Aquest homo demana garrots i encara no ho veis??pacotorres69 ha escrit: Follo!!! no te vayas!!!! Eres mi idolo!!!! Solo entro en el forum para ver la caña que estas dando a toto kiski!!!! jejejejejejeje!!!!
UN TIMBRE , JA!!!!!
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- pacotorres69
- Truquer asidu

- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Estau empenyats que me fassi garroter!!! I jo vull ser escopeter!!!!!capdemul ha escrit:Aquest homo demana garrots i encara no ho veis??pacotorres69 ha escrit: Follo!!! no te vayas!!!! Eres mi idolo!!!! Solo entro en el forum para ver la caña que estas dando a toto kiski!!!! jejejejejejeje!!!!
Quin sou tendre per ser garroter?
- trucaiteretruc
- Truquer asidu

- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
pacotorres69 ha escrit: Estau empenyats que me fassi garroter!!! I jo vull ser escopeter!!!!!
Permi mos fan pagar i tot...
trucaiteretruc ha escrit:pacotorres69 ha escrit: Estau empenyats que me fassi garroter!!! I jo vull ser escopeter!!!!!
Permi mos fan pagar i tot...![]()
![]()
no li va be ser radical, ja se comença a keixar de garroter... menos mal ke es du barça.... pero permi l'arribarem a veure d'espadaxin
SALUT I RADICALISME
redell un saludo a tots.
Aquest timbre per mi no despert ningu,jajajaja,aixo senyor cobrador ahuria de posar un filet a n'es capullo ,sobre tot es d'en camaiot i q donas una descarga electrica pq aquest timbresillo no despert es personal,ah conyo protestooooo.
Aquest timbre per mi no despert ningu,jajajaja,aixo senyor cobrador ahuria de posar un filet a n'es capullo ,sobre tot es d'en camaiot i q donas una descarga electrica pq aquest timbresillo no despert es personal,ah conyo protestooooo.
n'ayayay es viuuuuuuuuuu
PROTESTO PQ EL JEFE DE L'OPOSICIO JA NO VOL SEBRE RES DE NOLTROS
- pacotorres69
- Truquer asidu

- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
On se manden els curriculums per ser espadaxin?????U_Rodolet ha escrit:trucaiteretruc ha escrit:pacotorres69 ha escrit: Estau empenyats que me fassi garroter!!! I jo vull ser escopeter!!!!!
Permi mos fan pagar i tot...![]()
![]()
no li va be ser radical, ja se comença a keixar de garroter... menos mal ke es du barça.... pero permi l'arribarem a veure d'espadaxin
![]()
SALUT I RADICALISME
Quin sou tenen?
Horaris de feina?
Vacances?
Funcions?
Ventatges fiscals?
Rebaixes preu billet d'avió?
Meam si encara m'haure de fer de qualque partit de l'oposició?
Espadaxins, quin es el vostre punt de vista?
- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
ayayay ha escrit:redell un saludo a tots.
- trucaiteretruc
- Truquer asidu

mira com mos despisten pero... ja no xerren ni de zumbidos ni de res! istooooooooo
PROTESTOOOOOOOO perque encara no tenim zumbidooooos!
PROTESTOOOOOOOO perque encara no tenim zumbidooooos!
- trucaiteretruc
- Truquer asidu

I TORN A PROTESTAR PERQUE FEIA TEMPS QUE NO PROTESTAVAAAAAAAAAAAAAA
- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Mem, jo no acab d'entendre això del zumbido... no basta entrar i sortir i tornar a entrar a una sala per "avisar"? el problema es que si el que ha de rebre el zumbido tanmateix no hi és, poca cosa aconseguirem...
Lo que volen ells segurament es com u ZUMBIDO des msn. K tremola tot i fa que te dugui directament a la pantalla que interessa
Jo trob k es excessiu. Aquest timbre ja va bé. Es que sinós la gent que està a nu msn i no vol jugar o que només xerra al xat rep el zumbido =
Protesto pk la gent no està conforme!!!!!
i protsto pk CCR està mort!!! HI HA GENT MORTA A CCR!! PERO ES PK NOMES NI HA 4 o 5!!
Lo que s'ha de fer és que tota la gnt que un pic era de CCR torni duna vegada i que s'apunti mes gent.
PROTESTO!! pk a la proxima trobada s'ha de incentivar a la gent!!
Jo trob k es excessiu. Aquest timbre ja va bé. Es que sinós la gent que està a nu msn i no vol jugar o que només xerra al xat rep el zumbido =
Protesto pk la gent no està conforme!!!!!
i protsto pk CCR està mort!!! HI HA GENT MORTA A CCR!! PERO ES PK NOMES NI HA 4 o 5!!
Lo que s'ha de fer és que tota la gnt que un pic era de CCR torni duna vegada i que s'apunti mes gent.
PROTESTO!! pk a la proxima trobada s'ha de incentivar a la gent!!