Hola Jaume.
No entraré en la discussió de si hi ha hagut males maneres i grolleries. La veritat és que jo m'hi he mantengut al marge i, de fet, no seguesc gaire el fòrum. En qualsevol cas, estic d'acord completament amb tu que se poden dir les coses d'una altra manera i si qualcú té una queixa, que la comuniqui de la millor manera possible. Crec que a tothom li encanta jugar a truc i he vist a bastament missatges d'enhorabona per la web i per la teva feina (o la vostra, no sé si hi ha més persones al darrera d'això). Ara bé, quan la gent veu qualque cosa que els inquieta, crec que és lògic que per part teva se doni una explicació. El fet d'haver pagat una quota, ens converteix en clients. No estic dient que amb aquesta web facis negoci, la veritat és que no m'interessa, però crec que hi hauries d'implicar-te un poc més.
En fi, al que respecta a mi. Jo també som una persona que observa un comportament "anormal" a la web. Estic xerrant del repartiment de cartes. Vaig rebre un missatge privat teu on me confirmaves que el repertiment de cartes se feia per un mètode estrictament aleatori. No ho pos en dubte. Ara bé, el que és innegable i objectiu (no només ho pens jo) és que aquest repartiment no funciona de la manera més adequada. Podria posar exemples (no veure peces en tot el truc, els rivals sempre duen amo i madona, tenir les mateixes cartes que la vasa anterior, etc). Te vaig enviar un segon missatge on te comentava tot això anterior i no vaig rebre resposta. La veritat és que me va saber greu. Com a informàtic que som, sé que això se pot arreglar. Només hi cal voluntat.
Jaume, no som un truquer bo. Ho dic perquè no pensassis que te dic això perquè cregui que jo hauria d'estar al top. Ja m'agradaria!! Però no consider que passi gust de jugar quan passen aquestes coses.
Finalment, vull manifestar-te que no t'escric des de la rancúnia. El teu missatge inicial m'ha empès a redactar aquestes línies sense ànim de moure guerra. Només te dic allò que pens. Seguesc creient que has fet una feinada i que aquesta web és una meravella, creu-me.
Una cordial salutació i estic a la teva disposició.
A s'oposició
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
Bones Jaumarro.jaumarro ha escrit:En fi, al que respecta a mi. Jo també som una persona que observa un comportament "anormal" a la web. Estic xerrant del repartiment de cartes. Vaig rebre un missatge privat teu on me confirmaves que el repertiment de cartes se feia per un mètode estrictament aleatori. No ho pos en dubte. Ara bé, el que és innegable i objectiu (no només ho pens jo) és que aquest repartiment no funciona de la manera més adequada.

Primer de tot agrair el to del teu missatge.

Respecte al problema que observes, he d'afirmar-me en el mateix que et va contestar en Jaume: l'aleatorietat de les cartes.
Potser s'encadeni unes quantes partides seguides on es vegi aquest comportament alhora de repartir les cartes. Però l'única cosa que has de fer és mirar la teva relació de partides, que sí que es un exemple estadístic significatiu:
Partides jugades: 412
Partides guanyades: 201
Partides perdudes: 211
% partides guanyades = 48,8
% partides perdudes = 51,2
Crec que s'atraca bastant al terme mig de probabilitats.
Salut!

Pots treure tot el que vulguis, metraleta, mauser, un mousinnagan, s'escopeta de la Faucher, o inclùs una fona si la saps emplar
pero meam si tires floretes o bombons de xocolata i aixi seran projectils agradables.
Que sino treure ses escoretjades i les vos faré siular per ses anques
que menos mal que ja no teniu edat escolar, que aixi si que hi hauría per tenir una depresió postvacacional.
Au SALUD i FORÇA per a totes

