Bàsicament s'han encarit els preus dels jovenets degut a que amb el sistema nou de canterans és molt dificil treure algo bò!! I els que treuen algo potable amb el sistema antic se forren. (pu... J_Jaume!!!)
Jo estic bastant desencantat i darrerament no faig més que despotricar.
La meva opinió és que el nou sistema és una merda. M'estic referint a treure bons jugadors amb els que poder fer un dobleret o entrenar. Alomillor lo que necessita és molt de temps i vaig equivocat... qui sap!
Ara que més entretengut i divertit i que pots fer lligues i tot això si que ho és però a mi això me la bufa bastant.
En el teu cas, inverteixes en sistema antic, m'equivoc?
bé que fas!!! jo es per lo molt que se torba, que si no ja m'hagués canviat al sistema antic un altre pic.
Pq això si, te torbaràs bastaaant a arribar a tenir el planter en excel·lent. Totduna en poder inverteix 20.000, notaràs sa diferència.
Hattrick
Jo no vaig fer equipo de juvenils... no n'he tengut mai. Vaig seguir amb sa cantera antiga.... 20.000 com sempre...
Aquesta setmana m'ha surtit un paquete de 17 anys que tenia notable de pases i res pus i me le venut per 70.000!!!! jojojo .L'any passat ni tels compraven a aquests.
Verassa supòs que amb so temps cada vegada surtiran més bons... Passa que molts equipos que no havien invertit un centim mai ara tenen un ojeador i se pensen treure cracks cada setmana... (seria una injusticia).
jo duc invertint 20.000 desde fa 5 o 6 temporades i fijo que duc saldo negatiu... m'ha costat més de lo que he tret. Això si, si segueix es mercat igual aviat rescabalaré!
Aquesta setmana m'ha surtit un paquete de 17 anys que tenia notable de pases i res pus i me le venut per 70.000!!!! jojojo .L'any passat ni tels compraven a aquests.
Verassa supòs que amb so temps cada vegada surtiran més bons... Passa que molts equipos que no havien invertit un centim mai ara tenen un ojeador i se pensen treure cracks cada setmana... (seria una injusticia).
jo duc invertint 20.000 desde fa 5 o 6 temporades i fijo que duc saldo negatiu... m'ha costat més de lo que he tret. Això si, si segueix es mercat igual aviat rescabalaré!
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Efectivament Verassa, sistema antic. Et fare cas i tot d'una que pugui canviare sa inversió. Bud, 5 o 6 temporades? Dios... bueno, ja vorem de moment anirem invertint.
Jo duc 5 o 6 temporades... però per pujar a exel·lent no se necessita taant. Jo càcul que una temporada i mitja si no ho han canviat.Malgaroth ha escrit:Efectivament Verassa, sistema antic. Et fare cas i tot d'una que pugui canviare sa inversió. Bud, 5 o 6 temporades? Dios... bueno, ja vorem de moment anirem invertint.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Amb so tema d'es juvenils a mi me va bastant bé, sistema antic. Trec qualque peseta que val la pena n'he venut qualqún fins a 450k i només fa mitja temporada que el tinc a excelent.
Per pujar a excelent va estar més o manco una temporada, però lo que me va dir en Verassa, que a notable ja pots començar a treure qualque porteret venedor. Així s'inversió no se fan tant cara.
Per pujar a excelent va estar més o manco una temporada, però lo que me va dir en Verassa, que a notable ja pots començar a treure qualque porteret venedor. Així s'inversió no se fan tant cara.
- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Aquest Malgarotti va com una moto d'ençà que va ficar entrenador notable... a veure si en acabar sa temporada jo també hi puc pegar el bot... que tinc la sensació d'anar sempre a remolc (de fet hi vaig). Com que ara té duros l'amo i la cosa li pinta bé... amés que aquesta temporada tots li han acotat es cap i va per hattrick fet un dandy es tio. I l'any que ve a IX que o m'equivoc o em sembla que és fins i tot més fàcil pujar, perque a X com fallis un pic després has de ser una capoladora per fer 1º.
Estic destrossat, em passo la vida real pagant com un burro (igual que la majoria majoritària) i amés particip a un joc on no aturo de pagar com un loco.
Canvi de tema, qualcú de vosaltres ha sentit parlar del projecte HAARP americà? qué trobau? (sé que m'he anat per pataneres però ho vaig cercar arrel de la tormenta de dijous passat). Afectarà lo del control climàtic a HATTRICK, perque si és així demanaré que li enviin un cap de fibló al meu proper rival, que me jugo l'ascens!!
Estic destrossat, em passo la vida real pagant com un burro (igual que la majoria majoritària) i amés particip a un joc on no aturo de pagar com un loco.
Canvi de tema, qualcú de vosaltres ha sentit parlar del projecte HAARP americà? qué trobau? (sé que m'he anat per pataneres però ho vaig cercar arrel de la tormenta de dijous passat). Afectarà lo del control climàtic a HATTRICK, perque si és així demanaré que li enviin un cap de fibló al meu proper rival, que me jugo l'ascens!!
Lo que puguis llegir del projecte Haarp, multiplica-ho per 2. Aquests yankis estan trabucats. Per que mos entenguem, han fet un microones a lo bisti. Freqüències d'ona curta a lo bisti alliberades a l'atmósfera i au, a utilitzar els elements meteorològics com a armes... Si és vera i son capaços de controlar-ho, fotut ho tenim...
Asusta lo de's HAARP eeh? jeje, imaginau-vos lo que no conten! Jo com a humil persona que me passat 5 anys estudiant ones.... puc dir... que qualsevol cosa me crec.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
- Malreventis
- Truquer asidu
Els meus sogres són conradors de tota la vida i l'altre dia arrel del cap de fibló que diuen, encara que jo crec que era fins i tot un poc més que això, els vaig mig dir això des HAARP i maleida la gràcia, la cara que se'ls va quedar a la pobre gent i amb raó. Un conrador és un altre món, encara entenen la vida com fa 30 anys, i allà va. Pensau lo dur que és per aquesta generació que no tenia res i que han assistit a un caramull de canvis tecnològics però el que segur que no es pensaven mai era que es podria manipular el clima.
Hattrick 
Bé, ho edit, què putes, xerrau de lo que volgueu, qui sóc jo ara per dir o deixar de dir.
Besos

