bueno lo primer me sap molt de greu no aver vengut al dinar i aver desepcionat a un grapat de gent que m´esperava ( o al meins aixo crec )
se que es aixi
pero sobre tot perdo en en manu ( envida ) mil perdons per no aver pogut jugar en tu, no saps es greu que me sap pero ses urgencies no es poren deixar
a tots el altres
(metget,dosmes,capdemul,gabellins,amfos,aco,rempe..,en nivell etc etc )simplement perdó....
demana mil escuses
Te varem enyorar, calico, però lo primer es lo primer... Una abraçada!
- metget
- Truquer habitual
- Entrades: 73
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
- Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada
Ixxxxxxxxxxxxxxa!!!!! en cap cas has de disculpar-te... les coses venen com venen i lo important es que prenguin per bon camí, molts d´ánims i segur que ben aviat ens veim a Pollença: amics, rialles, menjar, beure i ...TRUCS!!!
- rempellamps
- Truquer novell
- Entrades: 6
- Membre des de: dg. nov. 04, 2007 0:00
- Ubicació: Marratxi
Calicooooooo!!!!!!
Nomes ses persones amb un cor tan gran com es teu...son capaços de escriure un missatge com aquest....
Animmm...el amics...sempre estan amb tu.....
Esperam vorerte molt aviat...... campio......
IXAAAAAAA!!!!!!
Una aferrade grosse
Fins prest
Nomes ses persones amb un cor tan gran com es teu...son capaços de escriure un missatge com aquest....
Animmm...el amics...sempre estan amb tu.....
Esperam vorerte molt aviat...... campio......
IXAAAAAAA!!!!!!
Una aferrade grosse
Fins prest
CALICO!!!!!!!!!!
KE TE VA PASSAR TIO???
JOER NO VARES DONAR SEÑALS DE VIDA
en Bunker en Nivell, jo i tots mos varem quedar una altre vegada fora vorerte amb noltros
Bueno, em suposo que els teus motius deus haver tengut.
El proxim sopar encara no se si se fara a Inca o Consell pero esper vorerte per alla.
ANIMOS COMPAÑERO!!
KE TE VA PASSAR TIO???
JOER NO VARES DONAR SEÑALS DE VIDA

en Bunker en Nivell, jo i tots mos varem quedar una altre vegada fora vorerte amb noltros

Bueno, em suposo que els teus motius deus haver tengut.
El proxim sopar encara no se si se fara a Inca o Consell pero esper vorerte per alla.
ANIMOS COMPAÑERO!!