Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Ya esta solucionado :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: Veo que esta semana me tocaba con mi enamorado,no se si lo sigues teniendo en cuenta para la copa o no,pero de todas maneras para la semana que viene ya estaremos dispuestos no a ganar porque hay mucho nivel pero si a dar un poco por saco :lol: :lol: :lol: :lol:
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

:uep: :uep: :uep: :uep:

________
PROTEST!
gladiator
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 39
Membre des de: ds. oct. 20, 2007 0:00

BUAGGG, fa dos díes que nomes llegeisc, me llegit quasi tot el fòrum del hattric, totes les normes, m'han donat equip i no se per on putes partir. He demanat un amistós i no se ni com entrar-hi. No se si es pot anular qualque partit. no se reeees. entre que som limitat informàticament i tot el que he llegit, no se si podré començar. el meu equip es SOMHINOIS. es pot fer un partit amistós qualque vespre?? a lo millor dic una collonada.. disculpau-me. si qualqú vol fer-ne un, ja sap (sirà un desastre no se ni que pitjar) jajjajaja.
Bé, de moment ja estic apuntat....
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Els partits amistosos només es juguen els dimecres de matí

Si vols arrancar bé lo que te recomanaia es que te llegesquis una guía sa página web es :

www.simontxodice.com

es bastant interessant i te va explicant com començar i que els lo que no has de fer.

Aixi i tot lo primer que has de fer es anar completant sa llicencia de manager i ja te va ensenyant un poc com començar a mourerte per les diferents opcions.

Unes de ses coses que hauràs de fer en poder es:
- Contractar un entrenador nou, ha de ser : un entrenador acceptable amb lideratge pobre o dèbil

- Elegir un tipus d'entrenament principal :defensa, jugades o anotació. JUGADES es el mes recomanable per començar.

- Dels jugadors que ara tens en plantilla només hauríes de conservar es que tenguin mínim qualque habilitat en acceptable (portería, defensa, jugades, lateral o anotació) La resta venuts i si no se venen despedits.

- Compra 3-4 jugadors joves amb mínim acceptable de la habilitat que entrenis: Hauríen de ses entre 17 i 18 anys i no massa cars màxims uns 25.000 cadascún.

- Has d'elegir una alineació en concordancia a l'entrenament que elegueixis ja que només entrenen els jugadors de la posició a entrenar.
- si entrenes jugades (que es lo més recomanable per començar) haries de jugar amb 5 homes a n'es migcamp

- De moment no contractis massa empleats
3 - 4 assistens
1 entrenador de porters
i poca cosa més

si has de menester res més ....

:wink: :wink:
gladiator
Truquer novell
Truquer novell

Moltes Gràcies U.E. seguiré els consells.
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

i si pots baixat es hattrick control que et vendra de molt bona ajuda per fer casi tot,el trobaras a mihattrick,comunitat,programes CHPP

________
PROTEST!
gladiator
Truquer novell
Truquer novell

gràcies cocs. Un altre qüestió: he fet un partit amistos (hi hem perdut) però abaix posava : actitud de l'equip i tàctica. Ara n'he d fer un de lliga i a ordres del partit no veig cap lloc a on posar ni l'actitud ni la tàctica? em podríau indicar com es fa?

Gràcies
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

just damunt on posa dar instrucciones voras posa actitud equipo i tactica aixo es on fas sa alineacio,pero millor si te informes perque no las de liar i jugar patido temporada com vaig fer jo :doh: :doh:

________
PROTEST!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

3ª Jornada de la 2ª Copa ENVIT

Atletico Cocotin 3 MALREVENTIS, F.C. 3
(no name) 0 NANOTRUC 3
Llosetina F.C. 1 Nottingham Presa 2
GALILEA F.C. 3 Un tal cocs 6

Així doncs hem tingut alguns partits molt emocionants aquesta jornada la qual cosa ens deixa la següent classificació:

1) Nottingham Presa 9 +16
2) MALREVENTIS, F.C. 7 +12
3) Llosetina F.C. 6 + 5
4) Atletico Cocotin 4 + 0
5) NANOTRUC 3 - 5
6) GALILEA F.C. 3 - 7
7) Un tal cocs 3 - 12

Millors golejadors:

5 Noah Claesson Nottingham Presa
4 Witold Bujak Nottingham Presa
3 Jaroslav Lietava MALREVENTIS, F.C.
3 Korneliusz Kiedrowicz Llosetina F.C.
3 Per Nilsson MALREVENTIS, F.C.
2 Francisco Sanz MALREVENTIS, F.C.
2 Frédéric Weichold Un tal cocs

Pròxima jornada:

Nottingham Presa -- ialpiriiii
NANOTRUC -- Atletico Cocotin
Un tal cocs -- Llosetina F.C.
MALREVENTIS, F.C. -- GALILEA F.C.

De moment domini de Nottingham després de la seva victòria davant Llosetina (sorpresa de la jornada). :mrgreen:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Partido aceptado ya :ditr:
Imatge
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
Ubicació: Inca

Llosetina F.C. ja té sa permanencia a VI asegurada a falta de 3 jornades.

Mem si l'any quer ve podem optar a s'ascens.

Donat aquest fet els teorics titulars podrien començar a jugar amistosos :few: :few: :few: :think: :think:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Imatge
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

per sa meva part dir que ja sonc matematicament campio de grup i me falta poquet per aconseguir s'ascens directe, mem si tot va be i sa proxima temporada juc a V.
Oposició pura i dura
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Per la meva part vaig segon i amb possibilitats d'ascens a VI.

Enhorabona a tots!!.

Per cert, es comunica que de ascendir Nottingham s'haura de comunicar al filial MALREVENTIS F.C, que comenci a fer feina amb sa cantera...
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

He posat un ciri a la Mare de Déu de Lluc (i aquesta no sol fallar) perque Nottingham no quedi entre els dos primers al manco fins que jo no pugui pujar :no: :no: Si ho fas, impugnaré la teva lliga :xx: :xx: <:o)>
Respon