Mem. m'ha passat un parell de vegades (massa ja...) que no se pot acabar sa partida xq qualque impresentble se desconecta o simplement alenteix es truc xq no tira obligan-te a cancelar quan perd i coses aixi.
Sa sorpresa es q despres d sa partida no el pots votar negativament xq no s'ha acabat sa prtida. no es aquest cas el mes necessari per votar negativament x porer alertar a s'altre gent ???
propos q se pugui votar sense haver acabat sa partida!!!
votar sense acabar sa partida
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Entrades: 78
- Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
- Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
- Contacta:
Estic d'acord amb en Cristo.
A vegades potser que qualcú tengui problemes amb l'equip, però altres vegades m'ha passat que un surt perquè perd, i al cap de 10 segons els veus jugant a una altra taula.
Salut truquers.
A vegades potser que qualcú tengui problemes amb l'equip, però altres vegades m'ha passat que un surt perquè perd, i al cap de 10 segons els veus jugant a una altra taula.

Salut truquers.
Tens tota sa raó del món Cristo, ... i a mi també m'ha passat el mateix :? :? . Però ... com tots sabeu, al principi quan es va posar el sistema de puntuació es podia votar a tothom, haguessis jugat amb ell o no, i això ja va dur els seus problemes...
, així que varem haver de posar que només es pogués votar a la gent amb qui havies jugat.
Què passa ara!!! idò que el programa només te deixa votar si la partida s'ha acabada, és a dir, ell compta que no has jugat amb els usuaris amb els quals no has acabat una partida...
Bé, això és la causa de perquè no podem fer-ho, la solució.... jo no la tenc
. Haurem de veure n'obrador que mos diu!!!
Una abraçada a tots i bons trucs!!!!

Què passa ara!!! idò que el programa només te deixa votar si la partida s'ha acabada, és a dir, ell compta que no has jugat amb els usuaris amb els quals no has acabat una partida...
Bé, això és la causa de perquè no podem fer-ho, la solució.... jo no la tenc

Una abraçada a tots i bons trucs!!!!
- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Contacta:
Supòs q sa solució no és tan difícil. Es tracta de que es programa entengui que se pot votar a un persona una vegada hagis començat una partida amb aquella persona i no només si l'has acabat.
Nivell meu de programació = 0
Crits i Renou !!!
Nivell meu de programació = 0
Crits i Renou !!!
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
El problema, cristo, no és de programació en si, sino de definir "quan s'ha començat a jugar una partida", just haver-se assegut? en haver fet 3 vases? en haver fet un cantó? és per això que la regla que establirem va ser d'haver acabat un truc. Per altra banda, crec que a la llarga, els vots fan justícia, encara que a vegades no poguem votar.
- dimoni_cucarell
- Truquer habitual
- Contacta:
jo crec q esta bastant clar es fet d quan s'ha començat sa partida : desde es moment en q s'ha donat cartes. Pero be, tampoc te mes importancia perque sol passar amb gent q no tornes a vuere, gent amb segones contes i tal...
altres herbes vamos... Crits i Renou!!!
altres herbes vamos... Crits i Renou!!!
Homo jo crec que si un se’n va quan queden 2 o 3 punts perquè perdi sa partida, a aquest tío, encara que sempre hi ha la presumpció de innocència, hi hauria que poder votar-li, ja que a mes de perdre mitja hora o més del teu temps temps, no guanyes cap punt.
redeu,no se si aseptar q per una puta vegada estic dacord amb en cristo,,jajjajajaja
me costa donarli pero......li don
me costa donarli pero......li don