Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Gatito ha escrit:eiii, que es millor, tenir un equipo de promeses, o treure aixi cada dissabte 1?

no se si me explicat be... pero.. jiji

Au salud!
Diuen que és millor lo segon, és mal de dir però. Jo pas gust amb s´equipo de juvenils, que és de lo que se tracta.
Imatge
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00

Batualmon, jo ara m animare i me fare s equipo de promeses que m han dit q ja hi ha per fer canvis a sa mitja part. Per cert tolls com fas pq a sa firma i surti s imatge, jo no hi manera.

Salut
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

tolls ha escrit: Mecagonsaputa! Al tanto a n'aquest... Es comentari des cercapromeses era que tenia de mitjana insuficient quan el trobares?

Faràs un puta dineral.
Correcto, quan al seu dia el vaig contratar me varen dir que ra insuficient de nivell global.

De moment esta a sa venta per 999.000 i ja tenc una oferta
esper forrar-me, és sa loteria això.
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual

Mem xerrant des tema, du molta feina s equip de juvenils? Pq amb so poc temps q tenc encara no se si me convendra i tot.

Salut
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Si que dur feina tuxi ,no saps a quina posicio juguen els has de anar canviant fins que trobis sa seva millor posicio
Oposició pura i dura
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Tuxy ha escrit:Batualmon, jo ara m animare i me fare s equipo de promeses que m han dit q ja hi ha per fer canvis a sa mitja part. Per cert tolls com fas pq a sa firma i surti s imatge, jo no hi manera.

Salut
Supòs que te refereixes a nes pollastre. Agafes sa direcció de qualsevol imatge (http: tal i qual) i a sa firma la poses entre Imatge.

Respecte a si duu feina... no te pensis, com diu en coco és qüestió d'anar provant i estar al tanto a nes rendiment que treu en funció de sa posició més els comentaris de s'entrenador després des partit, poca cosa més.

Mira en verassa quin bitxo que mos ha tret, alerta que no sigui internacional i tot.
Imatge
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual

Idoi amb sa imatge no hi manera i be q ho provo lo de [img] pero no va.
Sobre s equip ja ho vorem, amem si me pega sa brusca.
Gatito
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 115
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 0:00

no se si ferme un equip... perque darrerament trec jugadors que en saben menos de jugar que sa meva predina...

es darrer k vaig treure es aquest: (ja l'havia mostrat x aqui)

Joan Montroig (197644798)
19 anys i 44 dies, insuficient forma, saludable
Un noi carismàtic que és tranquil i just.
Té un nivell desastrós d'experiència i insuficient de lideratge.

Proper aniversari: 24/08/2008
Nacionalitat: España
Índex del total de qualitats (TSI): 5 370
Sou: 817 €/setmana
Propietari: S'antro Team
Amonestacions: 0
Lesions: Cap

Resistència: acceptable Porteria: desastrós
Creativitat: acceptable Passades: horrible
Extrem: notable Defensa: excel·lent
Anotació: notable Pilota aturada: pobre

i tmb en tenc un parell que mas o menos me varen sortir be... ja vorem que faig..
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Ufffff!!! vaig de capoll, no tenc massa temps d'ençà que vaig canviar de feina i avui he jugat el partit de Copa sense posar llençadors de penals. Sort que no han fet falta :mrgreen: ja que m'han apallissat tot i que he posat tot el que tenia. Crec que dels que s'han estrenat a aquesta competició només ha passat Llosetina, F.C. així que ànim i enhorabona :clap: . M'en vaig a dormir una miqueta. Booonda 8)
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

:scratch: Glub!!! el meu grup s'ha reforçat, i fort. De ser un dels fluixets la temporada passada (2 bots) a ser la 290/2048 i ara mateix he mirat els hatstats de tot el grup i estam tots ben apropet. :think: Serà una temporada de sobresalts, sembla ser. Haurem d'estodiar bé cada partit :study: sempre i quan les lesions ens respetin :shift: De totes maneres crec que no hi haurà opció de pujar enguany ja que hi havia tres òssos i n'ha baixat un altre de gros. És a dir que cinc equips podrien tenir la sort de pujar indistintament.
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

Seguim donant sa sorpresa a copa on avui he guanyat a un V per 4-3, ara a tercera ronda me toca un IV que se pren sa copa molt en serio.

Entre d'altres coses lo més positiu es que duc es 3 partits oficials d'aquesta temporada jugant relaxat per lo que ja puc seguir aixi sense perdre calificacions de migcamp.

Aquesta temporada intentarem lluitar per s'ascens a VII ja que al contrari de malreventis jo estic en un dels grups més fluixos de VIII i s'equip està funcionant bastant bé.

Salut!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Exceptuant en Nottingham (que esperem que la cosa millori, sobretot perque sabem que ha fet un bon fitxatge en atac), tots els equips de VIII hem arrancat primers de grup, així que, enhorabona i que segueixi així :ditr: Per altra banda donar la enhorabona efussivament a Llosetina perque en la primera participació a Copa ha passat dues rondes. Sensacional :clap: :clap:
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Veig que vos en desfeis bé. Jo enguany magre, entre que tota sa mitja està en forma molt baixa i juc contra animals... negra pinta sa cosa.

Mem si amb dos moviments de fitxatges animam algo s'asunto.
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

M' acab d'enterar que el memorable U.D. Son Sardina, que tants de títols ha guanyat i tantes temporades a primera divisió com a màxim exponent del hattrick Balear ha figurat, és un bot, i suposo que ja fa temps perque actualment milita a IV. Una llàstima, ara la nostra bandera són els que hi ha a IIª amb també un ilustre com és Purofísico. Que aguantin que aviat arribarem nosaltres!!! :uep: :lol: :lol: :rabbit:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

D.E.P SONSAR
Respon