Diuen que és millor lo segon, és mal de dir però. Jo pas gust amb s´equipo de juvenils, que és de lo que se tracta.Gatito ha escrit:eiii, que es millor, tenir un equipo de promeses, o treure aixi cada dissabte 1?
no se si me explicat be... pero.. jiji
Au salud!
Hattrick

Batualmon, jo ara m animare i me fare s equipo de promeses que m han dit q ja hi ha per fer canvis a sa mitja part. Per cert tolls com fas pq a sa firma i surti s imatge, jo no hi manera.
Salut
Salut
Correcto, quan al seu dia el vaig contratar me varen dir que ra insuficient de nivell global.tolls ha escrit: Mecagonsaputa! Al tanto a n'aquest... Es comentari des cercapromeses era que tenia de mitjana insuficient quan el trobares?
Faràs un puta dineral.
De moment esta a sa venta per 999.000 i ja tenc una oferta
esper forrar-me, és sa loteria això.
Mem xerrant des tema, du molta feina s equip de juvenils? Pq amb so poc temps q tenc encara no se si me convendra i tot.
Salut
Salut
Si que dur feina tuxi ,no saps a quina posicio juguen els has de anar canviant fins que trobis sa seva millor posicio
Oposició pura i dura

Supòs que te refereixes a nes pollastre. Agafes sa direcció de qualsevol imatge (http: tal i qual) i a sa firma la poses entreTuxy ha escrit:Batualmon, jo ara m animare i me fare s equipo de promeses que m han dit q ja hi ha per fer canvis a sa mitja part. Per cert tolls com fas pq a sa firma i surti s imatge, jo no hi manera.
Salut
Respecte a si duu feina... no te pensis, com diu en coco és qüestió d'anar provant i estar al tanto a nes rendiment que treu en funció de sa posició més els comentaris de s'entrenador després des partit, poca cosa més.
Mira en verassa quin bitxo que mos ha tret, alerta que no sigui internacional i tot.

Idoi amb sa imatge no hi manera i be q ho provo lo de [img] pero no va.
Sobre s equip ja ho vorem, amem si me pega sa brusca.
Sobre s equip ja ho vorem, amem si me pega sa brusca.
no se si ferme un equip... perque darrerament trec jugadors que en saben menos de jugar que sa meva predina...
es darrer k vaig treure es aquest: (ja l'havia mostrat x aqui)
Joan Montroig (197644798)
19 anys i 44 dies, insuficient forma, saludable
Un noi carismàtic que és tranquil i just.
Té un nivell desastrós d'experiència i insuficient de lideratge.
Proper aniversari: 24/08/2008
Nacionalitat: España
Índex del total de qualitats (TSI): 5 370
Sou: 817 €/setmana
Propietari: S'antro Team
Amonestacions: 0
Lesions: Cap
Resistència: acceptable Porteria: desastrós
Creativitat: acceptable Passades: horrible
Extrem: notable Defensa: excel·lent
Anotació: notable Pilota aturada: pobre
i tmb en tenc un parell que mas o menos me varen sortir be... ja vorem que faig..
es darrer k vaig treure es aquest: (ja l'havia mostrat x aqui)
Joan Montroig (197644798)
19 anys i 44 dies, insuficient forma, saludable
Un noi carismàtic que és tranquil i just.
Té un nivell desastrós d'experiència i insuficient de lideratge.
Proper aniversari: 24/08/2008
Nacionalitat: España
Índex del total de qualitats (TSI): 5 370
Sou: 817 €/setmana
Propietari: S'antro Team
Amonestacions: 0
Lesions: Cap
Resistència: acceptable Porteria: desastrós
Creativitat: acceptable Passades: horrible
Extrem: notable Defensa: excel·lent
Anotació: notable Pilota aturada: pobre
i tmb en tenc un parell que mas o menos me varen sortir be... ja vorem que faig..
- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Ufffff!!! vaig de capoll, no tenc massa temps d'ençà que vaig canviar de feina i avui he jugat el partit de Copa sense posar llençadors de penals. Sort que no han fet falta
ja que m'han apallissat tot i que he posat tot el que tenia. Crec que dels que s'han estrenat a aquesta competició només ha passat Llosetina, F.C. així que ànim i enhorabona
. M'en vaig a dormir una miqueta. Booonda 

- Malreventis
- Truquer asidu

- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Seguim donant sa sorpresa a copa on avui he guanyat a un V per 4-3, ara a tercera ronda me toca un IV que se pren sa copa molt en serio.
Entre d'altres coses lo més positiu es que duc es 3 partits oficials d'aquesta temporada jugant relaxat per lo que ja puc seguir aixi sense perdre calificacions de migcamp.
Aquesta temporada intentarem lluitar per s'ascens a VII ja que al contrari de malreventis jo estic en un dels grups més fluixos de VIII i s'equip està funcionant bastant bé.
Salut!!!
Entre d'altres coses lo més positiu es que duc es 3 partits oficials d'aquesta temporada jugant relaxat per lo que ja puc seguir aixi sense perdre calificacions de migcamp.
Aquesta temporada intentarem lluitar per s'ascens a VII ja que al contrari de malreventis jo estic en un dels grups més fluixos de VIII i s'equip està funcionant bastant bé.
Salut!!!
- Malreventis
- Truquer asidu
Exceptuant en Nottingham (que esperem que la cosa millori, sobretot perque sabem que ha fet un bon fitxatge en atac), tots els equips de VIII hem arrancat primers de grup, així que, enhorabona i que segueixi així
Per altra banda donar la enhorabona efussivament a Llosetina perque en la primera participació a Copa ha passat dues rondes. Sensacional

Veig que vos en desfeis bé. Jo enguany magre, entre que tota sa mitja està en forma molt baixa i juc contra animals... negra pinta sa cosa.
Mem si amb dos moviments de fitxatges animam algo s'asunto.
Mem si amb dos moviments de fitxatges animam algo s'asunto.

- Malreventis
- Truquer asidu
M' acab d'enterar que el memorable U.D. Son Sardina, que tants de títols ha guanyat i tantes temporades a primera divisió com a màxim exponent del hattrick Balear ha figurat, és un bot, i suposo que ja fa temps perque actualment milita a IV. Una llàstima, ara la nostra bandera són els que hi ha a IIª amb també un ilustre com és Purofísico. Que aguantin que aviat arribarem nosaltres!!!

D.E.P SONSAR