Trobada d'hivern 2009 - 31 de gener

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

TofolBo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 18
Membre des de: dt. des. 27, 2005 0:00
Ubicació: MURO

Au idò Jaume, apunta dos mureros al dinar en TofolBo i en Miko. Ens veim dissabte 31 si no hi ha res de nou. Bon truc!!!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Mem,mem,mem :think: ,no se si som el primer pero protest,perque? facil...Que no tenim res preparat per aquesta trobada,ni un campionat,ni unes camisetes,ni un tris encenedor :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: .
Au,au,au no te nivell aixo, noltros els pobres mos feim camisetes,feim campionats,( amb trofeu i tot ).i la monarquia ni un simple clip que possi record de la trobada d'hivern retruc.net 2008 i el nom de cadascu... :xx:
Hem sap greu ( :liar: ) pero he protestar.
P.D.: mem si posau un emoticon que doni un cap a taula o algo parescut per asociarlo a protestar :ditr: :O)
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

:||: :||: :||: :||: :||: :||:
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :few: :few: :few: :few: :few: :few: :few: :few:
Imatge
Mr_Martelli
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 11, 2006 0:00
Ubicació: Palma - Alcudia

en Martelli també hi anirà! au salut
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Mestre obrador, podries apuntar-me? Ahhh, vendre acompanyat,ok? Total 2 pax. Gracies!
pesero
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 109
Membre des de: dv. març 21, 2008 0:00

Per un pic, i sense que serveixi de precedent, EN FOLLONERO TÉ RAO :uep: :uep: :uep: :uep:

Espadatxins, MOCIO CENSURA JA!!!!!!!
lucho
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 09, 2007 0:00
Ubicació: port de soller

obrador apunta!!!
Lucho i kakashi!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

El_follonero ha escrit:Mem,mem,mem :think: ,no se si som el primer pero protest,perque? facil...Que no tenim res preparat per aquesta trobada,ni un campionat,ni unes camisetes,ni un tris encenedor :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: .
pesero ha escrit:Per un pic, i sense que serveixi de precedent, EN FOLLONERO TÉ RAO :uep:
Idò jo també dic que té raó. I me'n declar culpable, perquè normalment d'aquestes coses me'n solc cuidar jo, però aquests darrers mesos no m'he pogut dedicar de cap manera a retruc.net. Ho sent. Si puc, per a la propera trobada oficial tendrem preparada una novetat. 8)

De totes maneres, potser que en aquesta trobada també hi hagi qualque sorpresa ... :ssh: :few:
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

De totes maneres, potser que en aquesta trobada també hi hagi qualque sorpresa ...
:think: :think: :think: Que sera....una camiseta especial para mi que ponga: el follonero,protesta o revienta. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .
Que farem,tot sigui per estar tots plegats.......
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Queralbs ha escrit:
Idò jo també dic que té raó. I me'n declar culpable, perquè normalment d'aquestes coses me'n solc cuidar jo, però aquests darrers mesos no m'he pogut dedicar de cap manera a retruc.net. Ho sent. Si puc, per a la propera trobada oficial tendrem preparada una novetat. 8)

De totes maneres, potser que en aquesta trobada també hi hagi qualque sorpresa ... :ssh: :few:
Evidentment aquesta declaració de culpabilitat està completament infundada :mrgreen: si no hem pogut fer res ha estat manca de temps per part de tots, per tant, no crec que hi hagi d'haver culpables :ui: a més, com ben dius, pot ser alguna sorpresa hi haurà.... :few:
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00

:salut: :salut:

au ido ja he demanat es permisos :doh: :pray: correspones :few: i me pots apuntar :lol:

a i de paso me pots apunta una "sorpresa" de la talla L :few: :few: com sempre :roll: jeje

fins disaptee :salut:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Queralbs ha escrit:
El_follonero ha escrit:Mem,mem,mem :think: ,no se si som el primer pero protest,perque? facil...Que no tenim res preparat per aquesta trobada,ni un campionat,ni unes camisetes,ni un tris encenedor :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: .
pesero ha escrit:Per un pic, i sense que serveixi de precedent, EN FOLLONERO TÉ RAO :uep:

:O) :O) I que no será sorpresa que es mes xerrec de's truc sigui subcampió :few: :few:

:hand: Aixó si amb sa inevitable ajuda de's primer campió de truc virtual :scratch: i crec que amb s'ajuda de cualqu que mos va deixar gonyar :doh:
** Xisco MASET **
pesero
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 109
Membre des de: dv. març 21, 2008 0:00

Obrador, jo me conformaria amb una tarta d'aquestes grosses que duen sorpesa dedins :uep: (femenina es clar)
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

obrador ha escrit:
Queralbs ha escrit:

Evidentment aquesta declaració de culpabilitat està completament infundada :mrgreen: si no hem pogut fer res ha estat manca de temps per part de tots, per tant, no crec que hi hagi d'haver culpables :ui: a més, com ben dius, pot ser alguna sorpresa hi haurà.... :few:
Con lo bien que habia quedado las palabras de tu compañero:_ ahora tendremos que pensar que en la ultima reunion decidisteis que nos dieran por :few: a todos,tanto quejarnos y tanto decir tonterias :D
Imatge
Bloquejat