No se ke te conve mes
Qualque viciat a nes MARIO KART WII o PES08 WII???
- bernatmano
- Truquer asidu

- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
si no tens wi-fi tauras de comprar un adaptador usb de red per poder conectar a internet.
No se ke te conve mes

No se ke te conve mes

- bernatmano
- Truquer asidu

Mem morientes, tenc una pregunta.
Com putes te n'anaves a una altre sala kuan estaves amb jo
?
Te cansares de xupar roda

Com putes te n'anaves a una altre sala kuan estaves amb jo
Te cansares de xupar roda

- bernatmano
- Truquer asidu

Un saludo

- bernatmano
- Truquer asidu

Au mos veim brmm brrmm si me poreu seguir .........

dues estrelles a nes volant
lo teu si que es vici
i jo feliz que en tenc una

lo teu si que es vici
i jo feliz que en tenc una
- bernatmano
- Truquer asidu

Mem me pareix ke mos haurem de posar ses piles perke en parrus comensa a empenya fort
Be mem si avui mos i tornam posar, ke akests dies es vespres no e pogut jugar gaire.

- bernatmano
- Truquer asidu

COCS que va pasar ahir vespre?
Te vares aprendre es numero de sa meva matricula
Per cert e mirat s'estadistica de partides entre tu i jo, i me posa bernatmano 295 - cocs 305 Ja casi te tenc oeoeoeoeoeo
Pegant a un altre joc, ja tenc es CALL OF DUTY WORLD AT WAR, i e jugat online i sa veritat es que me va agradar molt. (Supos ke dec esser masoca perke me varen acrivillar, pero aixo pasa per tortet. En agafar practica se poren preparar ke no sabran don les venen ses bales)
No vaig pensar a agafar es codigo amigo, avui si puc el posare i si vos animau mos porem veure pes campo de batalla
.
Se pot jugar todos contra todos, junts formant un equipo i altres modos ke ara no menrecord. Estaria be jugar en bernatmano-cocs vs morientes-parrus o altres combinacions.
Au ja xerram
Te vares aprendre es numero de sa meva matricula
Per cert e mirat s'estadistica de partides entre tu i jo, i me posa bernatmano 295 - cocs 305 Ja casi te tenc oeoeoeoeoeo
Pegant a un altre joc, ja tenc es CALL OF DUTY WORLD AT WAR, i e jugat online i sa veritat es que me va agradar molt. (Supos ke dec esser masoca perke me varen acrivillar, pero aixo pasa per tortet. En agafar practica se poren preparar ke no sabran don les venen ses bales)
No vaig pensar a agafar es codigo amigo, avui si puc el posare i si vos animau mos porem veure pes campo de batalla
Se pot jugar todos contra todos, junts formant un equipo i altres modos ke ara no menrecord. Estaria be jugar en bernatmano-cocs vs morientes-parrus o altres combinacions.
Au ja xerram

mem i ke mos podren picar a snow ???
per a poder enfrontar-me contra voltros, que sou uns monstruos.

- bernatmano
- Truquer asidu

Per aprenderne pots venir a jugar amb noltros, no pasis pena ke te n'ensenyarem
Au ido vamonos mes gas a sa moto.
En tenir es codigs ja les posaras

- Malreventis
- Truquer asidu

- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Bé, sóc el germà d'en Malga, conegut per aquí com en Malreventis (jugant a hattrick) i sí, també m'acabo de comprar sa Wii, i sí també m'acabo de comprar el Mario Kart. Tot d'una que pugui estaré amb vosaltres com a "Angrec" sempre i quan volgueu una nosa més dins sa pista.
Salutacions a tots i bon any.
Ah, per cert, el meu codi és 1762-7102-7677 pel que vulgui un cotxe escombra a la pista
Salutacions a tots i bon any.
Ah, per cert, el meu codi és 1762-7102-7677 pel que vulgui un cotxe escombra a la pista
Redeu, jo encara no he tengut gaire temps... demà la connectaré i vos posaré els meus còdigs, així al manco ja hi haurà dos cotxes escombra
.
Salut!
Salut!
una coseta mem no trobau ja que mestre obrador mos fa es favor de tenir aquest forum obert,no nomes aquest sino tots els que hem obert per lo de sa Wii
si no vaig errat ni ha tres de oberts i com surti alguna coseta mes,un jog nou... nam i na obrim un altre ja voras
bueno sa meva questio es mem si no trobau les podria adjuntar tots i nomes tenir-ne un
________
PROTEST!
LO NOSTRO ES VICI SI HI HA RES QUE DIR
PUES TE COMPRES SA WII!!!!!!!!!!
bueno sa meva questio es mem si no trobau les podria adjuntar tots i nomes tenir-ne un
________
PROTEST!
LO NOSTRO ES VICI SI HI HA RES QUE DIR
PUES TE COMPRES SA WII!!!!!!!!!!
- Malreventis
- Truquer asidu

- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
MEAAAAM!!! que ningú em fa amic per jugar al Mario qualque dia? Ara que, me cag en cony si sou com els quatre animals que m'han enganxat les primeres vegades que he jugat on-line, estic ben arreglat, és de locos, me posen blau d'hòsties i després em deixen tirat
M'hauré d'espabilar fort. Bé, a veure si qualcú m'accepta dins el grup i podem jugar a una sala de mallorquins.
Estaria bé imaginar que aquell al que has deixat a sa vorera s'està cagant en tu en mallorquí