per vergonya, per no perdre punts o per lo ke sigui, juga amb los mateixos i no prova de jugar amb altres

i respecte lo de pareixem alots de 14 anys.... no veig cap laot de 14 anys a CCR i mira com esta la cosa :wink:

SALUT I RADICALISME
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 181
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

mem o no me explicat be o no meu volgut entendre...he dit: pareixem al.lots de 14 anys(jo incluida)..no k ningu tenga 14 anys...aixo per comensar.I referent a que noltros no volem jugar amb volstros :no: es vera no...lo k passa k noltros sempre jugam amb els mateixos..els k som del ccr i juguen cada dia i si entrasiu voltros mes sovint coneixariu la gent i pasariu gust de jugar amb tots els del ccr .Crec aixi kedara tot aclarit

:salut:
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

caimarienca ha escrit:mem o no me explicat be o no meu volgut entendre...he dit: pareixem al.lots de 14 anys(jo incluida)..no k ningu tenga 14 anys...aixo per comensar.I referent a que noltros no volem jugar amb volstros :no: es vera no...lo k passa k noltros sempre jugam amb els mateixos..els k som del ccr i juguen cada dia i si entrasiu voltros mes sovint coneixariu la gent i pasariu gust de jugar amb tots els del ccr .Crec aixi kedara tot aclarit

:salut:
jo tambe e dit pareixem

SALUT I RADICALISME
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

Permi hauriem de posar més propaganda des ccr! quan entrassim a sa pàgina veure un lletrero ben gros anunciant aventatges des CCR! Però ben gros! i dins ses sales colque raconet amb propagandeta...

PROTESTOOOOOOOOOOOOO perque no tenim un bon lletrero per CCR!!
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Bones :salut:
Primer de tot vull dir una cosa i es la meva opinió que quedi clar, però jo pag ccr no per jugar a aquelles sales, si no per donar suport a una pàgina que es molt important per jo!
A ccr no es que passi massa gust de jugar, conec la gent, però no m'ho pas tan divertit allà com a les altres sales, a ccr tenc l'impressió de que tots entren a guanyar, no a perdre un dia i guanyar un altre, i la veritat es que a jo m'agrada riure, si puc guanyar bé, però si no al menys he rigut i es dona la casualitat que les partides de ccr, al menys les que m'ha tocat jugar no son gaire divertides, jo crec que dur la puntuació darrera el nom dona massa importància al fet d'haver de guanyar per mostrar millor número, i això i repetesc en la meva opinió es el que fa que allà no vulguin jugar amb tu si no ets bo i conegut i fa que la partida sigui mes tensa, en canvi a les altres sales no passa res si no dus massa bon gri, perquè com hi ha tanta gent hi ha molts diferents gris i passa tot mes desapercebut, es clar que sempre hi ha gent que mira el gri, però sempre hi ha molta gent que sols te juguera i acaba per jugar amb el que du el gri que sigui en tal de jugar, mentres que a ccr si no dus bona numeració i no ets dels que sempre estan per allà acaben que s'estimen mes no jugar que fer una partida amb un que els pot fer perdre.
Amb aquestes paraules no vull ofendre a ningú, res mes alluny, però si donar una opinió com a usuaria de ccr, que paga, i espera seguir pagant encara que no jugui mai per allà!!!

SALUT I RADICALISMEEEEEEEEEE
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Pipes!!!!
Cocascolas!!!!
Bocadillos!!!!!

Barato, Baratoooo!!!!
M:-) :-/? :-/?
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

nomes dir q hi ha gent a nes ccr q juga seriament pes punts si q es vera.
pero igual q a saltra banda q tambe solen fer mil mangarrufes pes grillo aquest,no hi veig diferensia.
i riure:dir q totom riu a sa seva manera pero jo disfrut de jugar a nes ccr i si vaig a nes cafe q i solc jugar poc,tambe ric,jajajaja per aixo dic q disfrutar i riure tant es pot fer a una part com a saltra.
I per lo q veig es punts ja no importen tant
totom pot riure alla on vulgui,sa diferensia es sa serietat,pero sa serietat de poder acabar una partideta q aixo tambe val,a nes ccr sempra sols acabar i pes cafe he sentit a dir q molts no acaben quan xden,i si acabes per no jugar amb sos q sen solen anar o no coneixes,pq poren entrar amb un nick nou,ja tornam esser a ses mateixes,tampoc es juga amb ells ido es lo mateix i a nes final sempra esperau cualcu,i sa diferensia es q sa gent des ccr pues fa un parell danys q ronda per aqui i ja hi ha unes piques q solen esser normals inclus si anau a un bar de cualsevol part pasa lo mateix,per aqui no hi veig un problema de sa gent des ccr.
Imatge

lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

ayayay ha escrit: JO PARTICULARMENT DOMES DEMAN A SA GENT DES CCR Q JUGUI A NES CCR Q SOM ES UNICS Q POREM CONSERVAR AQUESTA PAGINA I UN ESFORS O POREM FER TOTS I SOBRE TOT TU JAUME Q NO DEIXIS DE FER FEINA Q ETS SA CLAU REI
SALUT I FESTAAAAAAAA
Es podia començar per aixo, perque sempre trobes la sala ccr buida i si vas a cafe esta ple de ccrs. :think: :think:
Imatge

