Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Trob que seria una gran idea fer una llista d'equips retruquers que jugam a hattrick, pq jo ja estic ben perdut de sa gent que hi juga.
Si un dia me lleu a l'hivern ho faré.

Proper dimarts derbi Basketsimer:

Cumxot Team - Sicago Bulls!!!

Estrenaras el meu nou estadi Corrals Nous Square Garden de 20.000 espectadors :mrgreen:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Verassa ha escrit:Trob que seria una gran idea fer una llista d'equips retruquers que jugam a hattrick, pq jo ja estic ben perdut de sa gent que hi juga.
Si un dia me lleu a l'hivern ho faré.

Proper dimarts derbi Basketsimer:

Cumxot Team - Sicago Bulls!!!

Estrenaras el meu nou estadi Corrals Nous Square Garden de 20.000 espectadors :mrgreen:
Just com jo que tenc un estadi de 2.700 i enguany m'he estrenat patint com un loco per no baixar de categoria. La veritat, Verassa és que aquest basketsim és una miqueta estrany. Vaig començar perdent-ho tot i la meitat de la segona volta estic guanyant als d'adalt i tot. :scratch: Molta gent es queixa de l'imprevisibilitat del joc.

Bé, segons he vist, tens un equiparro titular i suplent així que intentaré seguir les teves passes.

Booonda, dimarts ho miraré, segur que ens ho passam bé. :dance: :lol:
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

b, jo anuncii k u meu ekipo ja es nou ekip d'VIII, despres d molt d temps d star sota l'ombra d'ekipos grans i d sofrir x mantenir categoria, enguany e fet un ekip renovat, jove k ma duit a l'ascens a VIII. Aquesta setmana sabre si ho fare com a campio o com a sub-campió contra un rival que va 4t o 5t i k n principi no e d tenir problemes, ja que tenc l'esperit d'equip notable i aixo es molt :D
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

8) Enhorabona Jaume_c ja tenim un motiu més per estar contents. Al final haurem de fer inventari i veure els ascensos que sumam com a grup, que si no vaig malament som al manco quatre o cinc, no?

jaume_c
llosetina
malreventis
cocotin

mmmmm....i ara no m'enrecordo de més. :scratch:

Per cert Verassa, fantàstic partit el viscut a NOUS CORRALS SQUARE GARDEN amb un marcador apretadíssim tot el partit (màxim 5 punts amunt o avall) resultant "vincitore" el Sicago Bulls per la mínima 82-84 gràcies a l'entrada d'en Kert al tercer periode en un moment en que l'equip anava cap avall. Enhorabona perque veig que no hi ha massa partit on ambdós equips passin dels 80 punts.

Amés estic content perque crec que he trobat a les darreries de la temporada el nord de l'equipet. AH! i en voler podem tornar a jugar que m'ha encantat el teu estadi :drool: . Necessit recaudaaaar.... :drool:
Malreventis l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 09, 2008 14:53, en total s’ha editat 1 vegada.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Enhorabona a tots els equips que han assolit s'ascens aquesta temporada. A jo em queden al manco dues temporadetes per intentar-ho, ja que en acabar aquesta, començaré un procés de reestructuració, per tal de compensar més l'equip, i cercar un poc més d'imprevisibilitat tàctica.

Bueno, lo dit, enhorabona a tots!!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bueno, certificada la permanència matemàtica a VIII, ja em posaré a fer canvis de cara a la propera temporada. A veure si en poc temps m'aconseguesc ficar a sa lluita per s'ascens
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

e pujat a VIII

Vamooooooos xDD
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 118
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 0:00
Ubicació: Búger

Gatito ha escrit:e pujat a VIII

Vamooooooos xDD
jo també!!! cap a vuitena!!! :uep: :uep:
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

i jo!! :uep: :uep: :uep: i amb pixixi inclos!!
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual

moix, segons es alltid mos pot tocar es mateix grup :drool:

http://alltid.org/league/54731/nextseasontable/

així que prepara't :twisted: :twisted: :twisted:
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

quin nivellasso tenim a retruc , a la fí jo també i desres de 5 temporadas a VIII e pujat a VII, enhorabona a tots i mem si tots podem fer una gran proxima temporada
Oposició pura i dura
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

jaume_c VIIIª
llosetina VIIª
malreventis VIIª
cocotin VIIª
xerret VIIIª
gatito VIIIª

qualcú més?? :uep: :ditr: :dance:
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Jo per avall :scratch:
Imatge
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

preparet si mos toca junts!!! jajajaja

jo darrerament ho tenc un poc abandonat... i es jugadors man tornat un poc vells... haure de fer 4 ventes, si voleu colqe defensa brillant ho deissss

Au bondaa
xerret
Truquer habitual
Truquer habitual

jo ara venc 3 mitgcentres, vellets pero bons, i crec que ni ha un que si voleu el podeu fer entrenador
Respon