permi aki esta es fallo k xerres de voltros i noltrosponseti ha escrit:Mem jo entenc això d que si sa gent de ccr no renova hi haura menys doblers i això sen pot anar al garete..., però lo que jo volia dir és que si lo que voleu és que vengui gent a ccr perquè no teniu gent amb qui jugar, pensau que hi ha gent de cafè que ja paga i tanmateix no ve, s´estima més juga a cafè, i si lo que voleu és recaudar gent per jugar allà, vos trobareu amb gent a ccr de sa que voltros vos vareu voler allunyar, en certa manera els obligareu a venir a jugar allà, i a jo sincerament es numero de taula on seg o sa sala a sa que jug més igual, lo que m´importa és jugar amb sa gent que m´ho pas be, osigui que tant me dóna, jo ho dic per voltros, pensau que hi haurà persones que una vegada s´hagin vistes obligades a pagar uns diners els hi serà igual tornar a abandonar partides, ells acaben ses que lis interesen i això tb ho faran allà i de ses que els hi doni la gana fugiran, i seran igual de mal educats, per això dic que no me pareix una bona solució per voltros que sou és que jugau allà per qualque cosa
No sé, això és un puta lio, jo ja no me vull menjar més es cap que jo mo pas molt be aqui, així que men vaig a fer un truquet, ale ale
ke no som tots iguals ?
no venim aki a jugar a truc ?
no entiendo xd