Amunt Sempre!!
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

ido sa veritat no o entenc ,tens renous ,timbres i partide asegurada q es company n fugira.
som tots es ccr q hem de estar a ccr i si hem de estar esperant un poc no es cap desastre tampoc.
Imatge

jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Es dia que sa gent aprengui que es punts son només un al.licient més al CCR, pentura tot anirà molt millor, ojo, jo es primer.

Moltes vegades hi ha gent que cuant entres i saludes, no diu res, son capaços d'esperar hores a que entri una parella "asequible" i entren com un llamp.

Hauriem de fer entre tots un esforç de no mirar tant sa puntuació, jo darrerament he entrat a jugar molt poc, ja que tenc molt poc temps. Som un dels que sempre solc jugar amb es mateixos companys, tot i que cuant un truquer m'ha demanat per jugar amb ell, mai m'hi he negat.
Imatge
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

caxis me toca es collons pero he de dar suport a nen guiem
jajajjajajajaja
pareix mentira pero aixo du bon cami.
au ara no protesto
Imatge

bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

gutii ha escrit:Ara bé, dic això de COTO PRIVAT DE CAÇA per una cosa que hem va passar a mi i que hem va fer sentir fatal!
El primer dia que vaig entrar sent de CCR, coneixia a gent del torneig i tal, però bé.
Vaig entrar a la sala, i devien ser les 10 de la nit.
I jo vaig dir amb aquestes paraules:
Hola amics!
com va?
En aquell moment totes les conversacions es varen aturar, ningú es deia res amb ningú, i ningú en aquell moment hem va saludar.
Instants mes tard, tots ells van seguir amb les seves conversacions respectives.
Ara ja conec a la majoria, però realment hem vaig sentir menyspreat, i d'alguna manera.. en ridicul.
En canvi vaig anar a la sala del cafè, i tots els que estaven parlant, hem van dir hola gutii! com estas?
Bones,a tots.

Jo puc donar un exemple ke va pasar a un companyero meu. Li vaig comentar lo de sa pagina de retruc.net, i tot duna se va inscriure tot ilusionat. Com vos poreu suposar va entrar a cafe per veure es funcionament de sa pagina. Despres de dues setmanes de provaro, el me vaig trobar i li vaig demanar ke tal per sa pagina.??
I paraules seves: No se com pots jugar a nakesta pagina, me vaig sentir totament desplasat.
-Ningu me volia ajudar a sabre el funcionament de la pagina, quan envidavem i jo pitjave vull es companyero me renyava perke no via dit vull o no vull (TOTS I HEM PASSAT PER AIXO) i no domes a una partida aillada.
-Despres me deien ke si no sabia com anava, valia mes no entras a jugar ( I S'UNICA MANERA D'APRENDRE ES JUGANT ).
-Moltes partides no les poriem acabar, sa gent simplement sortia.

I jo me deman. Com se pot dir ke a cafe s'entra per pasar gust i ke ccr es un COTO PRIVADO DE CAÇA? Disabte sense anar mes enfora, antes de dinar vaig fer una partida a cafe, i ja viem gonyat domes faltava contar es punts, i es dos contraris sortiren. A n'aixo deis pasar gust? I per kina rao surten? No sera perke les sap greu perdre gri? O per fotre a nes contraris?

Despres deis ke a ccr ses parelles estan mes o manco fetes. Crec ke ningu o pot negar, pero akestes parelles (sa majoria) ja estaven fetes antes de ccr. A nes meu cas ne fetes de noves i no tenc problemes per jugar amb ningu, pero si des ke esperen per jugar ni un ke sigui de ses meves parelles habituals, com comprendreu jugare amb ell (SI ME VOL).

NO SERA KE ES KE NO SON DE CCR MOS VEVEN COM A GENT RARE PERKE PAGAM PER JUGAR A TRUC??? (s'altre dia per cafe discutien per ke i via gent ke pagava per jugar a truc?? )

I ara una posible solucio. (o a lo millor seria un problema, no se)

Ja ke sa gent ke no es de CCR no pot jugar a ses sales de CCR, perke no se pot fer ke sa gent de CCR no pugui jugar a ses sales ke no son de CCR ??

A lo millor aixi en ves de jugar 5 partides i partir cap a cafe, s'enganxarien i vorien ke se juga molt millor a ccr i es molt divertit.

RADEU JA ESTIC CANSAT DESCRIURE.
Imatge
Bloquejat