A s'oposició

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Jo ja fa estona que el me vaig descarregar :few: :few: :few: :few:
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Me teniu intrigat, i per cert, ja veig que el jocfora se l'ha descarregat :sick: el no sé què que vull que m'expliqueu :scratch: :scratch:
Imatge
KRUSENSTERN!!
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....he trobattttttttttttttttttttttttt sa solicio de aquest problemaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......jajajajajja som una maquinaaaaaaaaaaaaaaa..... OBRADOR lo ke has de fer...es:::..

taxannnnn taxannnnnn..

TANCA ES FORO I KE NO PUGUIN XERRAR ......I ES DEDIQUIN A JUGAR........joder i m'ha sortit un pareao ademes de la ostia soc POETAAAAAAAAAAA...
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

:xx: ?:-)
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

maset ha escrit:Quin cable :think: has dit que se havia de tallar primer per fer crack es sistema :doh:
talla el roig a vore, perke jo he tallat el blau i no faig mes que pedre :||:
Imatge

Amunt Sempre!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

jocfora ha escrit:Jo ja fa estona que el me vaig descarregar :few: :few: :few: :few:
ja sabia jo algo habia de ser :few:
Imatge

Amunt Sempre!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Obrador ho has de dir tot, que jo no he dormit fent proves a mem si podia saber quan vendria l'amo.
¿Y cómo se genera la semilla? He ahí el quid de la cuestión. Bien, java.util.Random usaba simplemente el reloj como semilla, esto hace que si alguien sabe en qué momento se generaron esos números aleatorios, aunque sólo sea aproximadamente, pueda ponerse a probar con todos los valores posibles del reloj hasta regenerar nuestra secuencia de números aleatorios. Naturalmente si estamos usando estos números para producir una clave el resultado es desastroso.

Para evitar el problema anterior java.security.SecureRandom usa un mecanismo basado en el cronometraje de hilos (threads) del sistema. Cita literal:

It relies on counting the number of times that the calling thread can yield while waiting for another thread to sleep for a specified interval.
Se advierte de que la inicialización puede llevar unos segundos pero yo no he notado ese efecto. Sun también reconoce que el mecanismo no ha sido comprobado exhaustivamente lo que a un paranoico de la seguridad le deja un regustillo amargo. Hablaremos de más posibilidades en futuros artículos.

Hay que saber que también podemos inicializar la semilla nosotros mismos si tenemos algunos bytes verdaderamente aleatorios de una fuente externa usando:

public SecureRandom(byte[] semilla)
Ara en serio, me passat mitja nit estudiant un poc aquesta funció del random. I he arribat a la conclusió que el que deim aquí son pardalades.

Jo vull partir que la formula que aplica n'Obrador es sa correcte, perquè n'hi ha varies. Això supòs que ja ho dirà. El problema que jo hi veig es que (random) genera valors entre 0 i 1, la manera per generar 36 valors, es multiplicant, i després me deman, com redondetjas es valor obtingut? Aquí el percentatges podran variar, he mirat un exemple per aconseguir un numero del 1 al 6, i si redondejam al superior, l'estadística queda que hi ha mes possibilitat de treure un 6 que un 1.

Suposam que el mestre ha fet el correcte, que segurament es així, per qualque cosa l'hi donaren el títol.

Com es genera la semilla no crec que importi molt, si jo la generàs manualment i ni pos una diferent cada vegada ningú ho sabria es quasi impossible resoldre una cadena d'aquestes característiques, no vol dir que qualque expert, molt expert hi pogués arribar.

I ara la pregunta del milió. I com sabreu per quina sala comença i quin jugador comença?. Perquè hi ha 4 sales i dins la sala quatre cadires senyors.

Jo vos convit a provar la funció random del pascal o basic, que son mes sencilles, per cert tu poses la semilla, i vos assegur que vos passareu tot el dia provant i no encertareu el numero, i a mes posarem un numero del 1 al 10. Ara imaginau-vos un del 1 al 36. I a demés amb una semilla treta del rellotge, i a demés haureu de tria sala, i per colmo tria lloc dins la sala.

