No sé si és un tema que ja s'ha xerrat, però per lo que es veu succeix bastant, a més de que "emprenya"...
Quan has tirat mort i hi ha envits en joc, no se pot aixecar sa carta que alomillor vols fer servir per mostrar els envits.
No sé si serà possible corregir això, tot depèn de si el programa admet modificacions, tot i que esperam que si.
Vagi bé!
Important! Envits quan tires mort
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Hola tolls, gràcies pel teu interés!
Es clar que el progrma admet modificacions, cada setmana hi feim millores... El tema dels envits morts, tenia entes que si tires una carta morta, ja no compta ni pel truc ni pels envits, per aixo no es compten. No se el reglament que en diu d'això, però si no es així, es pot corregir. De moment, vius!
Salut!

Es clar que el progrma admet modificacions, cada setmana hi feim millores... El tema dels envits morts, tenia entes que si tires una carta morta, ja no compta ni pel truc ni pels envits, per aixo no es compten. No se el reglament que en diu d'això, però si no es així, es pot corregir. De moment, vius!
Salut!
que jo sapige cuan juges mort aquesta carta no ha contat mai per envits
si no es aixi rectifiqueume per favor (a campanet alcudia i palma almenys es aixi)
si no es aixi rectifiqueume per favor (a campanet alcudia i palma almenys es aixi)
si es mort es mort no conta per envits!! segu xo! enga bnda!
I COM DIU N'OBRADOR VIUS!
I COM DIU N'OBRADOR VIUS!
Fallo meu.
Idò res, quan tires mort, morta està. Estau rodats eh bergants?
Una cosa més que après.
A cuidar-se!
Idò res, quan tires mort, morta està. Estau rodats eh bergants?
Una cosa més que après.
A cuidar-se!
- Reservada
- Truquer asidu
- Entrades: 312
- Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
- Ubicació: Son Negre-Felanitx
Anau errats!
Hem de diferenciar el joc del truc i els dels envits. Són totalmet diferents. Per tant si tu jugues una carta morta és pel TRUC. Després quan el truc ha acabat es mira els envits i per tant ES POT DESTAPAR LA CARTA, ja que no té res a veure el truc amb els envits.
Es juga una carta morta per no donar pistes tant pel truc com pels envits que dus!
Hem de diferenciar el joc del truc i els dels envits. Són totalmet diferents. Per tant si tu jugues una carta morta és pel TRUC. Després quan el truc ha acabat es mira els envits i per tant ES POT DESTAPAR LA CARTA, ja que no té res a veure el truc amb els envits.
Es juga una carta morta per no donar pistes tant pel truc com pels envits que dus!
avon es juga aixi?per venture hi ha cualque poble que hi jugan pero no u he vist mai .explicamos on u has vist lo unic diferent daquest truc que he vist es el val 12 que de vegades es juga amb val 12 pero sa morta morta esta.
llavors hiha una cosa que no puc fer en es programa es jugar morta sa primera o segona carta ¿acas no es legal?(jo sempre he jugat aixi ) aclariume aquest dubte gracies
llavors hiha una cosa que no puc fer en es programa es jugar morta sa primera o segona carta ¿acas no es legal?(jo sempre he jugat aixi ) aclariume aquest dubte gracies
si si, jo trop que esteria be aixo
- Reservada
- Truquer asidu
- Entrades: 312
- Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
- Ubicació: Son Negre-Felanitx
Crec que no existeix un reglament estàndard del Truc i per tal cosa crec que hi ha tantes variants com pobles s'hi juga a truc.
A llocs es juguen els dosos, a llocs es juga en flor, a llocs es pot destapar les cartes, a llocs la puntuació de les cartes es fa diferent, a llocs els tots sempres són tots els punts que falten i a llocs és la diferència per acabar, etc
Crec que les diferències són moltíssimes.
Per tal motiu el que crec necessari es establir una normativa per la nostra pàgina web.
Hi ha un apartat de REGLAMENT i és el lloc ideal per entre tots decidir la normativa
Au idò, tots a fer-hi feina. Així evitarem mals entesos!
A llocs es juguen els dosos, a llocs es juga en flor, a llocs es pot destapar les cartes, a llocs la puntuació de les cartes es fa diferent, a llocs els tots sempres són tots els punts que falten i a llocs és la diferència per acabar, etc
Crec que les diferències són moltíssimes.
Per tal motiu el que crec necessari es establir una normativa per la nostra pàgina web.
Hi ha un apartat de REGLAMENT i és el lloc ideal per entre tots decidir la normativa
Au idò, tots a fer-hi feina. Així evitarem mals entesos!
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... topic&t=13 Aqui hi ha el reglament que varem començar a elaborar. Participa-hi!
Jo sempre he jugat igual k reservada, es morta pes truc, pero kuan acabar sa jugada se mostren envits, SEMPRE, es vells juguen aixi a Sta.Maria almanco, i es vells son biblioteques amb potes, sempre ho he dit jejeje, molts de pics he tapat sa madona, si sabia k es meu company duia lamo.....
Salut!
Salut!