Proposta. nota devora es nom i puntuació.
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Mafalda, això possiblement sigui perquè no has jugat contra ell. Fa poc es va activar aquesta opció: si no has jugat contra una persona, no li pots dispensar el teu vot.

- Mafalda
- Truquer habitual
- Entrades: 65
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: Alaior (Menorca)
Està bé sa idea, així en principi no pots dunar una valoració al tun tun, segur que no hi he jugat, no ho recordo, de totes formes sí és cert que l’he vist jugar bastant i m’agrada com ho fa, i l’altre és un amic meu, al qual també he vist jugar bastant i amb qui no he tingut oportunitat encara de jugar, en tot cas gràcies per resoldre les meves dubtes, ara entenc com és que hi ha gent que tenia bastants de punts, com n’ Obrador i de cop i volta els hi han llevat.
Seguiu amb les idees, si ja és una pàgina ben currada, a poc a poc l’aneu millorant més.

Seguiu amb les idees, si ja és una pàgina ben currada, a poc a poc l’aneu millorant més.

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Bones a tot@s.
El problema que obria aquest fil ja esta resolt: podeu introduir el nom o part d'aquest dins la llista de membres per trobar-lo.
Lo dels colorets per marcar la valoració de cada usuari
arribarà, arribarà. No encara però. 
El problema que obria aquest fil ja esta resolt: podeu introduir el nom o part d'aquest dins la llista de membres per trobar-lo.
Lo dels colorets per marcar la valoració de cada usuari

Gracis! Ara podré votar negativament contra qui hagi perdut! maldament sigui bona persona! Si si, quan perdi aniré a cercar sa parella rival i vots negatius...
Jo no se que putes he fet, pero m'han votat negativament, i no se perque, he jugat be, no he faltat al respecte a ningú... no ho entenc... i me degueren votar ahir vespre, perq just en conectar vaig mirar es perfil i no en tenia cap, ni positiu, ni negatiu, i avui 1 negatiu... i ses partides d'ahir vespre les vaig guanyar totes... lo normal es que es meu company me voti positivament, o simplement que no voti... pero es rivals, algú que no sap perde... I mira que moltes cosetes d'aquestes no li don importància pero avui si q m'ha caigut malament...
Jo demanaria que nomès te poguessin votar es companys, i no es rivals... perque així crec que realment se valora a sa persona de com juga es truc.
Trob que si algú falta a nes respecte... res de vots negatius, directament captura de pantalla, denuncia i banejat...
Jo no se que putes he fet, pero m'han votat negativament, i no se perque, he jugat be, no he faltat al respecte a ningú... no ho entenc... i me degueren votar ahir vespre, perq just en conectar vaig mirar es perfil i no en tenia cap, ni positiu, ni negatiu, i avui 1 negatiu... i ses partides d'ahir vespre les vaig guanyar totes... lo normal es que es meu company me voti positivament, o simplement que no voti... pero es rivals, algú que no sap perde... I mira que moltes cosetes d'aquestes no li don importància pero avui si q m'ha caigut malament...
Jo demanaria que nomès te poguessin votar es companys, i no es rivals... perque així crec que realment se valora a sa persona de com juga es truc.
Trob que si algú falta a nes respecte... res de vots negatius, directament captura de pantalla, denuncia i banejat...
Mira toni . aixo es fa precisament per detectar els caps de fava i com es normal es caps de fava seguiran fent es beneit i poden donar punts negatius a tot-hom pero si es teu tracte amb tot-hom es el correcte a la fi amb so temps sortira qui acaba amb positiu i qui acaba amb negatiu.
aixo es com sa vida
PER MOLT BE QUE TE PORTIS AMB SA GENT SEMPRE AHURA CUALCU QUE NO LI CAIGUIS BE PERO AL FINAL TE ENVOLTARAS DELS BONS AMICS
aixo es com sa vida
PER MOLT BE QUE TE PORTIS AMB SA GENT SEMPRE AHURA CUALCU QUE NO LI CAIGUIS BE PERO AL FINAL TE ENVOLTARAS DELS BONS AMICS
- pentazocina
- Truquer novell
- Entrades: 4
- Membre des de: dc. nov. 16, 2005 0:00
- Ubicació: Petra
A mi me pareix molt bé sa idea. Però més que res trob que s'hauria de fer amb les persones que més alta valoració tenguin, i la que més baixa la tenen, ja que no tenir cap negatiu és difícil de coions, perque n'hi ha cada un que te posa histèric i casi t'obliga a dir-li es nom des porc, i clar, negatiu que te cau. Però també hi ha gent coionuda que trob que si du tants vots a favor ha de ser per qualque cosa, i ja que hi som, que tenguin la seva recompensa. I lo que diu en vespino no té es perque. Fer lo correcte no és quedar-te callat mentre la teva parella te tira tota sa partida abaix. Jo personalment no m'he callat, ja sé que aixo va com va i si te toca un elemento l'has d'aguantar, mala sort. Però redeu (i no dic noms), n'hi ha que se pasen un munter. bé, que triunfe el juego limpio s'ha dit. adéu!
Jaume enhorabona per lo de's colorets devora es jugadors!
Només fa uns dies que sa va posar en marxa i ja no veus jugadors amb bolletes vermelles que juguin. Quan entren a una sala molta gent no vol jugar amb ells.
Que pentura servirà per que sa gent amb molts vots negatius se faci un altre compte... pentura si... però segurament també anirà més alerta amb so nou compte a no ser carregat amb vots negatius.
un altre pic enhorabona per sa web!
Només fa uns dies que sa va posar en marxa i ja no veus jugadors amb bolletes vermelles que juguin. Quan entren a una sala molta gent no vol jugar amb ells.
Que pentura servirà per que sa gent amb molts vots negatius se faci un altre compte... pentura si... però segurament també anirà més alerta amb so nou compte a no ser carregat amb vots negatius.
un altre pic enhorabona per sa web!
M'afegesc també a aquesta proposta.
Saluuut!!!
Saluuut!!!
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Ho celebr Malgaroth!
... més que res perquè ja està en pràctica des de fa poc més d'un any.
Aquest fil va donar lloc al naixement dels puntets de color que van davant del nick, i que varien de color en funció del número de positius o negatius de cada usuari.
En qualsevol cas, està bé que vagis llegint pels fòrums, i aportant opinions i propostes, sempre és d'agraïr.
Salut i sort, truquer@s!
... més que res perquè ja està en pràctica des de fa poc més d'un any.

