per mestre cobrador

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

ponseti ha escrit:Mem jo entenc això d que si sa gent de ccr no renova hi haura menys doblers i això sen pot anar al garete..., però lo que jo volia dir és que si lo que voleu és que vengui gent a ccr perquè no teniu gent amb qui jugar, pensau que hi ha gent de cafè que ja paga i tanmateix no ve, s´estima més juga a cafè, i si lo que voleu és recaudar gent per jugar allà, vos trobareu amb gent a ccr de sa que voltros vos vareu voler allunyar, en certa manera els obligareu a venir a jugar allà, i a jo sincerament es numero de taula on seg o sa sala a sa que jug més igual, lo que m´importa és jugar amb sa gent que m´ho pas be, osigui que tant me dóna, jo ho dic per voltros, pensau que hi haurà persones que una vegada s´hagin vistes obligades a pagar uns diners els hi serà igual tornar a abandonar partides, ells acaben ses que lis interesen i això tb ho faran allà i de ses que els hi doni la gana fugiran, i seran igual de mal educats, per això dic que no me pareix una bona solució per voltros que sou és que jugau allà per qualque cosa

No sé, això és un puta lio, jo ja no me vull menjar més es cap que jo mo pas molt be aqui, així que men vaig a fer un truquet, ale ale
permi aki esta es fallo k xerres de voltros i noltros :scratch: :scratch: :scratch:
ke no som tots iguals ? :think: :think: :think:
no venim aki a jugar a truc ? :think: :think: :think:
no entiendo xd :study: :study:
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 181
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

bueno ido jo dir sa meva,

si jo he de renovar i no puc jugar pq no hi ha gent pues no renovare i com jo crec k molta gent...Si a les sales cafe puc competir pues entrare a cafe i jugare a cafe...total m'haure ahorrat 30 euros amb s'any i jugare amb practicament la mateixa gent k antes al ccr.Ancara que ens digueu que noltros ens em allunyat i ancara que deixeu els patits politics de l'oposicio (que trop un doi i des grosos!)Aqui domes hi ha una solucio..o deixar el ccr i que n'obrador no pugui mantenir akesta web...o llevar es grii i que si la gent vol jugar i competir paguin com noltros

:salut:
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Ponseti, aixo que dius que al CCR a la llarga passarà com a les generals, que sa gent començarà a abandonar partides, insultar, etc, no es així, ja que al CCR hi ha unes normes de convivencia molt clares, amb sancions, i fins i tot exclusions, que fins ara no hem hagut d'aplicar mai, ja que el comportament de la gent ha estat exquisit.

Si una persona fa trampos, insulta, abandona partides, etc, s'el pot expulsar, i està comprovat que sa gent no pagarà 30 euros per fer trampes i coses rares.

Jo crec que sa gent que no ha provat es CCR, o ho ha provat poc, s'ha sentit una mica discriminada, ja que sempre que entres a una comunitat al principi costa d'entrar, a tots mos ha passat, però estic segur que si sa gent persisteix, s'acaba integrant, i estic segur que vos sentirieu igual de be que al café, no en tenc cap dubte.

No estic d'acord que els que jugam al CCR seguem massa serios, supòs que com per tot, hi ha de tot.

Jo estic convençut que es problema es el GRI, que a més t'obliga a jugar cada dia si no vols anar baixant, per lo cual pens que no reflexa sa realitat sobre qui es millor.

De totes maneres m'agradaria donar ses gràcies a tots els qui estau participant a n'aquest fil, ja que segurament d'aquí sortirà el futur de Retruc.net.
Imatge
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

lafaltaenvide ha escrit:Agafant la idea d'en gutii
Propose, de les dos sales generals que hi han,
es podia deixar una sense gri ni res, per trencar ma la gent nova o per qui no vullga colaborar economicament amb la pagina.
I l'altra sala es podia deixar per competir amb clasificacio gri,
amb unes cuotes mes reduides que les de ccr, aixo ja els administradors que ho pensen.

