pacotorres69 ha escrit:
Follo!!! no te vayas!!!! Eres mi idolo!!!! Solo entro en el forum para ver la caña que estas dando a toto kiski!!!! jejejejejejeje!!!!
pacotorres69 ha escrit:
Follo!!! no te vayas!!!! Eres mi idolo!!!! Solo entro en el forum para ver la caña que estas dando a toto kiski!!!! jejejejejejeje!!!!
Aquest homo demana garrots i encara no ho veis??
Estau empenyats que me fassi garroter!!! I jo vull ser escopeter!!!!!
Quin sou tendre per ser garroter?
redell un saludo a tots.
Aquest timbre per mi no despert ningu,jajajaja,aixo senyor cobrador ahuria de posar un filet a n'es capullo ,sobre tot es d'en camaiot i q donas una descarga electrica pq aquest timbresillo no despert es personal,ah conyo protestooooo.
pacotorres69 ha escrit:
Estau empenyats que me fassi garroter!!! I jo vull ser escopeter!!!!!
Quin sou tendre per ser garroter?
Permi mos fan pagar i tot...
no li va be ser radical, ja se comença a keixar de garroter... menos mal ke es du barça.... pero permi l'arribarem a veure d'espadaxin
SALUT I RADICALISME
On se manden els curriculums per ser espadaxin?????
Quin sou tenen?
Horaris de feina?
Vacances?
Funcions?
Ventatges fiscals?
Rebaixes preu billet d'avió?
Meam si encara m'haure de fer de qualque partit de l'oposició?
ayayay ha escrit:redell un saludo a tots.
Aquest timbre per mi no despert ningu,jajajaja,aixo senyor cobrador ahuria de posar un filet a n'es capullo ,sobre tot es d'en camaiot i q donas una descarga electrica pq aquest timbresillo no despert es personal,ah conyo protestooooo.
Mem, jo no acab d'entendre això del zumbido... no basta entrar i sortir i tornar a entrar a una sala per "avisar"? el problema es que si el que ha de rebre el zumbido tanmateix no hi és, poca cosa aconseguirem...