I ara deixam el truc virtual i anem en persona.
Quantes vegades feis un truc i no veis ni una puta peça, jo vos assegur que moltes. Me passat varis cantons sense veure res...

Això es el mateix que les maquinetes escurabutxacas, no estan trucades, simplement tenen un percentatge i si tu en el moment oportú hi amolles un euro, pues bingo, però davant teu segurament han quedat a dos velas el resta del percentatge. No es impossible treure el 75 % de cop, qualque vegada passa.

Au! Idò això es tot.
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

obrador ha escrit:

Codi: Selecciona’ls tots

private void mescla() {
	int numberOfCardsProcessed;
	int order;
	String name="";
	Card card,c;
	boolean given[] = new boolean[thisGame.numberOfCards];
	for &#40;int i=0; i<thisGame.numberOfCards; i++&#41; given&#91;i&#93;=false;
	numberOfCardsProcessed=0;
	randomCardList.removeAllElements&#40;&#41;;
	while &#40;true&#41; &#123;
	    int i = Math.abs&#40;generator.nextInt&#40;&#41;%thisGame.numberOfCards&#41;;
	    if &#40;!given&#91;i&#93;&#41; &#123;
		given&#91;i&#93;=true;
		c = thisGame.cardAt&#40;i&#41;;
		order = thisGame.Jocfora;Queralbs numberOfCards=30-c.getOrder&#40;&#41;;
		card=new Card&#40;c.getName&#40;&#41;,order,c.getValue&#40;&#41;&#41;;
		randomCardList.push&#40;card&#41;;
		if &#40;++numberOfCardsProcessed==thisGame.numberOfCards&#41; &#123;
		    return;
		&#125;
	    &#125;
        &#125;
    &#125;
.
Huy, huy, després de dies d'investigació ja he trobat perquè en jocfora esta al top, el codi que va posar el mestre obrador sense voler ho ha destapat tot, fixau-vos amb sa linia 15.
order = thisGame.Jocfora;Queralbs numberOfCards=30-c.getOrder();

Aquets bandidos juguen amb ses 30 cartes restants, home així es normal que sembre guanyin.
Caxis mem si m'hauré de treura sa metralleta...
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Catxis, mos han aplegat !!!!! :few: :few: :few:
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Així seure a una cadira o a una altra té importància a l'hora de vore peces??? :scratch: :scratch: :scratch: 8O
Imatge
KRUSENSTERN!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

no te ho creuras krus, pero jo no se si per superticio o per no se que sempre seia a la cadira rotga i mira on vaig arribar, de totes formes darrerament no me va molt be pero.... a voltes ho habia pensat que podia ser sa cadira lo de guanyar tant :lol: ,
res una tonteria com un altra, tambe faig una volta a sa cadira si en dos piks seguits no veig peces, pero aso no te que vore amb sa semilla eixa :lol: , darrerament m'estic maregant de tanta volta :||:
Imatge

Amunt Sempre!!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

krusenstern_1977 ha escrit:Així seure a una cadira o a una altra té importància a l'hora de vore peces??? :scratch: :scratch: :scratch: 8O
Bona l'has feta jove.

Kruss en jove el que vulia dir que és moolt difícil trobar la "semilla" per poder intentar "simular" com surtiran les peces.

Bàsicament que es poco xungo es parche per sabre quan surtiran les peces.

I ya no digamos modificar es random pq te favoresqui a tú... (ciència ficció). Seria més fàcil entrar a nes servidor (atac pirata) i modificar es codi d'es programa perque amb tu no funcioni amb random... o com a molt un random entre ses 5 o 6 peçotes (amo, madona, llengos...).

