enga no me conteu xistes tot aixo ha passat per envejes i rabietes,redell pareixem al.lots de 14 anys.Uns no volen jugar pq sempre perden,altres pq no veven res,altres pq es ccr es una estafa i es cafe reparteix mes el joc

Moderadors: samadona, lafaltaenvide
caimarienca ha escrit:mem com no em de tenir les parelles fetes!!!! si no hi ha mes de 5 o 6 persones cada nit????
enga no me conteu xistes tot aixo ha passat per envejes i rabietes,redell pareixem al.lots de 14 anys.Uns no volen jugar pq sempre perden,altres pq no veven res,altres pq es ccr es una estafa i es cafe reparteix mes el joces k no saps k nem de sentir de desbarats es cap des dia.Si preferiu mes jugar al cafe i agafar rebietes cada 2x3 amb sa genteta,clons etc....pues domes hi ha dues solucions o llevar ses sales de no pago o llevar es ccr i fora jugar pus i per avall
jo tambe e dit pareixemcaimarienca ha escrit:mem o no me explicat be o no meu volgut entendre...he dit: pareixem al.lots de 14 anys(jo incluida)..no k ningu tenga 14 anys...aixo per comensar.I referent a que noltros no volem jugar amb volstroses vera no...lo k passa k noltros sempre jugam amb els mateixos..els k som del ccr i juguen cada dia i si entrasiu voltros mes sovint coneixariu la gent i pasariu gust de jugar amb tots els del ccr .Crec aixi kedara tot aclarit
Es podia començar per aixo, perque sempre trobes la sala ccr buida i si vas a cafe esta ple de ccrs.ayayay ha escrit: JO PARTICULARMENT DOMES DEMAN A SA GENT DES CCR Q JUGUI A NES CCR Q SOM ES UNICS Q POREM CONSERVAR AQUESTA PAGINA I UN ESFORS O POREM FER TOTS I SOBRE TOT TU JAUME Q NO DEIXIS DE FER FEINA Q ETS SA CLAU REI
SALUT I FESTAAAAAAAA
Bones,a tots.gutii ha escrit:Ara bé, dic això de COTO PRIVAT DE CAÇA per una cosa que hem va passar a mi i que hem va fer sentir fatal!
El primer dia que vaig entrar sent de CCR, coneixia a gent del torneig i tal, però bé.
Vaig entrar a la sala, i devien ser les 10 de la nit.
I jo vaig dir amb aquestes paraules:
Hola amics!
com va?
En aquell moment totes les conversacions es varen aturar, ningú es deia res amb ningú, i ningú en aquell moment hem va saludar.
Instants mes tard, tots ells van seguir amb les seves conversacions respectives.
Ara ja conec a la majoria, però realment hem vaig sentir menyspreat, i d'alguna manera.. en ridicul.
En canvi vaig anar a la sala del cafè, i tots els que estaven parlant, hem van dir hola gutii! com estas?