Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Ok , wil , fet lo de es berenar , en voler , sa veritat es que a sa lliga mai duc sa puta sort de gonyar partits contra equips igualats o superiors , inclus sol perdre contre inferiors ,pero mirau per on ,a nes gran partit de sa final e tengut sa sort de cara , 3 gols de penalti i es meu porter que a fet un hattrick, sa veritat es que no me pensava gonyar, mirau algunes dates des partit:
Estrelles - coco=25'5 - wil=53
HatStats - coco=92 - wil=197
ver para creer.
Un saludo i un honor es se es campio de sa copa retruc
Oposició pura i dura
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Enhorabona Coco, has representat beníssim el grup 1. Enhorabona també a en WIL, però n'hi ha d'haver un poc per tots. :salut:
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

No vuldria ser menos i també donar s'enhorabona als finalistes d'aquesta edició, i sobretot al mestre coco pel gran torneig que ha fet!

Au, ara sa temporada que vé supós que una altre, no?

Salut!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Enhorabona coco, no sé com punyetes ho has fet, però t'ha sortit com a bé.

Anau encalentint motors per s'edició vinent..

Ah! Ojo perquè sa final en coco la guanya amb hattrick des porter 8O
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Un poc tard, però ja se sap sa dita... ENHORABONA COCO!!! Ara pots mirar de pujar a lluc de genolls, perque matxo... de totes maneres tot es mèrit es teu i has demostrat ser un bon estratega. Lo dit, enhorabona!!!!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Booooono, ja estic només a un puntet del líder al meu grupet de lliga i tenim un enfrentament directe a es CALDERO la penúltima jornada. Ara tenc un parell de BOTS (tranquilitat absoluta) per recuperar d'un partit on vaig jugar MOT.

S'accepten sugerències per desbancar a n'aquest que està tancant un cicle de moltes lesions y pareix que a partir de la setmana que ve li surten 4 de l'enfermeria. Mmmmmmm... la veritat és que crec que hi ha opcions de pujar.

Amés com que ja estam al darrer tram de les respectives lligues estic interessat en saber com li va a la nostra gent. De moment ja sé que Nottingham Pressa puja segur a IX, enhorabona!! A veure si ens donau alegries aquesta campanya. Venga va, dieu com ho teniu...
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Gràcies germanet, idoi si, hauria de ser catastròfic no pujar... vuit punts al segon mes sa diferència de gols... ja som equip de IX!!! Després de 3 temporades. Ara a preparar s'equipo. Esper que poguem anar junts cap a IX.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

Veig que jugues un 3-4-3, he de suposar que entrenes anotació. Bé que fas. Suggeriments? Es que va líder té un bon equipet, però el pots contrarestar de dues formes:
Primera: he comprovat que, jugant amb un 3-4-3, atacant pes centre i igualant es migcamp, sa cosa està molt favorable. Fa un parell de temporades que jug així i me va com a bé.
Segona: jugar 3-5-2. Primer jugues així a s'amistós per guanyar en experiència en aquesta tàctica a fi de tenir-la en excel·lent pes dissabte. Vas a guanyar migcamp, jugant normal i esperar que soni sa flauta.

Enhorabona a s'escopetero :ditr:
Imatge
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00

Bones a tots, massa temps fora passar per aqui, m ha costat 1 hora posarme al dia. Pues jo hu tenc fotut tenc dos contrincants d'altura pero be, no se descarta, sempre hi pot haver sorpreses nomes estic a 4 punts des primer i a 2 des segon, ja hu vorem va dir es cego i venia un camion.

Salut i frit de marisc.
Bonda
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

NOTICIA, VAIG 1º A FALTA DEL MATCH DECISSIU (només un punt)

El 3-4-3 ha estat una constant dins el que han estat els meus amistosos fins ara. Poques vegades l'he canviada i amés m'ha donat moltes i molt grates sorpreses. No obstant crec que m'inclin més per la teva segona opció combinada amb el que cada vegada m'agrada més, l'estrategia del All-out-Atack.

Hi hauria, així i tot una tercera opció que seria la de deixar perdre es mig camp per guanyar al contraatac, però no la tinc per mà i no m'atreveixo.

També tenim la del "saca-corchos" que vàrem "batiar" (domèsticament, és clar) en Malga i jo que consisteix en una defensa robusta però només de tres homes (és difícil), igualació de la línia de mitjos i un poderós atac central que et deixaría un dibuix en forma de "T" a les zones dominades (quasi infalible). Aquesta també es pot aconseguir més fàcilment amb un 4-3-3 (però així no l'he provada)

P.D. sí que vaig entrenar molta anotació però amb finalitat comercial i de supervivència, ara els meus davanters són bastant comunets. Gairebé tot el que vaig pujar ho vaig vendre.

PER CERT, NINGÚ MÉS TÉ BONES PERSPECTIVES?
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

jo després de 2 enpats... vaig 4 a la lliga i s'única aspiració que tenc es manternir-me a sa categoria un any més. Mem si a la fi l'any que vé puc donar es salt de calitat que me permeti pujar.

Fa 2 temporades que lo poc que puc ahorrar o gast en ampliar s'estadi i així i tot encara el tenc petit! Supòs que enguany más de lo mismo.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Jo puc sentenciar sa lliga aquest dissabte, gracies a que el meu rival va perdre la setmana passada ara està a 3 punts mes golaverage.
Aquest dissabte me toca contra éll i... casi segur que li faré mots. Si guany seran 6 punts mes els gols i ja no m'agafaria.

A veure meam si puc dir d'aqui una setmana que ja som casi de VII, ara que esper no tornar a devallar....
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

A sa meva lliga ara hi haura tres jornades decisives 100%. Anam tres equips empatats a punts i ara mos enfrentats entre noltros. Tot depén de com vagin aquests partits.

Sa cosa no se presenta facil no.....

Si qualcu te qualque sugerencia per jo......

Sort a tots
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

És a dir, recapitulem, que la cosa està com segueix:

Malgaroth 1º a div. X --> ascens segur a IX
Malreventis 1º a div. X --> molt just, depen d'un partit clau.
Tuxy 3º a div. X --> complicadet però viable.
Bud 4º a div. VI --> mantenir-se aquí ja és un triomf.
Verassa 1º a div. VIII --> quasi segur que pujarà a VII
Llosetina 1º a div. X --> triple empat de liders. Pròxims enfrent. claus

El panorama no és gaire dolent. La nostra Armada Balear pot donar una passa endavant aquesta temporada. Això significa més nivell a la Retruc. :clap: FORÇA A TOTS PELS PARTITS DEFINITIUS.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Tuadell que està de mort això!!! On punyetes està sa gent viciada de Hattrick?. Jo comentaré una coseta. Despres de 3 temporades, he decidit començar a invertir en planter. He començat amb 10000€ setmana. Per a que comenci a donar fruits, sé que ha de ser una inversió prolongada, peò qualcú més o manco sap com de prolongada? El tema està en que els jugadors joves s'han encarit una barbaritat. Cla està que qui tenia una bona base de planter abans dels canvis que es feren ara deu estar fent s'agost... OPINAU ALGO MESTRES!!!!!!!!!
Respon