Bé ja me call que estic donant idees jejeje

En quan a n'es post de n'obrador que ha obert es fil també vull dir sa meva. Jo he deixat de participar a molts fils del fòrum per els motius que n'Obrador explica. Passa que n'Obrador no ho pot fer n'això i per això està negre. Sense posar-se gens nirviosos ses coses solen anar millor.
Com sempre, és una opinió més.

saludooos
AL CENTRO I PA'DENTRO!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

:think: :think: :think: així que parxes... mmmm, nem a investigar apocalyptic tu i jo sols ens repartirem la semilla eixa i random amb 10 cartes (les 6 bones i 4 per disimular una mica: un treset, un bord, dos sets perquè lliguin i un quatre de cortesia) :shift: :ui: :ui:
Imatge
KRUSENSTERN!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

krusenstern_1977 ha escrit:Així seure a una cadira o a una altra té importància a l'hora de vore peces??? :scratch: :scratch: :scratch: 8O
Te puc assegurar que es mes fàcil, estar concentrat on posen ses cartes quan mesclen en persona, i crear un percentatjes aproximats de si sortiran les peces. Que el que dius tu... A retruc.net si surt lamo i sa madona juntes, es quasi impossible que a la proxima torni a sortir, en canvi en persona si pot passar les possibilitats son mes groses.

Deixau anar aquest xiringuito, que això només son supersticions. S'ordinador l'unic que pot tenir es que fa els percentajes de possibilitats massa be. Si ho mires be, podria ser una errada, perque la persona quan mescla no ho fa tan be.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Jove ha escrit: Jo vull partir que la formula que aplica n'Obrador es sa correcte, perquè n'hi ha varies. Això supòs que ja ho dirà. El problema que jo hi veig es que (random) genera valors entre 0 i 1, la manera per generar 36 valors, es multiplicant, i després me deman, com redondetjas es valor obtingut? Aquí el percentatges podran variar, he mirat un exemple per aconseguir un numero del 1 al 6, i si redondejam al superior, l'estadística queda que hi ha mes possibilitat de treure un 6 que un 1.

Suposam que el mestre ha fet el correcte, que segurament es així, per qualque cosa l'hi donaren el títol.
No és exacte... random genera nombres sencers i la manera de generar 36 valors és DIVIDINT i mirant quin residu en queda, per tant res d'arrodonoments. Per tant teòricament, segons Sun Microsystems Random funciona bé.
Jove ha escrit: Com es genera la semilla no crec que importi molt, si jo la generàs manualment i ni pos una diferent cada vegada ningú ho sabria es quasi impossible resoldre una cadena d'aquestes característiques, no vol dir que qualque expert, molt expert hi pogués arribar.

I ara la pregunta del milió. I com sabreu per quina sala comença i quin jugador comença?. Perquè hi ha 4 sales i dins la sala quatre cadires senyors.

Jo vos convit a provar la funció random del pascal o basic, que son mes sencilles, per cert tu poses la semilla, i vos assegur que vos passareu tot el dia provant i no encertareu el numero, i a mes posarem un numero del 1 al 10. Ara imaginau-vos un del 1 al 36. I a demés amb una semilla treta del rellotge, i a demés haureu de tria sala, i per colmo tria lloc dins la sala.
Aaaaara l'has clavada... :clap: parlam que teòricament seria possible, però s'hauria de saber quantes vegades s'han repartides les cartes durant tot el dia i a quina hora s'han començades a adonar les cartes... molt bé Jove...
Jove ha escrit: I ara deixam el truc virtual i anem en persona.
Quantes vegades feis un truc i no veis ni una puta peça, jo vos assegur que moltes. Me passat varis cantons sense veure res...

Això es el mateix que les maquinetes escurabutxacas, no estan trucades, simplement tenen un percentatge i si tu en el moment oportú hi amolles un euro, pues bingo, però davant teu segurament han quedat a dos velas el resta del percentatge. No es impossible treure el 75 % de cop, qualque vegada passa.

Au! Idò això es tot.
:ditr: :clap:
Respon