Al pareixer acaben de dir a la tele que a faltat Antonio Puerta, jugador del sevilla 22 anys.
• La razón por la cual la muerte se aferra tanto a la vida nada tiene que ver con una necesidad biológica: lo hace por envidia pura. La vida es tan bella que la muerte se ha enamorado de ella, un amor celoso y posesivo que agarra todo cuanto puede.
Animo a la familia,y en especial a su mujer estaba embarazada y no podra conocer a su hijo, por desgracia estas cosas existen y ocurren, pero cuando uno es testigo lo siente más de cerca. Puerta ha sido un gran futbolista y podia haber sido aun más. No es palabreria, Puerta es un grande. Su aficion siempre le recordará, y España grabará tu nombre para siempre. Animos a la familia, quedense con lo que disfruto el vistiendo la camiseta del Sevilla. Animo!Puerta, donde quiera que estés; GRACIAS.
Nataly l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 31, 2007 6:29, en total s’ha editat 1 vegada.
Pareix mentida que amb tots els anàlisi i els reconeixements mèdics que fan als esportistes abans de començar la temporada, després passin aquestes coses.
És una llàstima.
Certament es una llàstima! Sa veritat es que aquestes coses te fan escarrufar sa pell! Socrates,Hi ha coses que per moltes revisión metges, anàlisis ,etc. que te facis no s'aprecien! Me sembla que si hagues estat una cosa prou evident ho hagueren vist! Aquestes coses son imprevisibles! Son coses que pasen! Pfff ! deu meu que fort!
Anims a tots els que d'una manera o daltre es senten afectats!
Encara ténen es difunt per enterrar i ja tornen a tenir polèmica. Es madrilenyos no jugaràn es trofeu santiago bernabeu i es barcelonistes avui juguen es gamper.
Hi ha moltes opinions, jo pens que es millor homenatge que li poden fer es jugar. Per aquest home, es futbol ho era tot i per això no veig malament que se jugui es gamper. Ja sé que ell ja no ho podrà veure però sa vida segueix.
Idó jo pens que ha estat tant bo jugar es partit contra l'Inter com a homenatge a en Puerta, com sa decisió de no jugar es Bernabeu per part del Madrid.