jajjaja
ha nacido una nueva jugada."la des bou"
panxada de riure
un placer q la hayas estrenado con nosotros (natruques-cucogas)

Jajajajajajaajja! que siiii que t'ho vaig dirJaume26 ha escrit:ja estan enviades ses fotos
redell shadow no mo vares dir qui eras
jejejeje
o no vengueras
meam mo as de dir
o no
jajajajaja
au un saludo

Jeje, tens tota sa raor Mollero, es comentari és en pla de conya, tan sols és el fet de lo que va passar i i lo que varem riure...MoLLeRo ha escrit:malgaroth, a cartes vistes... saps q es bo de dir si seria teu o no el truc... però... si tu no tires el tres i natruques se guarda el seu 3 per la darrera ma... guanyaven el truc en cucogas i natruques igualment, jo trob q aixi com ho vareu jugar està ben fet (per jo es la millor opció i més si al teu germà li keda un 12 per la tercera ma... mala sort q natruques tb en dugues un altre... q hi farem... jejejeje.
Mem si per eu pròxim dinar/sopar puc mirar de venir que això de viure a eivissa... impedeix un poc poder assistir a tots els events. (També podria mirar d'organitzar un dinarillo per aki... la qüestió seria saber si la gent s'animaria a venir, au idò, bonda! i bons trucs).

Ahir les vaig rebre! i ja les teniu a la galeriashadow ha escrit:MEM I QUE NO HI HA FOTOS ENCARA ?????????
Es que ja no puc esperar més x veure-les..... jajajjajaa
Segur que n'hi ha mes d'una de bona![]()
![]()
Au Au Jaume no mos fassis sofrir més!!!!!
Una aferrada![]()
![]()