Que sino treure ses escoretjades i les vos faré siular per ses anques

Au SALUD i FORÇA per a totes

** Xisco MASET **

No coment.
No sigui cosa que encara me la assetgis...
Hola Socrates:
No en vull fer més referència al tema que he comentat. Crec que el que he dit ja és suficient per a mi. Per acabar només diré que simplement no hi estic d'acord amb la teva explicació. Ho respect, però no ho compartesc. Podeu discrepar-hi o no. És la meva manera de veure-ho. L'estadística no hi té res a veure.
Salutacions.
No en vull fer més referència al tema que he comentat. Crec que el que he dit ja és suficient per a mi. Per acabar només diré que simplement no hi estic d'acord amb la teva explicació. Ho respect, però no ho compartesc. Podeu discrepar-hi o no. És la meva manera de veure-ho. L'estadística no hi té res a veure.
Salutacions.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Ufm quina feinada de contestar que tendré ara, anem per feina, sempre des de la més sincera gratitud i amb la més noble de les itencions. Parlant la gent s'entén.
Caparrut: tens raó en parlarem, i de fet més o manco aquesta era la idea i l'hem aplicada, clar que agaf més responsabilitats, només faltaria, però como quasi tot contracte en noves tecnologies, si t'hi fixes, tots s'eximeixen de la responsabilitat de que tan sols funcioni, noltros no volem ser menos, però de fet, en tot aquest temps que hi ha hagut el CCR he fet moltes millores. Quan alguna proposta de qualsevol usuari s'ha denegada? jo crec que feim tot el que podem i sabem per millorar continuament.
TheBoss: "jugamos menos", no, jugam igual, però repartit. Cada dia es juguen una mitja de 20 partides a les CCR i 60 a les altres sales. EL PROBLEMA ES: al CCR som 135 usuaris al CCR, d'aquests cada dia n'entren uns 80 i els no CCR són 3806, i cada dia n'entren 300. Qui juga més 80 persones o 300? clar, el problema és que hi ha manco gent al CCR, però hi ha altres sales on jugar... també ha passat l'estiu, tu hi eres l'estiu passat? segons les estadístiques, ara estam en el mateix nivell de partides jugades que just abans de l'estiu, i pujant. Però no veig el problema quin és... que hi ha pocs usuaris CCR?
jaumarro: El programa utilitza la funció "random()" de java per ordenar 36 cartes de l'1 al 36... i després reparteix aquestes cartes. El programa, quan ordena no sap quines cartes són, per ell són 36 nombres. La carta 1, la carta 2, la carta 3... com pots no entendre això i dir que no és aleatori? En tot cas et pots dirigir al departament de queixes de SUN MICROSYSTEMS per denunciar que la seva funció "random()" del seu llenguatge de programació java s'equivoca... Ara bé, també estic obert a altres solucions... jo no en veig d'altra. Per cert aquest és el codi que mescla les cartes:
I si parlam d'implicació, no em vull estendre molt, però aquesta web du un parell d'hores de feina a la setmana, que les faig, amb molt de gust i per no res.
Jove: Clar que s'han de moure els fils i que com més riguem millor ens ho passarem, jo m'encanta discutir i riure, a més sempre ho he dit, no es ver? que m'agradi que la gent protesti i tengui reivindicacions, jo només parl de TALANTE, o sigui, bones paraules i bon ambient, que s'ha perdut aquests darrers dies.
Per acabar, només voldria remarcar el fet clau de tota aquesta discusió: es pot parlar, discutir i protestar, però amb modals, sense insultar ningú.
Au.
Caparrut: tens raó en parlarem, i de fet més o manco aquesta era la idea i l'hem aplicada, clar que agaf més responsabilitats, només faltaria, però como quasi tot contracte en noves tecnologies, si t'hi fixes, tots s'eximeixen de la responsabilitat de que tan sols funcioni, noltros no volem ser menos, però de fet, en tot aquest temps que hi ha hagut el CCR he fet moltes millores. Quan alguna proposta de qualsevol usuari s'ha denegada? jo crec que feim tot el que podem i sabem per millorar continuament.
TheBoss: "jugamos menos", no, jugam igual, però repartit. Cada dia es juguen una mitja de 20 partides a les CCR i 60 a les altres sales. EL PROBLEMA ES: al CCR som 135 usuaris al CCR, d'aquests cada dia n'entren uns 80 i els no CCR són 3806, i cada dia n'entren 300. Qui juga més 80 persones o 300? clar, el problema és que hi ha manco gent al CCR, però hi ha altres sales on jugar... també ha passat l'estiu, tu hi eres l'estiu passat? segons les estadístiques, ara estam en el mateix nivell de partides jugades que just abans de l'estiu, i pujant. Però no veig el problema quin és... que hi ha pocs usuaris CCR?
jaumarro: El programa utilitza la funció "random()" de java per ordenar 36 cartes de l'1 al 36... i després reparteix aquestes cartes. El programa, quan ordena no sap quines cartes són, per ell són 36 nombres. La carta 1, la carta 2, la carta 3... com pots no entendre això i dir que no és aleatori? En tot cas et pots dirigir al departament de queixes de SUN MICROSYSTEMS per denunciar que la seva funció "random()" del seu llenguatge de programació java s'equivoca... Ara bé, també estic obert a altres solucions... jo no en veig d'altra. Per cert aquest és el codi que mescla les cartes:
Codi: Selecciona’ls tots
private void mescla() {
int numberOfCardsProcessed;
int order;
String name="";
Card card,c;
boolean given[] = new boolean[thisGame.numberOfCards];
for (int i=0; i<thisGame.numberOfCards; i++) given[i]=false;
numberOfCardsProcessed=0;
randomCardList.removeAllElements();
while (true) {
int i = Math.abs(generator.nextInt()%thisGame.numberOfCards);
if (!given[i]) {
given[i]=true;
c = thisGame.cardAt(i);
order = thisGame.numberOfCards-c.getOrder();
card=new Card(c.getName(),order,c.getValue());
randomCardList.push(card);
if (++numberOfCardsProcessed==thisGame.numberOfCards) {
return;
}
}
}
}
Jove: Clar que s'han de moure els fils i que com més riguem millor ens ho passarem, jo m'encanta discutir i riure, a més sempre ho he dit, no es ver? que m'agradi que la gent protesti i tengui reivindicacions, jo només parl de TALANTE, o sigui, bones paraules i bon ambient, que s'ha perdut aquests darrers dies.
Per acabar, només voldria remarcar el fet clau de tota aquesta discusió: es pot parlar, discutir i protestar, però amb modals, sense insultar ningú.
Au.
Un Generador de números aleatorios es un componente o funcionalidad que crea números o símbolos para un programa software en una forma que carezca de un patrón evidente, y que así parezcan ser números aleatorios.
La mayor parte de los generadores de números aleatorios son, en realidad, pseudoaleatorios: se calcula (o introduce internamente) un valor X0, que llamaremos semilla, y, a partir de él, se van generando X1, X2, X3, ...
Siempre que se parta de la misma semilla, se obtendrá la misma secuencia de valores.
El algoritmo básico es el método congruencial, que genera valores en el bla, bla, .....
Mem si canviant, o aplicant qualque equació aquest numero semilla pot variar.
Jo no es que en tengui molta idea, jo programava en clipper, que ja me vares dir que era tercermundista, pero jo que sé. Per dir algo
La mayor parte de los generadores de números aleatorios son, en realidad, pseudoaleatorios: se calcula (o introduce internamente) un valor X0, que llamaremos semilla, y, a partir de él, se van generando X1, X2, X3, ...
Siempre que se parta de la misma semilla, se obtendrá la misma secuencia de valores.
El algoritmo básico es el método congruencial, que genera valores en el bla, bla, .....
Mem si canviant, o aplicant qualque equació aquest numero semilla pot variar.
Jo no es que en tengui molta idea, jo programava en clipper, que ja me vares dir que era tercermundista, pero jo que sé. Per dir algo
- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Jove, moltes gràcies per la teva ajuda. Això que dius és molt important, i ho ha de saber qualsevol enginyer informàtic, per això java ja ho té en compte, i agafa com a "semilla" o llavor la data i hora (transformada en nombre, clar) actual en que es posa en marxa el programa, per tant com et pots imaginar no és mai la mateixa. Però gràcies, només podem confiar en la bona voluntat dels senyors desenvolupadors de java 

- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Atenció, cercant, cercant he trobat això:
ui, no he dit res. 
Alerta que aviat tendrem el famós crack de retruc.net¿Y cómo se genera la semilla? He ahí el quid de la cuestión. Bien, java.util.Random usa simplemente el reloj como semilla, esto hace que si alguien sabe en qué momento se generaron esos números aleatorios, aunque sólo sea aproximadamente, pueda ponerse a probar con todos los valores posibles del reloj hasta regenerar nuestra secuencia de números aleatorios. Naturalmente si estamos usando estos números para producir una clave el resultado es desastroso.

Quin cable
has dit que se havia de tallar primer per fer crack es sistema
I una cosa si tremola es pols pot pasar res
Aixi m'agrada que se arreglin ses coses, cuant es el proxim dinar.
Per cert no sé si podré venir
Ara que hi pens, JAume que has posat tota aquesta parrafada per quedar bé o per despistarmos,
i un altre cosa vols dir que tot aquest maremagnum de gloses que ni el dimoni enten fa que els moderadors i opositors duguin totes ses peces cuant juguem alb sos des centre, perque sino no es aixi m'explic perque duc tant de pocs punts JO.

I una cosa si tremola es pols pot pasar res

Aixi m'agrada que se arreglin ses coses, cuant es el proxim dinar.

Per cert no sé si podré venir

Ara que hi pens, JAume que has posat tota aquesta parrafada per quedar bé o per despistarmos,

maset l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 18, 2007 20:46, en total s’ha editat 1 vegada.
** Xisco MASET **
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).