Pues si son jovenets i tant, se trata de en monty i en juli , pero en capdemul tambe es jovenet tal vegada no com ells pero casi.
Sopar molt divertit i lo que mos va costa deixa guanyar en ayayay i na pirrieta una partida perque si no es sopar le ves caigut malement, pero que hem de fer per tenir contenta a sa gent
Va ser una gran vetlada, preparatòria de lo de dia 26 a Petra.
Enhorabona calico per sa organització i un plaer per haver conegut nova gent truquera.
Salut i fins dia 26!
mmmmmmmmmmm
bueno
de segons q no dire res
es sopar de puta mara vaig disfrutar llatima q hagues de partir un poc prest pero si senyor vaig pasar molt de gust de pasar una estona amb aquets personatges.
ahhhh
q ja no hi pensava si q es vera senyor dosmes q va esser sa sort pero caxis te vaig dir q havias de canviar es nick jeje es a dir dospus q te quedaria millor
au ido salud i bons trucs
i un deu per en monty i en juli per venir i jugar sensa por,jo q les volia asustar casi me asusten a jo
mel de tot
ayayay crec que te fare cas i mirare si me puc possar es nick de dospus perque darrerament no en guany ni una fins i tot me vareu guanyar voltros (jijiji), aixo si,
mos vareu mata ben grassos i te vull donar ses grasis per deixarnos morir a sa creu (ben grassos, com toca)