bones a tots
soc en calico, referent en es sopar de divendres,
donar las gracies a tots es que varen venir (dosmes,gabellins,amfos,metget,jonc,xame,ayayay,pirrieta
aco,vamos,cap de mul,rempellanps,monty i en juli ).
despres vengeran en collonsdepuput, en caparrut i una parella mes que me perdonin, pero no se com es diuen.
varen fer petit torneix i sense dupte es goñiadors foren:
TACHANNNNN GABELLINS I AMFOS.
tambe donar les gracies a nen monty (l´amo des bar ) i na caty.
bueno grasis a tots i fins sa proxima.
FORÇA TRUCS
SOPAR CONSELL
grasis a tu calico organitzacio perfecta, va ser un vespre molt bo i esperam repetir aquests soparets
FINS EL PROXIM
BON TRUC A TOTS
FINS EL PROXIM
BON TRUC A TOTS
Aqui hi ha certes coses per les quals puc opinar
El sopar, mel!! no hi ha queixes. La gent, tots vam riure molt i trucar com locos
ARA!! AMFOS I GABE GUANYADORS??? alaaaaaaa si en Monty (gran) i jo arrassavem!!
Ja es per que varem haver de partir...ke sinos...... xD xD jijijijijijiji
bé, idoi fins una altra.
El proxim sopar....
A POLLENÇAAAAAAAAAAAAA

ARA!! AMFOS I GABE GUANYADORS??? alaaaaaaa si en Monty (gran) i jo arrassavem!!
Ja es per que varem haver de partir...ke sinos...... xD xD jijijijijijiji
bé, idoi fins una altra.
A POLLENÇAAAAAAAAAAAAA
Gràcies calico per donar-mos a n´amfos i a jo com a guanyadors, encara que es vera que hi va haver gent que no va poder quedar fins al final i hagues pogut canviar sa cosa. Mai ho sabrem...
En qualsevol cas, torn repetir sa felicitació pes sopar, per s´organització i, especialment, per coneixer tanta gent sana i truquera.
Ah, per cert, si no vaig equivocat, calico, sa parella que tambe va venir i no has identificat son na somereta i en pipiolos, que varen venir amb caparrut i collonsdepuput. Tots plegats, uns tios estupendos. Llastima que no quedasin un poc mes.
Au, sort i peçes per dia 26!
En qualsevol cas, torn repetir sa felicitació pes sopar, per s´organització i, especialment, per coneixer tanta gent sana i truquera.
Ah, per cert, si no vaig equivocat, calico, sa parella que tambe va venir i no has identificat son na somereta i en pipiolos, que varen venir amb caparrut i collonsdepuput. Tots plegats, uns tios estupendos. Llastima que no quedasin un poc mes.
Au, sort i peçes per dia 26!
ido com diuen grasis a na somereta i en pipiolos
ES PROXIM QUEDAU UNA ESTONETE MES ( que tal una o dues hores mes ) JEJEJE
GRASIS PER VENIR
ES PROXIM QUEDAU UNA ESTONETE MES ( que tal una o dues hores mes ) JEJEJE
GRASIS PER VENIR
- metget
- Truquer habitual

- Entrades: 73
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
- Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada
Calico has demostrat ser un gran amfitrió, no podía anar millor del que va anar, peró per la próxima comvocatoria pots preparar la guitarra...
Un plaer haver conegut a tota aquesta colla de gent sana i festera, que tingueu molta salut i no necessiteu cap metge ( jo sols necessit-ho veure qualque peça de tan en tan!!! ). SALUT TENGUEM TOTS !!!
Un plaer haver conegut a tota aquesta colla de gent sana i festera, que tingueu molta salut i no necessiteu cap metge ( jo sols necessit-ho veure qualque peça de tan en tan!!! ). SALUT TENGUEM TOTS !!!