Hattrick
Ya esta solucionado
Veo que esta semana me tocaba con mi enamorado,no se si lo sigues teniendo en cuenta para la copa o no,pero de todas maneras para la semana que viene ya estaremos dispuestos no a ganar porque hay mucho nivel pero si a dar un poco por saco

________
PROTEST!
BUAGGG, fa dos díes que nomes llegeisc, me llegit quasi tot el fòrum del hattric, totes les normes, m'han donat equip i no se per on putes partir. He demanat un amistós i no se ni com entrar-hi. No se si es pot anular qualque partit. no se reeees. entre que som limitat informàticament i tot el que he llegit, no se si podré començar. el meu equip es SOMHINOIS. es pot fer un partit amistós qualque vespre?? a lo millor dic una collonada.. disculpau-me. si qualqú vol fer-ne un, ja sap (sirà un desastre no se ni que pitjar) jajjajaja.
Bé, de moment ja estic apuntat....
Bé, de moment ja estic apuntat....
- UELlosetina
- Truquer habitual

- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Els partits amistosos només es juguen els dimecres de matí
Si vols arrancar bé lo que te recomanaia es que te llegesquis una guía sa página web es :
www.simontxodice.com
es bastant interessant i te va explicant com començar i que els lo que no has de fer.
Aixi i tot lo primer que has de fer es anar completant sa llicencia de manager i ja te va ensenyant un poc com començar a mourerte per les diferents opcions.
Unes de ses coses que hauràs de fer en poder es:
- Contractar un entrenador nou, ha de ser : un entrenador acceptable amb lideratge pobre o dèbil
- Elegir un tipus d'entrenament principal :defensa, jugades o anotació. JUGADES es el mes recomanable per començar.
- Dels jugadors que ara tens en plantilla només hauríes de conservar es que tenguin mínim qualque habilitat en acceptable (portería, defensa, jugades, lateral o anotació) La resta venuts i si no se venen despedits.
- Compra 3-4 jugadors joves amb mínim acceptable de la habilitat que entrenis: Hauríen de ses entre 17 i 18 anys i no massa cars màxims uns 25.000 cadascún.
- Has d'elegir una alineació en concordancia a l'entrenament que elegueixis ja que només entrenen els jugadors de la posició a entrenar.
- si entrenes jugades (que es lo més recomanable per començar) haries de jugar amb 5 homes a n'es migcamp
- De moment no contractis massa empleats
3 - 4 assistens
1 entrenador de porters
i poca cosa més
si has de menester res més ....

Si vols arrancar bé lo que te recomanaia es que te llegesquis una guía sa página web es :
www.simontxodice.com
es bastant interessant i te va explicant com començar i que els lo que no has de fer.
Aixi i tot lo primer que has de fer es anar completant sa llicencia de manager i ja te va ensenyant un poc com començar a mourerte per les diferents opcions.
Unes de ses coses que hauràs de fer en poder es:
- Contractar un entrenador nou, ha de ser : un entrenador acceptable amb lideratge pobre o dèbil
- Elegir un tipus d'entrenament principal :defensa, jugades o anotació. JUGADES es el mes recomanable per començar.
- Dels jugadors que ara tens en plantilla només hauríes de conservar es que tenguin mínim qualque habilitat en acceptable (portería, defensa, jugades, lateral o anotació) La resta venuts i si no se venen despedits.
- Compra 3-4 jugadors joves amb mínim acceptable de la habilitat que entrenis: Hauríen de ses entre 17 i 18 anys i no massa cars màxims uns 25.000 cadascún.
- Has d'elegir una alineació en concordancia a l'entrenament que elegueixis ja que només entrenen els jugadors de la posició a entrenar.
- si entrenes jugades (que es lo més recomanable per començar) haries de jugar amb 5 homes a n'es migcamp
- De moment no contractis massa empleats
3 - 4 assistens
1 entrenador de porters
i poca cosa més
si has de menester res més ....
Moltes Gràcies U.E. seguiré els consells.
i si pots baixat es hattrick control que et vendra de molt bona ajuda per fer casi tot,el trobaras a mihattrick,comunitat,programes CHPP
________
PROTEST!
________
PROTEST!
gràcies cocs. Un altre qüestió: he fet un partit amistos (hi hem perdut) però abaix posava : actitud de l'equip i tàctica. Ara n'he d fer un de lliga i a ordres del partit no veig cap lloc a on posar ni l'actitud ni la tàctica? em podríau indicar com es fa?
Gràcies
Gràcies
just damunt on posa dar instrucciones voras posa actitud equipo i tactica aixo es on fas sa alineacio,pero millor si te informes perque no las de liar i jugar patido temporada com vaig fer jo
________
PROTEST!
________
PROTEST!
- Malreventis
- Truquer asidu

- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
3ª Jornada de la 2ª Copa ENVIT
Atletico Cocotin 3 MALREVENTIS, F.C. 3
(no name) 0 NANOTRUC 3
Llosetina F.C. 1 Nottingham Presa 2
GALILEA F.C. 3 Un tal cocs 6
Així doncs hem tingut alguns partits molt emocionants aquesta jornada la qual cosa ens deixa la següent classificació:
1) Nottingham Presa 9 +16
2) MALREVENTIS, F.C. 7 +12
3) Llosetina F.C. 6 + 5
4) Atletico Cocotin 4 + 0
5) NANOTRUC 3 - 5
6) GALILEA F.C. 3 - 7
7) Un tal cocs 3 - 12
Millors golejadors:
5 Noah Claesson Nottingham Presa
4 Witold Bujak Nottingham Presa
3 Jaroslav Lietava MALREVENTIS, F.C.
3 Korneliusz Kiedrowicz Llosetina F.C.
3 Per Nilsson MALREVENTIS, F.C.
2 Francisco Sanz MALREVENTIS, F.C.
2 Frédéric Weichold Un tal cocs
Pròxima jornada:
Nottingham Presa -- ialpiriiii
NANOTRUC -- Atletico Cocotin
Un tal cocs -- Llosetina F.C.
MALREVENTIS, F.C. -- GALILEA F.C.
De moment domini de Nottingham després de la seva victòria davant Llosetina (sorpresa de la jornada).
Atletico Cocotin 3 MALREVENTIS, F.C. 3
(no name) 0 NANOTRUC 3
Llosetina F.C. 1 Nottingham Presa 2
GALILEA F.C. 3 Un tal cocs 6
Així doncs hem tingut alguns partits molt emocionants aquesta jornada la qual cosa ens deixa la següent classificació:
1) Nottingham Presa 9 +16
2) MALREVENTIS, F.C. 7 +12
3) Llosetina F.C. 6 + 5
4) Atletico Cocotin 4 + 0
5) NANOTRUC 3 - 5
6) GALILEA F.C. 3 - 7
7) Un tal cocs 3 - 12
Millors golejadors:
5 Noah Claesson Nottingham Presa
4 Witold Bujak Nottingham Presa
3 Jaroslav Lietava MALREVENTIS, F.C.
3 Korneliusz Kiedrowicz Llosetina F.C.
3 Per Nilsson MALREVENTIS, F.C.
2 Francisco Sanz MALREVENTIS, F.C.
2 Frédéric Weichold Un tal cocs
Pròxima jornada:
Nottingham Presa -- ialpiriiii
NANOTRUC -- Atletico Cocotin
Un tal cocs -- Llosetina F.C.
MALREVENTIS, F.C. -- GALILEA F.C.
De moment domini de Nottingham després de la seva victòria davant Llosetina (sorpresa de la jornada).
Partido aceptado ya 

- UELlosetina
- Truquer habitual

- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Llosetina F.C. ja té sa permanencia a VI asegurada a falta de 3 jornades.
Mem si l'any quer ve podem optar a s'ascens.
Donat aquest fet els teorics titulars podrien començar a jugar amistosos

Mem si l'any quer ve podem optar a s'ascens.
Donat aquest fet els teorics titulars podrien començar a jugar amistosos

per sa meva part dir que ja sonc matematicament campio de grup i me falta poquet per aconseguir s'ascens directe, mem si tot va be i sa proxima temporada juc a V.
Oposició pura i dura

Per la meva part vaig segon i amb possibilitats d'ascens a VI.
Enhorabona a tots!!.
Per cert, es comunica que de ascendir Nottingham s'haura de comunicar al filial MALREVENTIS F.C, que comenci a fer feina amb sa cantera...
Enhorabona a tots!!.
Per cert, es comunica que de ascendir Nottingham s'haura de comunicar al filial MALREVENTIS F.C, que comenci a fer feina amb sa cantera...
- Malreventis
- Truquer asidu

- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
He posat un ciri a la Mare de Déu de Lluc (i aquesta no sol fallar) perque Nottingham no quedi entre els dos primers al manco fins que jo no pugui pujar
Si ho fas, impugnaré la teva lliga