Aquest fil va donar lloc al naixement dels puntets de color que van davant del nick, i que varien de color en funció del número de positius o negatius de cada usuari.
En qualsevol cas, està bé que vagis llegint pels fòrums, i aportant opinions i propostes, sempre és d'agraïr.
Salut i sort, truquer@s!
Jajajajaja, Queralbs, com ja li he contestat a n'Obrador a un altre fil, si es que estic lo més adalt... DE SA PARRA PERÒ!!!!! Disculpau, però dels pocs moments que tenc lliures ara mateix, a vegades me pos a llegir el fòrum, i a vegades aquest és el resultat... pfffff, faig massa feina. PERDONAU SES MOLÈSTIES!!!!
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Tuadell Malgaroth.......
Ja nos e que hem de fer amb tu....
Si no te prens ses pastilles no ho arreglarem mai a n'això!! jejeje

Ja nos e que hem de fer amb tu....
Si no te prens ses pastilles no ho arreglarem mai a n'això!! jejeje

- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
Bones,
M'he fixat ara i he vist que enlloc dels cercles de colors que indicaquen els vots, ara hi ha uns rectangles que, supòs, deuen demostrar el mateix.
Ho veieu també vosaltres? :?
http://es.wikipedia.org/wiki/Cuadratura ... C3%ADrculo 
M'he fixat ara i he vist que enlloc dels cercles de colors que indicaquen els vots, ara hi ha uns rectangles que, supòs, deuen demostrar el mateix.
Ho veieu també vosaltres? :?

socrates a mi tambe en pasaba pero vaig fer aso:
Prova de entrar a www.java.com i trobaràs una opció de 'verificació de la instalació de java' aquesta opció te fa unes proves per veure si es teu java obre bé les finestres, si també te surten amb sa creu vermella fes la descàrrega del nou java, a jo me va anar bé.
es mes ara veig coses y simbols que abans no veia.
Espere fer un truk amb tu socrates. Impresionat y magnific jugador el socrates a mes molt bona persona.
Prova de entrar a www.java.com i trobaràs una opció de 'verificació de la instalació de java' aquesta opció te fa unes proves per veure si es teu java obre bé les finestres, si també te surten amb sa creu vermella fes la descàrrega del nou java, a jo me va anar bé.
es mes ara veig coses y simbols que abans no veia.
Espere fer un truk amb tu socrates. Impresionat y magnific jugador el socrates a mes molt bona persona.
- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
Faré el que comentes Nataly. Ara veig que aquest problema és generalitzat degut al propi java.
Segurament aquesta sigui la solució que també hi ha a l'altre fil de suggeriments.
Idò, gràcies, i lo del truc, a vuere si coincidim i en feim un.
Saluten
Segurament aquesta sigui la solució que també hi ha a l'altre fil de suggeriments.
Idò, gràcies, i lo del truc, a vuere si coincidim i en feim un.

Saluten

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Tot ve arrel d'un canvi que varem fer en els cercles del vot, que es veu que necessita una versió més actual de java... sincerament, no ho sabia abans de fer-ho
però veig que la solució és fàcil.
Salut i bon truc!

Salut i bon truc!