Es una solució per fer que tots colaborem i cada un trie a que vol jugar.

P.D. De totes maneres vull deixar una reflexió per tots aquells que els va mal pagar 30 Euros anuals.

Donem per suposat que qui juga a retruc.net te edat per jugar a consevol joc de playstaion o wii o xbox. Be, un joc per consevol d'aquestes consoles val de miga 50 Euros mes o manco i gaudixes dell com a maxim un parell de mesos, fins que tel acabes o el aborreixes.
Retruc.net te dona un any de diversió i a la meitad de preu.!!!!! :||:

Tinc o no rao :||: :think:
ponseti ha escrit:No se si és una comparació encertada però per exemple si tu tens un VIP d´una discoteca el qual t´aporta una sèrie d´avantatges respecte a nels altres que no el tenen, si un dia vas a aquesta discoteca i te la trobes buida, pués a te´n vas a ca teva o te´n vas a una altra on hi hagi gent. Si després d´un temps la discoteca que t´aporta avantatges està sempre buida crec q sa solució està en canviar ses característiques de sa que no funciona en lloc de voler fer desaperèixer les condiciones de les que si que funcionen... per què canviar algo que va be????
Si, tens rao, ara be, parat a pensar.
Si resulta que si a la sala vip deixen de anar tots i la consecuencia esque sense sala vip han de tancar la discoteca?. D'eixa manera perden tots no creus? :think:
Per lo que dius dels jocs... com se nota q no emplees molt l'emule... jejejejejeje :few:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

MoLLeRo ha escrit:
Per lo que dius dels jocs... com se nota q no emplees molt l'emule... jejejejejeje :few:
jajajajaja, si sapigueres que tinc la psp la play2 la wii i la nds i encara no he gastat ni un duro en jocs i ne tinc mes de 200 :mrgreen:
Imatge

Amunt Sempre!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

lafaltaenvide ha escrit:
MoLLeRo ha escrit:
jajajajaja, si sapigueres que tinc la psp la play2 la wii i la nds i encara no he gastat ni un duro en jocs i ne tinc mes de 200 :mrgreen:

Ostia Pedro, t'ha fet un...

ZAS!!!!! EN TODA LA BOCA :study: :lol:
Imatge
MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

lafaltaenvide ha escrit:
MoLLeRo ha escrit:
TE DENUNCIARÉ PER PIRATILLA!!!!!!!!!! jajaja
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Bones!
Mare meva quina panxada de llegir que m'he pegat, i això que feia dos dies solament que no llegia...
Mirau, la majoria de gent sol tenir peressa de llegir, sobre tot si no llegeix cada dia el forum, som tants i escribim tant que la cosa s'allarga, si pensem que la majoria de nosaltres entrem aquí quan tenim un moment, per no pensar en res, repetesc NO PENSAR EN RES, ja que la feina i la vida quotidiana ja ens estressa molt, creis que un que te una hora la passa llegint res del que deim? Per tant, no crec que ens hagi de saber greu que la gent no estigui pendenta de res, ja que molta gent no sap que mantenir la pàgina costa diners... A un dinar, en collonsdepuput ens va explicar que si se pagaben 30€ anuals podiem ajudar a que la pàgina sortis envant, un altre dia a na Monja, li vaig explicar el mateix, i ja veis, totes dues paguem la quota per ajudar, no per jugar a ccr.
Jo crec que aquí la discussió va per dos camins:

-El primer que la gent es faci de ccr per ajudar economicament
-El segon que hi ha queixes de que a ccr es juga poc.

El mes important es que es pugui ajudar economicament, per tant, jo proposso que si quan esteim a ccr jugant, aprofitem per explicar als mes asiduus a retruc el tema, hi hauria gent disposada a pagar, ja que no ens enganem, el "boca a boca" es la forma mes ràpida i segura de que tothom s'asabenti del que succeix, i perquè no, igual la cosa s'animaria.La gent entrem a jugar una estona i no ha tenir que pensar amb que es pot ajudar- al menys la majoria- ja que segurament tenen a bastament amb els problemes diaris i tenen la pàgina com a una distracció i un "escape" i no sap ni que es cou per el forum. Per tant si es va diguent a la gent que juga a veure si estaria dispossada a pagar alguna quota anual, segurament ens trobariem alguns que ho farien, per provar no perdem res!

