Trobada d'hivern 2009 - 31 de gener
Au idò Jaume, apunta dos mureros al dinar en TofolBo i en Miko. Ens veim dissabte 31 si no hi ha res de nou. Bon truc!!!
Mem,mem,mem
,no se si som el primer pero protest,perque? facil...Que no tenim res preparat per aquesta trobada,ni un campionat,ni unes camisetes,ni un tris encenedor
.
Au,au,au no te nivell aixo, noltros els pobres mos feim camisetes,feim campionats,( amb trofeu i tot ).i la monarquia ni un simple clip que possi record de la trobada d'hivern retruc.net 2008 i el nom de cadascu...
Hem sap greu (
) pero he protestar.
P.D.: mem si posau un emoticon que doni un cap a taula o algo parescut per asociarlo a protestar

Au,au,au no te nivell aixo, noltros els pobres mos feim camisetes,feim campionats,( amb trofeu i tot ).i la monarquia ni un simple clip que possi record de la trobada d'hivern retruc.net 2008 i el nom de cadascu...

Hem sap greu (

P.D.: mem si posau un emoticon que doni un cap a taula o algo parescut per asociarlo a protestar

- Mr_Martelli
- Truquer novell
- Entrades: 5
- Membre des de: dl. set. 11, 2006 0:00
- Ubicació: Palma - Alcudia
en Martelli també hi anirà! au salut
- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Mestre obrador, podries apuntar-me? Ahhh, vendre acompanyat,ok? Total 2 pax. Gracies!
Per un pic, i sense que serveixi de precedent, EN FOLLONERO TÉ RAO
Espadatxins, MOCIO CENSURA JA!!!!!!!

Espadatxins, MOCIO CENSURA JA!!!!!!!
obrador apunta!!!
Lucho i kakashi!!
Lucho i kakashi!!
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
El_follonero ha escrit:Mem,mem,mem,no se si som el primer pero protest,perque? facil...Que no tenim res preparat per aquesta trobada,ni un campionat,ni unes camisetes,ni un tris encenedor
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Idò jo també dic que té raó. I me'n declar culpable, perquè normalment d'aquestes coses me'n solc cuidar jo, però aquests darrers mesos no m'he pogut dedicar de cap manera a retruc.net. Ho sent. Si puc, per a la propera trobada oficial tendrem preparada una novetat.pesero ha escrit:Per un pic, i sense que serveixi de precedent, EN FOLLONERO TÉ RAO![]()

De totes maneres, potser que en aquesta trobada també hi hagi qualque sorpresa ...

De totes maneres, potser que en aquesta trobada també hi hagi qualque sorpresa ...
Que sera....una camiseta especial para mi que ponga: el follonero,protesta o revienta.
.
Que farem,tot sigui per estar tots plegats.......

Que farem,tot sigui per estar tots plegats.......

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Evidentment aquesta declaració de culpabilitat està completament infundadaQueralbs ha escrit:
Idò jo també dic que té raó. I me'n declar culpable, perquè normalment d'aquestes coses me'n solc cuidar jo, però aquests darrers mesos no m'he pogut dedicar de cap manera a retruc.net. Ho sent. Si puc, per a la propera trobada oficial tendrem preparada una novetat.![]()
De totes maneres, potser que en aquesta trobada també hi hagi qualque sorpresa ...![]()

au ido ja he demanat es permisos

a i de paso me pots apunta una "sorpresa" de la talla L

fins disaptee

Queralbs ha escrit:El_follonero ha escrit:Mem,mem,mem,no se si som el primer pero protest,perque? facil...Que no tenim res preparat per aquesta trobada,ni un campionat,ni unes camisetes,ni un tris encenedor
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Idò jo també dic que té raó. I me'n declar culpable, perquè normalment d'aquestes coses me'n solc cuidar jo, però aquests darrers mesos no m'he pogut dedicar de cap manera a retruc.net. Ho sent. Si puc, per a la propera trobada oficial tendrem preparada una novetat.pesero ha escrit:Per un pic, i sense que serveixi de precedent, EN FOLLONERO TÉ RAO![]()
![]()
De totes maneres, potser que en aquesta trobada també hi hagi qualque sorpresa ...![]()

** Xisco MASET **
Obrador, jo me conformaria amb una tarta d'aquestes grosses que duen sorpesa dedins
(femenina es clar)

Con lo bien que habia quedado las palabras de tu compañero:_ ahora tendremos que pensar que en la ultima reunion decidisteis que nos dieran porobrador ha escrit:Evidentment aquesta declaració de culpabilitat està completament infundadaQueralbs ha escrit:
Idò jo també dic que té raó. I me'n declar culpable, perquè normalment d'aquestes coses me'n solc cuidar jo, però aquests darrers mesos no m'he pogut dedicar de cap manera a retruc.net. Ho sent. Si puc, per a la propera trobada oficial tendrem preparada una novetat.![]()
si no hem pogut fer res ha estat manca de temps per part de tots, per tant, no crec que hi hagi d'haver culpables
a més, com ben dius, pot ser alguna sorpresa hi haurà....