Trob que seria una gran idea fer una llista d'equips retruquers que jugam a hattrick, pq jo ja estic ben perdut de sa gent que hi juga.
Si un dia me lleu a l'hivern ho faré.
Proper dimarts derbi Basketsimer:
Cumxot Team - Sicago Bulls!!!
Estrenaras el meu nou estadi Corrals Nous Square Garden de 20.000 espectadors
Verassa ha escrit:Trob que seria una gran idea fer una llista d'equips retruquers que jugam a hattrick, pq jo ja estic ben perdut de sa gent que hi juga.
Si un dia me lleu a l'hivern ho faré.
Proper dimarts derbi Basketsimer:
Cumxot Team - Sicago Bulls!!!
Estrenaras el meu nou estadi Corrals Nous Square Garden de 20.000 espectadors
Just com jo que tenc un estadi de 2.700 i enguany m'he estrenat patint com un loco per no baixar de categoria. La veritat, Verassa és que aquest basketsim és una miqueta estrany. Vaig començar perdent-ho tot i la meitat de la segona volta estic guanyant als d'adalt i tot. Molta gent es queixa de l'imprevisibilitat del joc.
Bé, segons he vist, tens un equiparro titular i suplent així que intentaré seguir les teves passes.
Booonda, dimarts ho miraré, segur que ens ho passam bé.
b, jo anuncii k u meu ekipo ja es nou ekip d'VIII, despres d molt d temps d star sota l'ombra d'ekipos grans i d sofrir x mantenir categoria, enguany e fet un ekip renovat, jove k ma duit a l'ascens a VIII. Aquesta setmana sabre si ho fare com a campio o com a sub-campió contra un rival que va 4t o 5t i k n principi no e d tenir problemes, ja que tenc l'esperit d'equip notable i aixo es molt
Enhorabona Jaume_c ja tenim un motiu més per estar contents. Al final haurem de fer inventari i veure els ascensos que sumam com a grup, que si no vaig malament som al manco quatre o cinc, no?
jaume_c
llosetina
malreventis
cocotin
mmmmm....i ara no m'enrecordo de més.
Per cert Verassa, fantàstic partit el viscut a NOUS CORRALS SQUARE GARDEN amb un marcador apretadíssim tot el partit (màxim 5 punts amunt o avall) resultant "vincitore" el Sicago Bulls per la mínima 82-84 gràcies a l'entrada d'en Kert al tercer periode en un moment en que l'equip anava cap avall. Enhorabona perque veig que no hi ha massa partit on ambdós equips passin dels 80 punts.
Amés estic content perque crec que he trobat a les darreries de la temporada el nord de l'equipet. AH! i en voler podem tornar a jugar que m'ha encantat el teu estadi . Necessit recaudaaaar....
Malreventis l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 09, 2008 14:53, en total s’ha editat 1 vegada.
Enhorabona a tots els equips que han assolit s'ascens aquesta temporada. A jo em queden al manco dues temporadetes per intentar-ho, ja que en acabar aquesta, començaré un procés de reestructuració, per tal de compensar més l'equip, i cercar un poc més d'imprevisibilitat tàctica.
Bueno, certificada la permanència matemàtica a VIII, ja em posaré a fer canvis de cara a la propera temporada. A veure si en poc temps m'aconseguesc ficar a sa lluita per s'ascens
quin nivellasso tenim a retruc , a la fí jo també i desres de 5 temporadas a VIII e pujat a VII, enhorabona a tots i mem si tots podem fer una gran proxima temporada