En quant al segon tema, no es pot obligar a ningú a jugar a ccr, i no perquè ens llevin el gri ens alentau a anar allà, mirau, es vera que a ccr es solen acabar les partides, però no es suficient alicient per venir a jugar per allà, sincerament no vull ofendre a ningú, però si s'aconsegueixen diners per sustentar la pàgina, que dona mes a on es vulgui jugar?

Dit tot això i sense voler ofendre a cap persona de retruc, m'oferesc voluntaria per anar explicant el problema, però no oblideu també les paraules d'en Gutii, molts son estudiants i segur que no els deixen diners per fer el que volen.
:salut:
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 181
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

serball: au a dormir
nauj: serball
caimarienca: si faras be
nauj: ets un puta subnormal d coons d porc eh!
caimarienca: aixo es n'amun o en sone   
riu: seu rendit al meu joc
serball: sisisis
caimarienca: i tu tmbe
nauj: qin puta subnormal!
o_fabuloso: soc amunt
cego:    
o_fabuloso: sempre ho he dit
serball: mira la t a nes mirall
caimarienca: jajaja
cego: bones
serball: niñato
cego: no dormiu o què?
nauj: niñato tamare puta pur!
caimarienca: ido mira si ten vas a fer de pur per valencia
morientes: mare de deu senyor    
o_fabuloso: apreneu del gran mestre
nauj: si, saltra puta batzol!
caimarienca: jajajaja
cego: redeu
o_fabuloso: calla golfa caima
caimarienca: jja
caimarienca: *Ç)
caimarienca:    
nauj: qina troba dentabants!
caimarienca: me rindo a tus piesssssssssssss
caimarienca:    
o_fabuloso: aixo heu de fre
caimarienca:    
cego: què passa ací?
caimarienca:    
o_fabuloso: alabarme e idolatrame
caimarienca:    
caimarienca: visca el cafeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
cego: jajja
caimarienca: aixo es lo k hi troben!!!!!!!!!!!!!!!!oleeeeeeeeeeeeeee
cego: i es truc
caimarienca: visca el griiiiiiiiiiiii
caimarienca:    
caimarienca:    
caimarienca:    
morientes:    
morientes: fiestaaaaaaaaaa
cego: jajaja
caimarienca: visca n'amunt i es niñatos com ell   
cego: estu locos
caimarienca:    
caimarienca:    
caimarienca: oileeeeeeeeeeeeeeee
caimarienca:    
morientes: fiestaaaaaaaaaaaaaaa
cego:    
caimarienca: visca retruc.net i el puta grii
caimarienca:    
caimarienca:    
cego: no jugueu o sols parleu?
caimarienca: macagon sa puta
morientes: nomes remugam
caimarienca:    
caimarienca:    
cego:    
morientes: i na caima blasfema    
caimarienca: macagonsaputa
caimarienca:    
morientes: bueno ale a tornar al ccr    
caimarienca: VISCAAAAAAAAAAAAAAAAA   
caimarienca: aixo es el cafeeeeeeeeee   
caimarienca: k guayyyyyyyyyy
morientes: semblo una pilota de ping pong
caimarienca: 4 niñatos
morientes: uns dies aqui
caimarienca:    

++++++++++++++++++++

AI DEU MEU SANT SI NOLTROS EM DE PAGAR PER MANTENIR AKESTA GENTETA ESTEIM BEN ARREGLATS :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
Madri
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 29
Membre des de: dt. jul. 08, 2008 0:00