Bé, ho edit, què putes, xerrau de lo que volgueu, qui sóc jo ara per dir o deixar de dir.
Besos

au au, reconduirem el fil
que vos pareix sa meva nova perla???
Pedro Vera (159082169)
26 anys i 99 dies, pobre forma, saludable
Un noi polèmic que és estable i honest.
Té un nivell pobre d'experiència i insuficient de lideratge.
Proper aniversari: 24/10/2007
Nacionalitat: Chile
Índex del total de qualitats (TSI): 1 250
Sou: 540 €/setmana inclou un 20% extra
Propietari: Cumxot Team
Resistència: acceptable Porteria: desastrós
Creativitat: dèbil Passades: notable
Extrem: dèbil Defensa: pobre
Anotació: notable Pilota aturada: dèbil
i amb aquest que ja tenia tenc una "booona" davantera!!
Pedro Vera (80025288)
28 anys i 104 dies, notable forma, saludable
Un noi polèmic que és tranquil i honest.
Té un nivell pobre d'experiència i acceptable de lideratge.
Especialitat: Ràpid
Proper aniversari: 19/10/2007
Nacionalitat: España
Índex del total de qualitats (TSI): 690
Sou: 430 €/setmana
Resistència: acceptable Porteria: horrible
Creativitat: insuficient Passades: insuficient
Extrem: pobre Defensa: pobre
Anotació: acceptable Pilota aturada: dèbil
PD: Pels qui no em coneixen, en meu nom real, no fa falta dir quin és xDD
li falta s'Obrador al final com el nostre patró, però això ja no ho puc trobar.

que vos pareix sa meva nova perla???

Pedro Vera (159082169)
26 anys i 99 dies, pobre forma, saludable
Un noi polèmic que és estable i honest.
Té un nivell pobre d'experiència i insuficient de lideratge.
Proper aniversari: 24/10/2007
Nacionalitat: Chile
Índex del total de qualitats (TSI): 1 250
Sou: 540 €/setmana inclou un 20% extra
Resistència: acceptable Porteria: desastrós
Creativitat: dèbil Passades: notable
Extrem: dèbil Defensa: pobre
Anotació: notable Pilota aturada: dèbil
i amb aquest que ja tenia tenc una "booona" davantera!!
Pedro Vera (80025288)
28 anys i 104 dies, notable forma, saludable
Un noi polèmic que és tranquil i honest.
Té un nivell pobre d'experiència i acceptable de lideratge.
Especialitat: Ràpid
Proper aniversari: 19/10/2007
Nacionalitat: España
Índex del total de qualitats (TSI): 690
Sou: 430 €/setmana
Resistència: acceptable Porteria: horrible
Creativitat: insuficient Passades: insuficient
Extrem: pobre Defensa: pobre
Anotació: acceptable Pilota aturada: dèbil
PD: Pels qui no em coneixen, en meu nom real, no fa falta dir quin és xDD
li falta s'Obrador al final com el nostre patró, però això ja no ho puc trobar.

I aixó son les característiques reals d'en:
Pedro Vera (696969169)
super vell, fatal de forma, alcohòlic
Un noi camorrero que és estable i un poc cabronet.
Té un nivell que se les sap totes d'experiència i no comanda ni a ca seva.
Proper aniversari: 30/02/08
Nacionalitat: Sa pedania de s'Horta
Índex del total de qualitats (TSI): 0.50
Sou: un sac de garroves banyades + un 20% per ser així com és
Resistència: acceptable (sol agafar unes bones sol·leres) Porteria: bastant magret
Creativitat: no en té ni idea, no pensa Passades: un puta desastre
Extrem: bastant extremista Defensa: no defensa lo seu
Anotació: pse pse.. Pilota aturada: la deixa allà mateix, aturada
Pedro Vera (696969169)
super vell, fatal de forma, alcohòlic
Un noi camorrero que és estable i un poc cabronet.
Té un nivell que se les sap totes d'experiència i no comanda ni a ca seva.
Proper aniversari: 30/02/08
Nacionalitat: Sa pedania de s'Horta

Índex del total de qualitats (TSI): 0.50
Sou: un sac de garroves banyades + un 20% per ser així com és
Resistència: acceptable (sol agafar unes bones sol·leres) Porteria: bastant magret
Creativitat: no en té ni idea, no pensa Passades: un puta desastre
Extrem: bastant extremista Defensa: no defensa lo seu
Anotació: pse pse.. Pilota aturada: la deixa allà mateix, aturada

- Malreventis
- Truquer asidu

Hombre, no és sa primera vegada que ho sent. Però segons tenc entés, després la forma baixa en picat, i tarda molt en pujar. Alerta a n'es darrer partit no te passàs un de nou (deu no ho vulgui).Malreventis ha escrit:he hagut de tirar l'entrenament d'aquesta setmana al 50% per tal de poder-lo pujar. Crec que aquest es un bon tema de debat, ¿qué trobau?
Molta sort per tots, que jo també estic així així per poder pujar (molt mal de fer crec).
Salut