migjorners

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
soft166
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 09, 2006 0:00

cerc gent de migjorn, man dir q hi ha en felet, en rinus i mes gent, avam q diguin coses per aqui
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 65
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: Alaior (Menorca)

Hola!!!!

Vaja, un altre truquer migjorner, ‘pue’ sí que sou uns quants, la veritat. Jo som d’Alaior però la meva parella és des Migjorn, així que conec a bastants migjorners. Tu no passis pena, només que entris a una taula i comencis a jugar, prest sabràs els noms dels usuaris, t’anirem dient qui és cadascun, jo ja ho sé, però prefereixo que ho descobreixis per tu mateix, és més divertit, però si ets impacient i no vols esperar, treu es tema per els bars de Migjorn :D :D :D .

Esper veure’t prest per una taula, que t’ho passis bé i bon truc
nyac
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 20, 2006 0:00

Mafalda ha escrit:Hola!!!!

Vaja, un altre truquer migjorner, ‘pue’ sí que sou uns quants, la veritat. Jo som d’Alaior però la meva parella és des Migjorn, així que conec a bastants migjorners. Tu no passis pena, només que entris a una taula i comencis a jugar, prest sabràs els noms dels usuaris, t’anirem dient qui és cadascun, jo ja ho sé, però prefereixo que ho descobreixis per tu mateix, és més divertit, però si ets impacient i no vols esperar, treu es tema per els bars de Migjorn :D :D :D .

Esper veure’t prest per una taula, que t’ho passis bé i bon truc

Passa per es restaurant sa branca, que hi ha uns cuants..., je,je,je..
Respon