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O !!! :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: !!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: !!! ¡¡¡ BONA NIT A TOTS!!! :ssh: :ssh: :ssh: :ssh:
ponseti
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 70
Membre des de: dt. des. 04, 2007 0:00
Ubicació: llucmajor

entoniet en cap moment he volgut fer distincions entre uns i altres només ho dic per referir-me a sa gent que juga a un lloc o a s´altre, no crec q n´hi hagi de millors ni de pitjors, ni molt menos!!!! i sa veritat crec q sa millor manera d´aclarir això seria aprofitar una de ses trobades i xerrar-ne tranquilament perquè per aqui a vegades (jo sa primera) pots interpretar malament ses coses, i pentura d´aquest tema aniria be xerrar-ne en persona, ale bona nitttttttttttttt
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Bon dia a tots i a totes,

Segurament, despres de seguir aquest fil i no poder escriure res fins a dia d'avui, crec que vos donaré la meva opinio:
Com pocs de voltros me coneixeu, soc usuari de les sales generals i no de CCR. Una de les raons per la qual cosa no soc de CCR, es que no tenc molt de temps per jugar, i moltes de vegades quan entr, nomes mir les partides, l'altre rao es que sent del CCR a jo, particularment no m'aporta cap benefici.
Ara be, si deis que si no hi ha gent que s'apunti al CCR, a llarg termini la pàgina podrà desapareixer, jo propost (que segur que ningú li fara cas, i ho entendre...):

1. Un mes de prova per poder jugar dins la sala del cafe, passat aquest mes, pagar una quota anual (15€), semestral(10€), trimestral (5€) minima per poder seguir jugant. Tot això, tenint amb compte els filtres de seguretat a l'hora de donar d'alta un usuari.
2. Per tenir més avantatges, (que com he dit abans, per jo no son avantatges) i fer-se del CCR i pagar una quota una mica mes alta (30€).

Amb tot això que podriem eliminar:
1. Gent que només entre per fotre.
2. Tanta de gente que deis que hi ha a retruc.net, quants de voltros no te doble o inclus triple identitat? Ido, fora, tots una o a pagar les identitats que volgueu tenir. Així sabriem realment quanta de gent som.

Esper no haver ofés a ningú, i com a minim haver aportat qualque idea. Que tengueu un bon dia!!!!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

Propos que fagem una cuota:
Per cada nick que es registri a partir de ara: 5€
Si volen jugar a ccr un any 30 €, mitj any 15 € i tres mesos 7'50€!
Així la gent aportaria, i o proverien crec jo, i d'aquesta manera fariem una mica de caixa!
Pero si voleu acollonar a nu de cafè, i que la gent possi doblers el que faria jo seria:
Que entri n'obrador a la sala de cafè, amb el seu nick de obrador, i la gent dira: betuaredell n'obrador! i vagi posant.
Amics males noticies... i tothom 8O 8O 8O 8O 8O
Ai deu meu.
I comque alla no saben res dir:
Aurem de tencar la pag si no aportam entre tots una cantitat.
aixi a tothom li pegara gota! o com a minim als meus amics! :mrgreen:
Que conti la situació de la pag. i tal
I feim un debat obert alla.
Crec que seria una manera de informal-los a tots, ja que aqui, al forum tansols en som uns cuants.
I no sabem el que opinen tots!
Tampoc es anar alla a escoltar la opinio de els de cafè, que jo hem consider usuari de cafè antes que de CCR, aunque ara intent jugar mes a CCR, pero el que podriem fer es que si veuen el nick obrador, acompanyat de els nicks de el top 10 que veuen sempre a la esquerra diran: uep, algo passa!
i prestaran atenció.
podem dir els avantatjesm que te jugar al ccr, la diiversio que hi ha alla.
i que si no pagan auran de tencar cafè, llevar el grii, i si no paguen els 30€ ja no tendra tanta motivació de jugar-hi, pero si ara paguen uns 5 €, i es quieden aixi, tranquils ja no passara res.
Pero si no els paguen ara alomillor cafè passa per ull. i si despres volen classificació en tindran que pagar 30€.
i dir que tots els que paguin 5 €, si despres es volen apuntar a CCR, tansols en pagaran 25!
Així sera com si pagassin!
I tots aquells que paguin els 5€, podriem dir que serien els retruquitos! o retruquers! o truquitos!
I al menú que poses:

