Antonio Puerta

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Respon
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Al pareixer acaben de dir a la tele que a faltat Antonio Puerta, jugador del sevilla 22 anys.
:||:

• La razón por la cual la muerte se aferra tanto a la vida nada tiene que ver con una necesidad biológica: lo hace por envidia pura. La vida es tan bella que la muerte se ha enamorado de ella, un amor celoso y posesivo que agarra todo cuanto puede. :pray:

Descanse en pau.
Nataly
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 94
Membre des de: dt. nov. 28, 2006 0:00
Ubicació: VALENCIA C.F.

Animo a la familia,y en especial a su mujer estaba embarazada y no podra conocer a su hijo, por desgracia estas cosas existen y ocurren, pero cuando uno es testigo lo siente más de cerca. Puerta ha sido un gran futbolista y podia haber sido aun más. No es palabreria, Puerta es un grande. Su aficion siempre le recordará, y España grabará tu nombre para siempre. Animos a la familia, quedense con lo que disfruto el vistiendo la camiseta del Sevilla. Animo!Puerta, donde quiera que estés; GRACIAS.
Nataly l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 31, 2007 6:29, en total s’ha editat 1 vegada.
- VIXCA L'OPOSICIO RETRUC.NET -
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

És sorprenent que puguin passar aquestes coses, joder, no cap disn es cap. Era un any més jove que jo... No hi ha paraules. Descanse en Pau.
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Pareix mentida que amb tots els anàlisi i els reconeixements mèdics que fan als esportistes abans de començar la temporada, després passin aquestes coses.
És una llàstima.
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Era un màquina, i com a tal serà recordat.

Imatge

D.E.P. Antonio Puerta
Imatge
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Certament es una llàstima! Sa veritat es que aquestes coses te fan escarrufar sa pell! Socrates,Hi ha coses que per moltes revisión metges, anàlisis ,etc. que te facis no s'aprecien! Me sembla que si hagues estat una cosa prou evident ho hagueren vist! Aquestes coses son imprevisibles! Son coses que pasen! Pfff ! deu meu que fort!
Anims a tots els que d'una manera o daltre es senten afectats!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Encara ténen es difunt per enterrar i ja tornen a tenir polèmica. Es madrilenyos no jugaràn es trofeu santiago bernabeu i es barcelonistes avui juguen es gamper.
Hi ha moltes opinions, jo pens que es millor homenatge que li poden fer es jugar. Per aquest home, es futbol ho era tot i per això no veig malament que se jugui es gamper. Ja sé que ell ja no ho podrà veure però sa vida segueix.

Que el vegem en el cel.
AL CENTRO I PA'DENTRO!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

estic d'acord amb tu, bud :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Idó jo pens que ha estat tant bo jugar es partit contra l'Inter com a homenatge a en Puerta, com sa decisió de no jugar es Bernabeu per part del Madrid.

A tots dos, un 10.
Respon