votar sense acabar sa partida

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 78
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
Contacta:

Mem. m'ha passat un parell de vegades (massa ja...) que no se pot acabar sa partida xq qualque impresentble se desconecta o simplement alenteix es truc xq no tira obligan-te a cancelar quan perd i coses aixi.
Sa sorpresa es q despres d sa partida no el pots votar negativament xq no s'ha acabat sa prtida. no es aquest cas el mes necessari per votar negativament x porer alertar a s'altre gent ???
propos q se pugui votar sense haver acabat sa partida!!!
puntCAT
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dg. març 12, 2006 0:00

Estic d'acord amb en Cristo.

A vegades potser que qualcú tengui problemes amb l'equip, però altres vegades m'ha passat que un surt perquè perd, i al cap de 10 segons els veus jugant a una altra taula. 8O

Salut truquers.
samadona
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 02, 2004 0:00
Ubicació: Felanitx

Tens tota sa raó del món Cristo, ... i a mi també m'ha passat el mateix :? :? . Però ... com tots sabeu, al principi quan es va posar el sistema de puntuació es podia votar a tothom, haguessis jugat amb ell o no, i això ja va dur els seus problemes... :cry: , així que varem haver de posar que només es pogués votar a la gent amb qui havies jugat.

Què passa ara!!! idò que el programa només te deixa votar si la partida s'ha acabada, és a dir, ell compta que no has jugat amb els usuaris amb els quals no has acabat una partida...

Bé, això és la causa de perquè no podem fer-ho, la solució.... jo no la tenc :roll: . Haurem de veure n'obrador que mos diu!!!

Una abraçada a tots i bons trucs!!!!
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Contacta:

Supòs q sa solució no és tan difícil. Es tracta de que es programa entengui que se pot votar a un persona una vegada hagis començat una partida amb aquella persona i no només si l'has acabat.
Nivell meu de programació = 0
Crits i Renou !!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

El problema, cristo, no és de programació en si, sino de definir "quan s'ha començat a jugar una partida", just haver-se assegut? en haver fet 3 vases? en haver fet un cantó? és per això que la regla que establirem va ser d'haver acabat un truc. Per altra banda, crec que a la llarga, els vots fan justícia, encara que a vegades no poguem votar.
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Contacta:

jo crec q esta bastant clar es fet d quan s'ha començat sa partida : desde es moment en q s'ha donat cartes. Pero be, tampoc te mes importancia perque sol passar amb gent q no tornes a vuere, gent amb segones contes i tal...
altres herbes vamos... Crits i Renou!!!
Stifler
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 5
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 0:00

Homo jo crec que si un se’n va quan queden 2 o 3 punts perquè perdi sa partida, a aquest tío, encara que sempre hi ha la presumpció de innocència, hi hauria que poder votar-li, ja que a mes de perdre mitja hora o més del teu temps temps, no guanyes cap punt.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Clar, però si fas com els ases, que no travelen dues vegades amb la mateixa pedra, cap problema... no és cada pic tampoc.

P.D. Lo de ase, no té cap connotació despectiva :wink: :wink: :lol:
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

redeu,no se si aseptar q per una puta vegada estic dacord amb en cristo,,jajjajajaja
me costa donarli pero......li don
Respon