Menú
· Home
· Classificacions
· Compte Club Retruc
· El meu perfil
· Enllaços d'interès
· Fòrum de discussió
· Galeria d'imatges
· La vostra opinió
· Llista d'usuaris CCR
· Llista d'usuaris inscrits
· Llista de retruquers
· Queixes
· Recomana'ns
· Retruc
· Torneig

IDO AIXÒ!
SALUT I RADICALISME!

TOTS SOM RETRUC.NET!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Guti, no crec que si n'obrador entre a la sala del cafe pugui arreglar res. Això s'hauria de posar la pagina principal i quan qualcu entri, que sapiga el que hi ha....

Ja que hi som, podriem fer una assemblea per decidir-ho (com el real madrid, però sense fer trampes!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3140
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Yeeep! veig que comencen a sortir moltes propostes, jo vaig apuntant les que consider més importants: com deia en jocfora una mica més amunt: GRÀCIES A TOTS PER LES APORTACIONS.

No cal dir que la majoria de vosaltres teniu tota la raó, totes les postures que apareixen per aquí són coherents i totalment legítimes.

Vaig comentant una mica les propostes que surten:

Pacotorres, pràcticament impossible controlar el nicks nous, crec que no seria possible fer que es jugas un mes gratis i a partir del mes fer pagar, a més tampoc és la filosofia de la web. Cafè gratis.

Gutii, amb el que hem dit ja tenc idees per promocionar millor el CCR a les sales generals, crec que no farà falta que jo entri amb el megàfon :mrgreen: lo de les dues categories de "socis" no em pareix mala idea, però s'ha de rovegar una mica, em pareixeria bé uns CCR "vip" i uns "suporters" i sobretot el que s'ha de cercar són formes de que més fàcilment puguin abocar els 5 o 10€... ja dic s'ha de rumiar molt això

Copes, gràcies per l'aportacio. Evidentment que el 90% dels usuaris els interessa ben poc el que es distuteix aquí ni com funciona retruc.net ni res de tot això. És massa clar també que un usuari CCR ha de poder jugar on vulgui, i evidentment no està oligat a jugar a les sales CCR. En una cosa també tens tota la raó: el boca boca crec que és el sistema millor per fer saber les coses (crec que algú també ja ho havia dit).

Per mi hi ha 2 tipus d'usuaris que paguen, aquestes postures es veuen clarament diferenciades en aquest mateix fil:

- Els usuaris que són conscients que és necessari donar suport econòmic a retruc.net i paguen els 30€ però no els fa falta jugar a les sales CCR o que prefereixen jugar al cafè.

- Els que volen jugar més tranquils i aprofitar totes les avantatges de la web. Aquests usuaris són els que es queixen de que no poden jugar a les sales CCR perquè no hi ha gent, i clar, han "pagat" per un servei que no obtenen. Aquest problema és el que estam discutint aquí bàsicament.

És per això que la meva opinió és que si aconseguim fer més CCR que puguin i vulguin jugar a les sales CCR es produirà l'efecte bola de neu (no sé qui ho havia dit), més gent per jugar, més gent que hi voldrà jugar i així, tots estarem més contents. retruc.net no està en crisi econòmica, per tant tenim un cert marge de maniobra per facilitar l'accés al CCR amb el tema d'abaixar tarifes, fer ofertes, etc...

Resumint les accions que s'estudiaran i intentaran aplicar

- Més publicitat de CCR dins les sales generals
- Estudiar la possibilitat de jornades de portes obertes
- Estudiar la possibilitat d'afegir un "compte reduït" CCR (més complicat i a llarg termini)
- Intentar organitzar més tornejos i activitats a la web pels usuaris CCR
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
Bloquejat