Qualque viciat a nes MARIO KART WII o PES08 WII???

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

si no tens wi-fi tauras de comprar un adaptador usb de red per poder conectar a internet.

No se ke te conve mes :scratch: :scratch: :scratch:
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu

Mem morientes, tenc una pregunta.

Com putes te n'anaves a una altre sala kuan estaves amb jo :scratch: :scratch: :scratch: ?

Te cansares de xupar roda :?: :few: :few: :few:
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: redell morientes i copinya se nota ke heu entrenat. /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ /:X/

Un saludo
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: Al tanto ke a partir d'avui duc dues estrelles a nes volant :few: :few: :few: . En pasar per devora ja sabeu ke heu de fer :salut: :salut: :salut: :salut:

Au mos veim brmm brrmm si me poreu seguir .........
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

dues estrelles a nes volant 8O 8O 8O 8O 8O

lo teu si que es vici :think: :think: :think:

i jo feliz que en tenc una :||: :||: :||:
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu

:lol: :lol: :lol: te varen agradarr ??? I o son guapes. Per cert sa teva tambe fa bona planta :lol: :lol: :lol:

Mem me pareix ke mos haurem de posar ses piles perke en parrus comensa a empenya fort :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Aquest puta no domes sap jugar truc :few: :few: :few: :few:

Be mem si avui mos i tornam posar, ke akests dies es vespres no e pogut jugar gaire.

:salut: :salut: :salut:
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu

COCS que va pasar ahir vespre?

Te vares aprendre es numero de sa meva matricula :?: :?:
Per cert e mirat s'estadistica de partides entre tu i jo, i me posa bernatmano 295 - cocs 305 Ja casi te tenc oeoeoeoeoeo :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:

Pegant a un altre joc, ja tenc es CALL OF DUTY WORLD AT WAR, i e jugat online i sa veritat es que me va agradar molt. (Supos ke dec esser masoca perke me varen acrivillar, pero aixo pasa per tortet. En agafar practica se poren preparar ke no sabran don les venen ses bales)

No vaig pensar a agafar es codigo amigo, avui si puc el posare i si vos animau mos porem veure pes campo de batalla :lol: :lol: :lol:.

Se pot jugar todos contra todos, junts formant un equipo i altres modos ke ara no menrecord. Estaria be jugar en bernatmano-cocs vs morientes-parrus o altres combinacions.

Au ja xerram
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

:think: :think: :think: martellada a nes porket i mem que fare :think: :think: :think: :think:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: si ni ha de demes :few: :few: vendra sa tabla wii fit
mem i ke mos podren picar a snow ??? :think: :think: :think:

Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bernat, ja m'he comprat sa Wii :uep: :uep: Bueno, ara me convé tenir un temps d'adaptació :study: :study: per a poder enfrontar-me contra voltros, que sou uns monstruos. :dance: :dance:
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:

Per aprenderne pots venir a jugar amb noltros, no pasis pena ke te n'ensenyarem :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:. Aixo es com es truc, per gonyar lo primer ke has de fer es haver-ne perdudes moltes.

Au ido vamonos mes gas a sa moto.

En tenir es codigs ja les posaras
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

:ditr: :ditr: :ditr: Buahhh! Ja estic "en el lado oscuro de la fuerza" Viciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Bé, sóc el germà d'en Malga, conegut per aquí com en Malreventis (jugant a hattrick) i sí, també m'acabo de comprar sa Wii, i sí també m'acabo de comprar el Mario Kart. Tot d'una que pugui estaré amb vosaltres com a "Angrec" sempre i quan volgueu una nosa més dins sa pista. :ditr:

Salutacions a tots i bon any.

Ah, per cert, el meu codi és 1762-7102-7677 pel que vulgui un cotxe escombra a la pista :ui:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Redeu, jo encara no he tengut gaire temps... demà la connectaré i vos posaré els meus còdigs, així al manco ja hi haurà dos cotxes escombra :mrgreen: :mrgreen: .

Salut!
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

una coseta mem no trobau ja que mestre obrador mos fa es favor de tenir aquest forum obert,no nomes aquest sino tots els que hem obert per lo de sa Wii :think: si no vaig errat ni ha tres de oberts i com surti alguna coseta mes,un jog nou... nam i na obrim un altre ja voras :mrgreen: :mrgreen:

bueno sa meva questio es mem si no trobau les podria adjuntar tots i nomes tenir-ne un :study: :study: :study: :study:

________
PROTEST!

LO NOSTRO ES VICI SI HI HA RES QUE DIR
PUES TE COMPRES SA WII!!!!!!!!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

MEAAAAM!!! que ningú em fa amic per jugar al Mario qualque dia? Ara que, me cag en cony si sou com els quatre animals que m'han enganxat les primeres vegades que he jugat on-line, estic ben arreglat, és de locos, me posen blau d'hòsties i després em deixen tirat :think: M'hauré d'espabilar fort. Bé, a veure si qualcú m'accepta dins el grup i podem jugar a una sala de mallorquins. 8) Estaria bé imaginar que aquell al que has deixat a sa vorera s'està cagant en tu en mallorquí :lol: :lol: :lol:
Respon