Positius i negatius

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Tens tota la raó del mon caparrut, però no sé si podrem fer res amb això, ho hem estat discutint i crec que, de moment, deixarem els vots secreta, ara bé, no vol dir que no poguem canviar d'opinió com sempre.

Repeteix que en gran part del què dius, tens tota la raó. :ditr:
toniadrover
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 49
Membre des de: dv. des. 02, 2005 0:00
Ubicació: Calonge (gran poble)

bones,

jo tambe som de sa idea den caparrut, m'agradaria poder saber qui me vota tant positiu com negatiu.

Trob que si hi ha un vot negatiu, sa de poder saber es perque, i si hi ha hagut un mal entes o cualsevol motiu se podria aclarir amb so company que el t'ha posat.

tambe trob que aixo de posar negatius perque te guanyin un truc es molt trist, i demostra molt poca personalitat, o es que cuan feim un truc a un bar, si mos guanyen no les tornam a xerrar en sa vida.

A mi mateix es 3 darrers dies m'han llevat 6 positius i han tornat negatius, i no he mort a nigu crec.

Res, nomes volia deixar constancia de sa meva opinio al respecte.

Au, salut per tots.
Nataly
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 94
Membre des de: dt. nov. 28, 2006 0:00
Ubicació: VALENCIA C.F.

jo tambe som de sa idea, de saber qui me vota tant positiu com negatiu.

Tambe trob que aixo de posar negatius perque te guanyin un truc es molt trist. es a mes ia gent ke te 4 o 5 nicks y fa per jugar en tu per unflarte a negatius.

au pues a :study: :study: a dit.

oposicio pura y dura!!!!!!!!!!!!!!
- VIXCA L'OPOSICIO RETRUC.NET -
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Be ido, jo tamb trob que estaria be sabre ki te posa negatius a su libre albedrio. (radeu kina cosa ke escrit).

Pero bueno de lo que estic cada vegada mes convinçut és de que es membres des govern cada vegada estan mes aprop de ses nostres idees.

Meam si es kefe des govern el vorem amb garrots? 8O :uep:
Imatge
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

aki las cosas claras i el chocolate espeso!!! q sepa todooooooo, lo mejor seria acer un referendum a ccr i q la democracia decidiera en este caso i sino ayayay venga q no se te oye q estas de vacaciones! jaja dales candelaaaaaaa
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Estic d'acord amb la idea de fer oberts els vots, perquè si te posen un negatiu per haver guanyat ja me diras!!

Salut!
Imatge
KRUSENSTERN!!
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

bernatmano ha escrit:Meam si es kefe des govern el vorem amb garrots? 8O :uep:
Alaaaaaaaaaaaaaaa, n'arribarem a sentir de grosses. :wink: :shift:
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Uep!

Idò jo m'afegesc al grup dels desnonats.
Avui, sense jugar, m'han llevat 2 positius i s'han convertit en 2 negatius. :ui:

La única diferència és que jo sí sé d'on vénen. Això sí, jo no pens posar-ne cap, de negatiu. :no:

Au, salut! :salut:
Imatge
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual

QUE SE SEPAN LOS VOTOSSSSSSSSSSSS q ya somos mayorcitosssssssss Q CADA UNO APECHUGUE CON LO Q LE TOQUE O AORA SE VAN A ENFADAR PORQUE TE PONGAN UN NEGATIVO O QUE! ANDA UN POKITO DE DEMOCRACIA I QUE SE SEPA TODOOOOO

PROTESTOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual

AAA I AL Q LE MOLESTE Q LE VOTEN CON UN NEGATIVO O UN POSITIVO Q NO JUEGUE, JUGAR EN RETRUC.NET CONLLEVA ESO, ADEMAS ES UNA TONTERIA PERO GUSTA SABER LO Q HAYYYYY EN FIN AVER CUANDO SE ANIMAN LOS DE LAS ESPADAS I HACEN ALGO Q PEDIMOS TODOS DESDE HACE TIEMPO!!!!!
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

TheBoss ha escrit:AAA I AL Q LE MOLESTE Q LE VOTEN CON UN NEGATIVO O UN POSITIVO Q NO JUEGUE, JUGAR EN RETRUC.NET CONLLEVA ESO,
Idò tu ja dones sa solució, segons tu no fa falta poder veure els vots, al qui li molesti que el votin que no jugui. No hi estic d'acord jo... però vaja,

Els vots normalment sempre han estat secrets, igual que a unes eleccions no? jo no hi estic d'acord amb que es puguin veure. A aquestes altures ja seria pitjor, si vares jugar una partida amb un usuari fa dos anys i li vares posar un negatiu ho recordes ara? No tothom juga cada dia, alguns fan una partida cada mes i jo no record gens amb qui jug, com li justificaries? tothom demanaria explicacions. Al seu moment li posares de manera merescuda si ets una mica honrat.
Amb sa honorabilitat de sa gent no s'hi pot fer res, si te voten negativament pq els has guanyat mala sort.
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

TheBoss ha escrit:QUE SE SEPAN LOS VOTOSSSSSSSSSSSS q ya somos mayorcitosssssssss Q CADA UNO APECHUGUE CON LO Q LE TOQUE O AORA SE VAN A ENFADAR PORQUE TE PONGAN UN NEGATIVO O QUE! ANDA UN POKITO DE DEMOCRACIA I QUE SE SEPA TODOOOOO

PROTESTOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
TENS TOTA SA RAO SR. THEBOSS!!!!
LLENYA AL FOC!!!!

Estic totalment d'acord amb tu...
INDEPENDENCIA!!!!
VISCA S'OPOSICIÓ!!!!
Jove l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2007 15:16, en total s’ha editat 1 vegada.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Emilio ( Theboss ) s'oposiciò te fa oposiciò a tu :lol:

Ai deu meu :doh:
Imatge

Amunt Sempre!!
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Què putes dius lafaltaenvide?, t'has fumat algo?....
:few: :few: :few: :few: :few: :few: :few:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

jijijij, en jove pareix un camalleo :lol: :roll:
Imatge

Amunt Sempre!!
Respon