Proposta. nota devora es nom i puntuació.

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Bones. Primer de tot enhorabona per s'èxit de sa web obrador. Escric això per fer una proposta. Ja sé que tot lo que son propostes es moltíssima feina per tú... però weno... tampoc corre cap pressa.

Això de ses notes positiva i negativa està molt bé, però serveix de poc, ja que quan tu vas a jugar amb una persona no te poses a cercar a sa llista de 1000 usuaris (te mors per trobar cualcú) si te bona nota o no. Per això propòs que sa nota surti devora sa puntuació. Així serà molt més fàcil reconeixer sa gent de "sa llista negre".

gracis per endavant.

saluuut i euros!
secretari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 50
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 0:00
Ubicació: ses salines

Bona idea, bud_ice; és la millor manera de que la puntuació tengui l'efecte desitjat. Supòs que tens raó en què qualsevol novetat suposa molta feina pels creadors de la web -als qui felicit des d'aquí-, però també supòs que agraeixen l'aportació d'idees noves.

Salut i sort, truquers.
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 417
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 0:00
Ubicació: Ciutat

Domes has de pitjar demunt d'es nom alla on posa "conectats ara",al costat esquerra de sa pantalla i accedeixes al perfil complet,amb adreça de correu,localitat, estadisticas de joc, etc.
Crec que si començam a afegir cosas devora es nom,pareixera sa mili,"nombre,numero i graduasion" Que sera lo seguent? afiliacio politica?

Aixi me pareix que esta be,pero la majoria comanda...

Bonda! :D
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu

Voltor, a jo lo que molts de pics me passa... (no sé si als altres també) es que a s'apartat de "conectats ara" no hi ha tots es que hi ha dins ses sales... no sé perque passa.

Afegir sa nota... no ho trob tampoc cap disbarat. No compartesc sa teva idea de que pareixerà sa mili.

saluuut i euros!
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 65
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: Alaior (Menorca)

Hola, bones a tots

Crec que afegir més dades al costat del nom només feria que fer nosa a la vista, ara està net i clar, per jo seria una informació innecessària quan la pots trobar dins el perfil de cada usuari, és un moment buscar-lo, sobre tot ara que pots fer les cerques de vàries maneres, però vaja, compte la opinió de tots noltros.

És veritat que moltes vegades la pàgina principal no actualitza de forma immediata, el que pots provar és de refrescar-ho per tu mateix, a la part de dalt, a la barra d’eines hi ha un botó amb dues fletxes verdes, quan passes el cursor per damunt posa ‘actualizar’, el pitges i la pàgina a on te trobes es refrescarà, també ho pots fer pitjant F5. També pots provar d’esborrar els arxius temporals, per fer-ho te poses a una pàgina d’Internet qualsevol que no sigui la de retruc, vas a la barra de menú a on posa ‘Herramientas’, ‘Opciones de Internet’, i a la pestanya ‘General’ vas a ‘Eliminar archivos’ , se te obrirà una finestra a on marcaràs ‘Eliminar todo el contenido sin conexión’ i a acceptes.

Bon truc a tots, adéu.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bones,

Efectivament, ja hi havia pensat en posar, d'alguna manera la seva valoració devora el nom. En voltor té rao en que no podem oferir massa informació devora el nomet, per aixo havia pensat que per exemple podriem usar '+' i '-', puntuació de 0 a 1: '---', de 1 a 3 '--' de 3 a 5_ '-', de 5 a 6: '+', de 7 a 9: '++' i mes de 9 '+++'. Per exemple:

voltor (1596++)
obrador (1720-)
tolls (1640+)
MMM (1400---)

Que vos pareix?
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu

Me pareix que jaumet... ets es jefe! molt bo! m'agrada s'idea.

eis... avui hi ha hagut un atac pirata a sa web! ni deixar jugar a truc mos deixaran!

salut i euros!
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

obrador ha escrit:Bones,

Efectivament, ja hi havia pensat en posar, d'alguna manera la seva valoració devora el nom. En voltor té rao en que no podem oferir massa informació devora el nomet, per aixo havia pensat que per exemple podriem usar '+' i '-', puntuació de 0 a 1: '---', de 1 a 3 '--' de 3 a 5_ '-', de 5 a 6: '+', de 7 a 9: '++' i mes de 9 '+++'. Per exemple:

voltor (1596++)
obrador (1720-)
tolls (1640+)
MMM (1400---)

Que vos pareix?
Collonut!

N'hauràs de fer un aposta per en Kamikaze :P
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Ubicació: ses salines
Contacta:

Me pareix bé la proposta de n'obrador de posar + o - vora el nick; només una petita puntualització: el tram de valoració entre el 6 i el 7 no es contempla en aquesta proposta; i una pregunta: quina diferència hi ha entre posar +/- o posar la valoració?
En tot cas, me pareix bé qualsevol de les dues solucions, o fins i tot hi podria afegir posar un puntet que vagi variant de color segons la valoració, per ex.: verd, groc, taronja, vermell.

Salut.
ReTrUc
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 11
Membre des de: dv. gen. 06, 2006 0:00
Ubicació: Valencia

A mi me pareix bona idea la de posar els nomenets en un color segons la seua valoració, aixi el nom no sallargara tant.

:wink: ReTrUc :wink:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Lo del coloret també m'agrada... :wink: veurem mem que hi podem fer.
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual

Jo voto per utilitzar un punt de color, per exemple davant el nom, quedaria clar i pulid, es podria emprar la gama dels vermells, carabasses o marrons per les puntuacions menors de 5, i les games dels blaus o verds per les que estan per damunt del 5, també es pot afegir el color blanc o negre per la puntuació 5, com si fos una zona neutre, no sé , només és una idea afegida a les que ja s’han fet.
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 71
Membre des de: dg. gen. 30, 2005 0:00
Ubicació: palma

no esteim a una web de truc?
ido devora del nom savatar de sa senya de mort a lamo :lol:
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual

Hola truquers,

volia votar a un usuari i no ho he pogut fer-ho perquè no me surt la opció, també me passa amb molts altres. Al mateix temps he vist que s’ha esborrat automàticament un vot meu a un usuari perquè ara torna a tenir el comptador a zero, i com a mínim a de tenir el meu punt.

Adéu a tots.
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual

Ah, se m’oblidava, també he votat a un altre usuari al qual ja havia votat anteriorment i a on les opcions m'indiquen que no ho havia fet, és a dir, m’apareix tant la positiva com la negativa.
Respon