Fórmula 1 2007

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Clicau aquest article que està de lo més interessant... :twisted: :doh: :||:
(crec que a en jocfora li agradarà) :wink:

:arrow: el dúo sacapuntas :lol:
Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

l'unic pic que es Papa no estava al boxers, je, je.

Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Mirau això mestre queralbs, no t'han robat a Inglaterra perque no has anat mai, podria ser que quan hi vagis sigui lo mes petit que et passi, que te barrinin sa cartera, je,je.

http://www.interviu.es/default.asp?idpu ... 7&h=070618
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

socrates ha escrit:(crec que a en jocfora li agradarà) :wink:
No el puc veure !!!

A on es aquest verdanc d'ullastre que tenies ??? :twisted:
Imatge
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

Bueno, bueno , bueno.......

Jo també vos diré que he rapassat es fil de dalt a baix, i seré com en Xorrec i en jove, no diré cap paraula perquè també som d'aquells que me costa poc encalentir-me i val més callar. Sr. Queralbs a que si? perquè sino te pots ficar amb problemes amb els teus amics i tot.
Opin igual que en jocfora, com deportista que som m'agraden tots els esports , i també era de n'indurain, i Aspar , I en Nieto, i en Lopez Ubero si i què, i de tots els grans campions que ha tret Espanya, sa politica no hi entra per res , per res i per res.
Ahhhh també som de n'Alonso, per descomptat.

bé ja he dit sa meva.
Un saludo per tothom ara que no hi puc entrar tant a jugar, mestre Socrates, jocfora, Queralbs, i demés companys.......
Retruc.net per sempre !!!!
Puigverd
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 17
Membre des de: dg. juny 04, 2006 0:00
Ubicació: Puig Verd (Felanitx)

Jo també m'he llegit el fil i tots els extrems son dolents. i els extremistes perillosos.
No combreg ni de bon tros amb la opinió d'en Queralbs, però la respect.
Jo quan mir un esportista "nacional" competir no vaig a la seva fitxa a mirar de quina comunitat és, ni a qui vota, ni quina bandera treu quan guanya, ni si es homosexual, ni si té una germana monja, ni si és del Barça o del Madrid, ni si la comunitat d'on ve aporta més diners dels que rep a final d'any...ja que amb alguna cosa no coincidiríem. Simplement m'agrada que guanyi, i no m'agraden ses injustícies com la que clarament li han fet a n'Alonso. Si n'Alonso fos del barça i català a matar també me sabria greu que els hi fessen.
Amic Queralbs tota opinió o sentiment és respectable, defensable i discutible fins que es converteix amb una obsessió.
XorreC
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

JODEERRRRRR!!! PUIGVERD!!!! ESTAS DESCONEGUT!!!
JO FLIP!!! :scratch: :scratch:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Jo simplement dir que sapigueu que vos control i revis es dois que deis. :few: :few: :few:

Com bé has dit Puigverd jo repetesc ses teves paraules i trob igual que en Xorrec, Estas desconegut :?: :?:
Tota opinió o sentiment és respectable, defensable i discutible fins que es converteix amb una obsessió
Redeu Puigverd, ho he tornat a lleguir i deman, :?: es realment teu o ho has copiat, perque tualmon has pegat a s'os de sa cama. :ditr: :ditr: :ditr:

No em queda mes que: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
** Xisco MASET **
jaroma
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 37
Membre des de: dt. maig 23, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

Jo fa temps que per raons " extradeportives " no puc entrar a jugar, peró he revisat el fórum de dalt abaix i com en Xorrec, Puigverd, Jocfora etc. tenc una opinió diferent a S'amic Queralbs.

No faré com en puigverd, peró si diré que jo soc del Madrid, peró cuand en pedrosa o en crivillé ( en el seu temps) o molts d'altres esportistes catalans guanyen jo també hem sento guanyador.

A, I jo també estic en N'Alonsito a muerte, no com en XORREC que crec que va més en S'Anglés.
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Bono... menys mal que dieu "amic Queralbs", perquè m'heu donat més bufetades que a n'aquest ca atupat ...

Imatge

No en parlaré pus, ... és millor això:
http://www.youtube.com/watch?v=3wpkCWkqA98

Au, Salut! ... amics (sé que ho dieu de bon de veres, o m'ho pens) :wink: :roll: :salut:
Queralbs l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 10, 2007 23:33, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

llevau això per favor!!!

fa mal al cor.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

D'aqui a final de temporada tot seràn rumors, aqui vos deix es darrer

Vos ho imaginau? seria mel

http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=807
Imatge
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Tens raó, i a cada cursa que hi hagi algun pique entre ells més en sortiran.
En deix un altre, de núvies en tendrà un parell:
:arrow: renault

Però jo pens que es quedarà a McLaren, i sino mirau el que diu el responsable de Mercedes Sport:
:arrow: Haug
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Donant una repassada al fil, puc comentar que som de la mateixa idea que el senyor tolls, amb moderació es viu millor, i això no implica que no estimem sa nostra terra. Inclús tota aquella gent que fa apologia de nacionalisme (polítics) son els pitjors, la gran malloria, no miraran per tradicions ni per cultura, sino per els seus interessos. El càncer de la societat és sa política, és una dictadura enmascarada, perque sobretot el control polític es basa en el control dels mitjans de comunicació. És cruel, però és així i vivim totalment enganats. Dóna igual qui governi, al final sempre pringam els mateixos... Tot d'una que a qualcú se li dona un poc de poder... Mirau el senyor batle d'Inca, Sr. Pere Rotger, abans de ser batle era un comercial, i vivia de lloguer. Ara, president de parlament, batle, possible secretari general del PP a les Illes i amb un xalet a Selva i un altre construint-se a Son Vida. Repetesc ho fan totsi de tots els partits!!. Una cosa tenc en comú amb en Queralbs, pens que s'ha de donar un major suport a les minories, és s'única opció per a canviar un poc sa dinàmica. SI S'HAN DE PEGAR ÒSTIES, QUE SE LES PEGUIN ELS POLÍTICS, NO NOLTROS. Bueno, fins aquí sa meva humil opinió en tema polític.

Tema alonso, mirau aquest video, no té desperdici...
http://youtube.com/watch?v=VlLKR7dM0JA

Si guanya enguany amb tot lo que li està passant i amb lo que el putetjen... sirà més fenómeno de lo que és.

Salut i força!!!
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

GP Turquia:
Ha foradat es gamberro!!!!!!! :lol: :lol:
Imatge
Imatge