bud_ice ha escrit:Verassa... jo ne sacrificaats moltissims d'entrenos per sa copa retruc! jeje... ara fa dues edicions que no ho faig i mira com me va.
en serio? heu sacrificat entrenos per sa copa retruc?
podriem obrir un debat a veure si la gent tmb ho ha fet.
Jo mai he sacrificat una setmana d'entreno per jugar un partit de copa retruc, copa Felanitx o lo que sigui que se jugui en dimecres, exceptuant pentura sa copa de veres (i crec que tampoc)
Lo mes aprop que he fet va ser posar titulars a la tercera edició quan ja estava descendit de VII i m'avorria de perdre, però sempre jug amb reserves..... mai he passat a semis a sa Retruc i a copa Felanitx he baixat a segona divisió però keine problem, me pareix lo més coherent jugar els partits dels dimecres amb els suplents i no perdre gens d'entreno, a no ser.... que sigueu tan competitius que la volgueu guanyar, jo simplement me limit a jugar i ben content que estic.
Ara que no tothom deu tenir 11 titulars i 11 suplents i és normal que jugui amb titulars, jo si que ho tenc.
bud_ice ha escrit:per cert... ara fa una setmana que no te veig. se nota que son ses festes de felanitx eee? dissabte no eres a ses berbenotes de sant joan!
coooorrecto, una bona castanya vaig agafar divendres, i dissabte tocava currar, no podia anar mai bé sa feina, sobretot arribant una hora tard