Positius i negatius
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- krusenstern
- Truquer asidu

- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
OBRADORE REFERENDUM PARA LOS POSITIVOS Y NEGATIVOS Y PASE LO Q PASE YA ESTAREMOS TODOS CONTENTOS PORQUE X LO MENOS SE DECIDIRA ENTRE TODOS LOS TRUKEROS DE LA ZONA CCR VENGA ANIMATEEEEEEEEEEE Q SERA INTERESANT HOMEEEE
X CIERTO A LOS DE LA OPOSICION LES DAS LAS MISMAS PIEZAS? JAJA NO PUEDE SERRRRRRRRRR JAJAJAJA
PROTESTOOOOOO
PROTESTOOOOOO
PROTESTOOOOOO POR HOY YA ESTA BIEN PIENSO MAÑANA MAS I MEJOR
X CIERTO A LOS DE LA OPOSICION LES DAS LAS MISMAS PIEZAS? JAJA NO PUEDE SERRRRRRRRRR JAJAJAJA
PROTESTOOOOOO
PROTESTOOOOOO
PROTESTOOOOOO POR HOY YA ESTA BIEN PIENSO MAÑANA MAS I MEJOR
- krusenstern
- Truquer asidu

Joder, he jugat la mar de tranquil amb la meves parelles, he guanyat unes quantes partides i m'han posat 2 NEGATIUS, i jo no sóc d'aquells que omple els ous i fa creixa el seu ego, cagontot de no saber perdre
!! no hi ha dret que per guanyar te posin negatius... HAN DE SER PÚBLICS JA!!!
Si has d'estar mes tranquil jo te posat negatiu, ji, ji...
- lafaltaenvide
- Truquer expert

- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- krusenstern
- Truquer asidu

Jo no sé perdre,
i per aixó retiraré tots els positius i posaré negatius a moderadors i opositors que en fassin contraria.
he dit
Que putes només per emprenyar. i aixó que me consider un
gloriòs
crec que me pasat, pero anau vius i podeu estar per ben segur que jo si vos ho diré
crec que tendré corratje 
Que putes només per emprenyar. i aixó que me consider un
** Xisco MASET **
joder maxo 3 negativos q me an llovido del cielo! venga yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa PROTESTO JODERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
- tiano
- Truquer asidu

- Entrades: 258
- Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
- Ubicació: un llucmajorer a Portocolom
Pues jo que vos puc dir,......que ahir me possaren casi més negatius que tots els que m´havien possat amb s´any i pico que fa que conec aquesta web: 6 NEGATIUS!
Amb el dia ben tranquilet que vaig tenir, com sempre ( a part que se no se podia entrar a les sales fins el vespre),"ningún altercado,ni sobresalto", ni res que sigui digni de menció, a més que sa partida que vaig poder jugar la vaig perdre......NO ENTENC RES!!
Sense cap dubte que m´agradaria poder sabre qui m´els ha possat, per poder aclarir qualsevol classe de problema que hi pugui haver.
Pero bueno, mestres tant, PACIÈNCIA, que és la millor ciència!!
Ahh, jo també tenc qualque negatiu possat, peró ben justificat, no tenc cap inconvenient en donar les meves raons a s´implicat.
AU NEMOS !
Amb el dia ben tranquilet que vaig tenir, com sempre ( a part que se no se podia entrar a les sales fins el vespre),"ningún altercado,ni sobresalto", ni res que sigui digni de menció, a més que sa partida que vaig poder jugar la vaig perdre......NO ENTENC RES!!
Sense cap dubte que m´agradaria poder sabre qui m´els ha possat, per poder aclarir qualsevol classe de problema que hi pugui haver.
Pero bueno, mestres tant, PACIÈNCIA, que és la millor ciència!!
Ahh, jo també tenc qualque negatiu possat, peró ben justificat, no tenc cap inconvenient en donar les meves raons a s´implicat.
AU NEMOS !
Al Centro y Pa´dentro!!

Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...

Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
- jocfora
- Truquer fix

- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Sincerament, no ho entenc...
Això es algú que ahir no podia jugar perque es servidor no anava i es va dedicar a putejar al personal, molt bé valent !
Paciència Tiano, es lo que hi ha, però fa molta ràbia i segurament son un o dos amb vàris clons.
Are ja m'en esper un parell a jo per haver dit això, au venga.
Això es algú que ahir no podia jugar perque es servidor no anava i es va dedicar a putejar al personal, molt bé valent !
Paciència Tiano, es lo que hi ha, però fa molta ràbia i segurament son un o dos amb vàris clons.
Are ja m'en esper un parell a jo per haver dit això, au venga.

pues si jocfora aora ya no te salvas jejejeje
JA JA JA!!! Deu meu que bona!!!! Je je je avui som dia 20/09/07 i fa tres dies que no he jugat ni a un truc,(o sea desde dia 17/09/07) pues dia 17/09/07, devia tenir devers uns 15 negatius) i avui dia 20 quan he mirat es meu perfil, despres de 3 dies de no apareixer qüasi bé x aqui, me trop en que duc 25 negatius!! ja ja ja! 10 NEGATIUS AMB 3 DIES QUE NO HE JUGAT???? JA JA JA JA!! Aquesta es super bona!! Que esperaveu que no hi fos per clavarmels!! Ja ja ja sou es putes craks! No problem no m'afecta en absolut. I si es qui fan aixo son feliços, pues estic content per ells! Almenos tenen algo per divertir-se! Amargats!
JE JE JE, vamos penya negativa posau-ne mes!! Que aço ret!
Al centro i PA' DENTRO!
JE JE JE, vamos penya negativa posau-ne mes!! Que aço ret!
Al centro i PA' DENTRO!
tiene cojones la cosa jajaja ahora tengo 18 negativossss de 10 q tenia jajaja ser opositor es lo q tiene PROTESTO me cago en los putos negativos de mierda pero tengo curiosidad x saber kien a sido ya q creo q yo siempre e sido correcto i se ganar como perder encima me an kitao positivosss jajaja PROTESTO otra vez obrador ja es hora q abras la caja de pandora jijijjiiji