Bones!
Es meu rival, Lokuraboss Team, desde dimecres que no m'acepta es repte... fins quant he d'esperar?
Me'n vaig a pegar una sota... estic de vacacions! Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!
Hattrick
ya esta aceptado, e estado de vacaciones y ni me acordaba perdon
Bueno senyores, des partit de demà ja mos n'anam cap a quarts, així que al tanto. Veig que tots els partits ja estan concertats exceptuant es de sencelles amb en coco, una llàstima es paper que ha fet aquest bon homo.
A aquells que estigueu de vacances, vos volia demanar un petit favor. A nes menú de hattrick, abaix, està s'apartat de comunitat i, picant una altra vegada a comunitat, veureu que hi ha una àmplia relació de programes, una part d'ells destinats a gestionar copes, com sa cupmanager.
Per què dic això? A mi sa cupmanager no m'acaba de fer: tot i que no tengui massa complicacions i en general funciona bé, té algunes mancances i està plena de propaganda que l'únic que fa és emprenyar.
Per tant, vos agrairé, si teniu temps, que pegueu una ullada a lo que hi ha de gestors de copes i me comenteu es què.
Gràcies guapos, sou unes monades.
Besitos
A aquells que estigueu de vacances, vos volia demanar un petit favor. A nes menú de hattrick, abaix, està s'apartat de comunitat i, picant una altra vegada a comunitat, veureu que hi ha una àmplia relació de programes, una part d'ells destinats a gestionar copes, com sa cupmanager.
Per què dic això? A mi sa cupmanager no m'acaba de fer: tot i que no tengui massa complicacions i en general funciona bé, té algunes mancances i està plena de propaganda que l'únic que fa és emprenyar.
Per tant, vos agrairé, si teniu temps, que pegueu una ullada a lo que hi ha de gestors de copes i me comenteu es què.
Gràcies guapos, sou unes monades.
Besitos

wil,
divendres vaig passar per soller i com que anava més perdut que un guiri vaig tenir que fer voltes i més voltes i així me trob a un cap de cantó amb sa picada d'en wil!!
mooolt guapo es local, enhorabona!
divendres vaig passar per soller i com que anava més perdut que un guiri vaig tenir que fer voltes i més voltes i així me trob a un cap de cantó amb sa picada d'en wil!!
Enhorabona als qui han passat i recordau que ara els reptes són amb regles de copa.
Besos
Besos

bud_ice ha escrit:wil,

Vares veure quin coloret més apagat?

Ses vacacions no son bones i menos si te les pases fent feina. M han tret ben aviat d sa copa retruc aquesta vegada, xDDDDD. Quin desastre de tio.
Salut i frit.
Salut i frit.
Ja tenc entrenador notable!!! És defensiu però. No se on punyetes vaig llegir que per compensar que tothom fitxa ofensius, el defensiu donava millors qualificacions a sa defensa que s'ofensiu a s'atac... esperem que vagi bé, i que això suposi el principi d'una gran progressió... trobau que he fet bé? Mes val que si pq es yanky aquest que m'ha vengut no me tornarà es duros...
correcto!!Malgaroth ha escrit:Ja tenc entrenador notable!!! el defensiu donava millors qualificacions a sa defensa que s'ofensiu a s'atac...
molt ben fet haver fitxat un entrenador notable, hi ha diferència.
PD: Bud, estic cansat de veurer-te de festa

deu ser que jo tampoc

Ueeeeep, ja tenim semifinals. Enhorabona a nes qui han passat. Cagondell, he intentat sorprendre a nen wil però és un ca vell es reputa.
Sa cosa mos queda així:
Lo dit, que enhorabona.
Sa cosa mos queda així:
Olé per malreventis, que per segon any consecutiu se mos classifica per semis, i alerta...Atletico Cocotin - : - DeporSport
MALREVENTIS, F.C. - : - mundowil.com
Lo dit, que enhorabona.

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Bé, la veritat es que en Bud no estava amb el que havia d'estar. Ja vaig dir que els de migjorn estaven emocionats i pendents d'altres coses, però la veritat és que no pensava passar aquesta ronda fins el punt que ja tenia aparaulat amistós amb en Malgarotti. Bé, Malga hauràs d'esperar una setmana més.
Ara m'espera en Wil, que ja me coneix de l'edició passada i sabrà com posar-me firmes. Els dos classificats del nostre grup inicial seguim endavant a semis, eh Coco?? Això té explicació i és per que vàrem jugar un partit manco i venim més frescs (aquest de Sencelleees...)
Au idò, més matxaca!!
P.D. Ah! missatge a en Coco, com no t'aferris molt fort aquest DeporSport és un ós de cuidado. O sigui que et pots anar preparant per anar-hi fort de debò.
Ara m'espera en Wil, que ja me coneix de l'edició passada i sabrà com posar-me firmes. Els dos classificats del nostre grup inicial seguim endavant a semis, eh Coco?? Això té explicació i és per que vàrem jugar un partit manco i venim més frescs (aquest de Sencelleees...)
Au idò, més matxaca!!

P.D. Ah! missatge a en Coco, com no t'aferris molt fort aquest DeporSport és un ós de cuidado. O sigui que et pots anar preparant per anar-hi fort de debò.
Bones , si senyor malreventis enhorabona per aquesta victoria , a veure mem si li dones canya a nen will i mos veim a sa final , per gonyar a deporspor tenc un arma secreta que con que es secreta no le puc explicar,per aixo es secreta,ja vorem com anira.enhorabona a tots i a estat una copa molt emocionant ja que a tots es grups san donat resultats ajustat i fins es darrer partit emocio per veure qui sa clasificava.
Un saludo
Un saludo
Oposició pura i dura

cocotin ha escrit:per gonyar a deporspor tenc un arma secreta que con que es secreta no le puc explicar,per aixo es secreta

Mem amb què mos sortiràs, impacient me tens

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Boono, ja he reptat en WIL que haurà de suportar aquest pic la pressió de ES CALDERO. Ara he reparat que el darrer partit contra en BUD no vaig pensar a posar llençadors de penalts. Mira que si empatam,... els haurien hagut de xutar l'entrenador i l'utiller.
Uffff!!
Amb en WIL no farà falta
Uffff!!
Amb en WIL no farà falta

A la contraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!