FELICITACIONES POR LA QUEDADA

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

cucogas
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 68
Membre des de: ds. des. 01, 2007 0:00
Ubicació: ciutat

pobre malgaroth no levanto cabeza a partir de hay :lol:
jajjaja
ha nacido una nueva jugada."la des bou"
panxada de riure :mrgreen: :clap:
un placer q la hayas estrenado con nosotros (natruques-cucogas)
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

cucogas ha escrit: ha nacido una nueva jugada."la des bou"
panxada de riure :mrgreen: :clap:
Això mereix una explicació :think:
ara me deixeu amb el la mosqca darrere l'orella :scratch:
Imatge

Amunt Sempre!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bueno pues, mem si ho aconseguesc explicar bé. Jugavem el meu germà i jo contra Cucogas i Natruques, anàvem 23-22 per ells, jo li faig senya de 3 que és tot el que duia , ell no me diu que du i sient primer de ma tira un 5, en Cucogas mata (amb manilla crec), me toca a jo, en Ganyan me fa envidar i ells prenen, tir un 4 i despres juga Natruques ... Primera vasa seva,fins aquí perfecte, ara ve sa famosa jugada en Cucogas tira un bord, i jo me mir sa meva parella, per saber si em convé tirar el 3 o guardar-ho... tot seguit em comença a moure el cap com si dir que no matava es bord... o al manco així ho varem entendre tots els de la taula, jo tir es 3, Natruques ho empata i en Ganyan mata de madona tornant de rei... fins a arribar a Natruques que guanya sa vasa i el truc amb un bord.

Els envits eren nostros i el truc, si mos haguessim entes també hauria estat nostro /:X/ /:X/ . Ell em recriminava que m'estava dient que no matàs, però clar, una partida a 23-22 ja no vas a amagar res... cony xerra!!! Li deia jo... Idoi d'aquí ve la història, aqueix moviment de cap, va quedar batiat com sa jugada des bou... és una de tantes anècdotes que es donen a una partida de truc, no té res d'especial, però noltros vàrem riure una bona estona amb això.

També he de dir que en Ganyan és el millor truquer de la familia, molt millor que jo (cosa que tampoc és gens difícil :scratch: ) , i que aquest fet és disculpable, ja que era la primera vegada que jugavem junts com a parella .
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

malgaroth, a cartes vistes... saps q es bo de dir si seria teu o no el truc... però... si tu no tires el tres i natruques se guarda el seu 3 per la darrera ma... guanyaven el truc en cucogas i natruques igualment, jo trob q aixi com ho vareu jugar està ben fet (per jo es la millor opció i més si al teu germà li keda un 12 per la tercera ma... mala sort q natruques tb en dugues un altre... q hi farem... jejejeje.

Mem si per eu pròxim dinar/sopar puc mirar de venir que això de viure a eivissa... impedeix un poc poder assistir a tots els events. (També podria mirar d'organitzar un dinarillo per aki... la qüestió seria saber si la gent s'animaria a venir, au idò, bonda! i bons trucs).
shadow
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 51
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 0:00
Ubicació: Al peu de la Tramuntana

MEM I QUE NO HI HA FOTOS ENCARA ?????????

Es que ja no puc esperar més x veure-les..... jajajjajaa
Segur que n'hi ha mes d'una de bona :lol: :lol:

Au Au Jaume no mos fassis sofrir més!!!!!
Una aferrada :uep: :uep: :uep:
Jaume26
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 100
Membre des de: dj. jul. 13, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

ja estan enviades ses fotos
redell shadow no mo vares dir qui eras
jejejeje
o no vengueras
meam mo as de dir
o no
jajajajaja
au un saludo
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Pues nada mollero,tu organizalo primero y despues ya se vera,personalmente me gustaria ir,con los años que llevo por aqui y todavia no la conozco,asi tendria una excusa.Pues nada a ver si te animas.
Imatge
shadow
Truquer novell
Truquer novell

Jaume26 ha escrit:ja estan enviades ses fotos
redell shadow no mo vares dir qui eras
jejejeje
o no vengueras
meam mo as de dir
o no
jajajajaja
au un saludo
Jajajajajajaajja! que siiii que t'ho vaig dir :||: :||: :||: be quan te vegi t'ho recordaré jijijijijiji

Mestre Obrador!!! :pray: :pray: :pray: en tenir un momentet mos posaràs ses fotos?
gra6
:salut: :salut: :salut:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Me temo que ira para largo,yo llevo 2 semanas esperando para que me cambien un sonido...tendran que hacer oposiciones para contratar mas gente o darles menos trabajo :mrgreen:
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

MoLLeRo ha escrit:malgaroth, a cartes vistes... saps q es bo de dir si seria teu o no el truc... però... si tu no tires el tres i natruques se guarda el seu 3 per la darrera ma... guanyaven el truc en cucogas i natruques igualment, jo trob q aixi com ho vareu jugar està ben fet (per jo es la millor opció i més si al teu germà li keda un 12 per la tercera ma... mala sort q natruques tb en dugues un altre... q hi farem... jejejeje.

Mem si per eu pròxim dinar/sopar puc mirar de venir que això de viure a eivissa... impedeix un poc poder assistir a tots els events. (També podria mirar d'organitzar un dinarillo per aki... la qüestió seria saber si la gent s'animaria a venir, au idò, bonda! i bons trucs).
Jeje, tens tota sa raor Mollero, es comentari és en pla de conya, tan sols és el fet de lo que va passar i i lo que varem riure...

Salut crack!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3140
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

shadow ha escrit:MEM I QUE NO HI HA FOTOS ENCARA ?????????

Es que ja no puc esperar més x veure-les..... jajajjajaa
Segur que n'hi ha mes d'una de bona :lol: :lol:

Au Au Jaume no mos fassis sofrir més!!!!!
Una aferrada :uep: :uep: :uep:
Ahir les vaig rebre! i ja les teniu a la galeria :ditr: gran diada se veu, per cert
shadow
Truquer novell
Truquer novell

gra6666666666666666666666!!!!!!!!!

A que son una fotos molt bones :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Va esser una gran trobada :ditr: :ditr:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Ja que hi som, no estaria malament que posassiu qui és qui, a cada foto, pels qui no varem poder venir. :study:

Salut! :salut:
Imatge
Respon